Jelena veljaca godine - Pronađi pratnju

srijeda , 26.12.2018.

Info










Click here: Jelena veljaca godine






Par je plenio svojim elegantnim izgledom - ona u jednostavnoj beloj venčanici, on u odelu. Koliko voli životinje, svjedoči i činjenica da je ponosna vlasnica Lile i Lare koje danas slave drugi rođendan. Samo da odmah kažem: ne znam koje mi je djevojčice više žao.



jelena veljaca godine

Nego time da su, kao mlade i naoko emancipovane devojke, koje bi sasvim sigurno rekle da su feministkinje, bez punog razumevanja tog termina, nesvesne zlostavljanja u koje su se nevino, ali strastveno upustile'. Šta je to sa nama, mislimo da smo posebne jer radimo i imamo decu? Druželjubiva je, što je prilično čudno za dijete od dvije godine jer pedagozi smatraju da prava socijalizacija počinje tek s tri godine. Ni predugačkim swaddlanjem, ni forsiranjem toga da bude poslušna u trenutku kad još ne zna ni poslušati samu sebe.



jelena veljaca godine

Jelena Veljača: Tri sam godine provela s didom čekajući u redu za crnu kavu i kruh - Prije točno dvije godine glumica Jelena Veljača na svijet je donijela kćer Lenu koju je dobila u braku s kolegom Draženom Čučekom.



jelena veljaca godine

Jeleni je povratak na posao i naporan tempo rada bio lakši zahvaljujući podršci supruga, glumca Dražena Čučeka 46 , u kog se zaljubila tokom rada na predstavi Prava stvar. Kad je pre godinu dana potpisala ugovor sa RTL-om, Jelena je imala jasnu viziju koju priču želi da ispriča serijom Prava žena. Rekao je da bi bilo interesantno videti kako se jedan nezreo otac, a takvih je u našem društvu mnogo, nosi s tom činjenicom. Zamislila sam klasičnog balkanskog mangupa koji i sa četrdeset izlazi kao da mu je dvadeset i još se nije skrasio, a iz tog večnog puberteta može da ga izvuče samo odrastanje sopstvenog deteta. Palo mi je na pamet da takvom muškarcu, šarmantnom ali nepodnošljivom, kao kontrapunkt treba da dam vezu sa ozbiljnom partnerkom koja je morala rano da odraste i postane odgovorna, koja je usamljena i umorna. Osim muške nezrelosti, Veljači je inspiracija bila i nemoguća situacija u kojoj se nalazi današnja žena. Biologija nas vuče ka stvaranju porodice, bilo kakve vrste zajednice, iskonski rečeno ognjišta, i to je predivno, od toga ne treba bežati. Ali društvo od žene i majke očekuje da se odrekne slobode koju imaju muškarci — slobode da radi, da stvara, da se ostvaruje na poslovnom planu. To gledam svaki dan i ne samo u ogledalu nego i kod svoje izvršne producentkinje, kod spisateljica, glumica, svih koleginica. Muškarac ode od kuće i zna da će sve funkcionisati dok ga nema. Žena ode od kuće i između kadrova zove da pita da li je mali popio antibiotik, jesu li malu pokupili na baletu, ko je šta i kako jeo, ko je šta i kako kakio, da li je mačka bolesna, ima li vode, jesu li majstori došli da srede kupatilo... A onda na sve to dođe društvo koje nas zaposlene gleda kao ambiciozne ludače. Ko je prava žena? Snimanje serije Prava žena zakazano je pre Jelenine trudnoće, ali kada je neplanirano ostala u drugom stanju, njoj nije bilo na kraj pameti da ga odgodi. A znala sam i da se mogu osloniti na saradnike koji su zaista fantastični. Imala sam poverenja da će me ti ljudi pokriti kad me ne bude, kad budem neispavana i kad pobegnem sa seta da podojim Lenu. A verovala sam i u sebe, da to sve nekako mogu da izdržim. Lena je imala samo mesec i tri dana kad se Jelena vratila na posao. Iako zvuči zastrašujuće, situacija nije bila toliko dramatična. Iskreno, mislim da mi je to prisilno odvajanje čak bilo dobrodošlo. Po prirodi sam perfekcionista i hoću da sve bude pod mojom kontrolom, a mislim da je to štetno u odnosu majka—dete. Ipak, teško je odupreti se tome kad si sam kod kuće s bebom 24 sata dnevno. Mislim da nas dve zbog tog odvajanja imamo priliku za zdraviji i opušteniji odnos. Iskreno, ponekad mi se čini da sam bolja, odmornija mama zbog toga što nismo stalno zajedno. Dete ima svoj ritam i tu nema ubrzavanja stvari. To je, zapravo, veoma oslobađajuće i opuštajuće. Barem meni, koja sam uvek živela u desetoj brzini. Sad konačno imam izgovor pred samom sobom da usporim, da se ne javljam na telefon, da sam nedostupna... Izvor: Story Piše: Maja Šitum, priredio: Igor Karanov Sa sajta pročitajte i:.



Ljubav u zaleđu - 1. epizoda
Jelena Veljača i Dražen Čuček venčali su se u prisutnosti kumova i najbližih prijatelja, a intimnu proslavu priredili su u jednom zagrebačkom restoranu. Akademska glumica, spisateljica i scenaristica Jelena Veljača oduvijek je u svojim javnim istupima naglašavala kako je velika ljubiteljica životinja. Snimanje serije Prava žena zakazano je pre Jelenine trudnoće, ali kada je neplanirano ostala u drugom stanju, njoj nije bilo na kraj pameti da ga odgodi. Uspoređivale su se pernice, jakne, slatkiši. I logično da sam bila neutješna: tko normalan želi biti poseban s deset godina? Prepričavao bi mi to uz kavu, objašnjavajući kako je svaki dan sve manje plakao nakon što bi otpravio uplakanu kćer s tetom u bespuće jaslica.

[Gole seksi cure|Numerologija datuma veze|Apartmani Herceg NoviPrivatni Smještaj]






Oznake: info

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.