Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo bi kao trebalo bit o meni !!!

...sad bi trebalo pisat: "mrzim umišljene osobe... " ...ali ne ja sam dobar čovjek, pa volim sve ljude...mislim ne baš sve...ko god hoće nek posjeti ovaj blog...i don't care...one koje zanima tko sam i što sam...zovem se Marko...idem u Teslu...i profesionalan sam plesač...bla bla bla... wave




MySpace Layouts



MySpace Layouts



bRoJaLiCa!!! ;)

Free Web Counter

ponedjeljak, 10.12.2007.

25 mjeseci i 10 dana !!!

...evo mene natrag, nakon dugo vremena...đizs ja ovaj blog imam već 2 godine...ma daj lud...zašto sam se vratio...to se i ja pitam...odgovor je nemam pojma...valjda mi je dosadno...uz sve ove testove burninmad...ali život ide dalje...u Varaždinu je bilo zakon...a mjesto još bolje thumbup...sad nam slijedi Sisak...i privatni s Tamarom nut...ja nemam blage veze kaj bi napisao...sve je po starom...ja sam još živ zubo...ustvari nije...dobio sam najnajnajljepšeg nećaka na svijetu...i to bi bilo to...za ovu godinu rofl...šalim se...na vašu žalost...vratit ću se ja prije..

...i'll be back njami...


|
komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$>

<< Arhiva >>

<$VrijemeKomentara$>)