Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo bi kao trebalo bit o meni !!!

...sad bi trebalo pisat: "mrzim umišljene osobe... " ...ali ne ja sam dobar čovjek, pa volim sve ljude...mislim ne baš sve...ko god hoće nek posjeti ovaj blog...i don't care...one koje zanima tko sam i što sam...zovem se Marko...idem u Teslu...i profesionalan sam plesač...bla bla bla... wave




MySpace Layouts



MySpace Layouts



bRoJaLiCa!!! ;)

Free Web Counter

petak, 01.12.2006.

sUrPrIsEd, Or WhAt?

evo mene...ponovo nakon 2 mjeseca...sry...nije mi se dalo pisat...a i neću obećat da ću i dalje pisat...pisat ću kad će mi se dat...ali komentare ću ostavljat...joj...bio sam na nixinom blogu...i ona s onim tužnim postovima mislim ona...usporedba razreda...baš i nisi trebala...jedva smo to prebolili...ja sam inače u novoj agenciji...midikenn...punooooooooo bolja od stare agencije...ali sad ih ganjam da mi daju lovu...luv it...s nixom i dorom se čujem često...bili smo na disko klizanju...koji smijeh...kak bi nixa rekla...ja sam se skoro valjao po podu...ups...ledu...u školi mi je za sad dobro...nemože bolje...ili možda da...danas imam sve lagane predmete...biologija...vjerkas...zemljopis...povijest...fizika
...to sad zvuči malo štreberski...ali fkt je lagano...i da jučer me skoro auto zgazio...nea beda...išao sam preko crvenog...i lik nije htjeo usporit i trubi on meni...ja sam ga malo izvrijeđao...ali...šta češ...žurilo mi se na tramvaj...e sad će se nixa smijat...meni se to događa jedanput godišnje...a nju gaze bicikli, tramvaji, auti...ali najviše bicikli...mislim nisu ju zgazili...nego su "pokušali"...ha, ha...baš sam duhovit...danas mi stara ide na informacije...nea beda...ja sam joj sve rekao...tako da...će sve biti u redu...btw...ja inače ne vježbam tjelesni...nemoram ni dolazit na tjelesni...kak je to zakon...brijem da ću i sutra napisat post...idem sad ostavljat komentare...e da...sve vas pozdravljam...chaos

by listeSh


|
komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$>

<< Arhiva >>

<$VrijemeKomentara$>)