Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo bi kao trebalo bit o meni !!!

...sad bi trebalo pisat: "mrzim umišljene osobe... " ...ali ne ja sam dobar čovjek, pa volim sve ljude...mislim ne baš sve...ko god hoće nek posjeti ovaj blog...i don't care...one koje zanima tko sam i što sam...zovem se Marko...idem u Teslu...i profesionalan sam plesač...bla bla bla... wave




MySpace Layouts



MySpace Layouts



bRoJaLiCa!!! ;)

Free Web Counter

četvrtak, 15.06.2006.

zAšTo Se MeNi To DoGaĐa??? ;)

zašto se moram rastati od svojih frendova...zašto...???...uglavnom da počnem priču...ja jučer igram igrice...i zove mene nives u 9...da di sam ja...pa doma...uglavnom...nekim čudom bila je maturalna večer...ja sam se obukao za pet minuta...i dojurio u restoran...a kad ono pljesak...svi su mi počeli pljeskat...a ja...ok je...nea beda...nitko me nije napao...prvo smo se malo slikali...onda sam ja molio neznam koliko osoba da idu plesat...ali ne...i onda sam ja otišao plesat...i zamnom pola njih...kako su profesori ludi...plesali su cijelo vrijeme...kao i mi...bilo je zakooooooooooooooooon...da mogu još bi to ponovio 100x puta u životu...svi su plakali...a ja ono pa kaj plačete...nije kraj svijeta...a kad smo krenuli doma...grlimo se mi...a nixa i dora su plakale ko lude...i mene rasplaču...jooooooj...ja sam jedva prestao plakat...nea beda...ali zašto se mi moramo rastajat...zašto jednostavno...ne postoji još osam godina osnovne...ili bilo što...samo da se nemoramo rastajat...šmrc...

zAhVaLe!!!
...Nadi Turković...što je bila najbolja razrednica svih vremena...i što je bila uvijek uz nas...i pomagala nam...
...Mirjani Sučević...što nas je učila prve 4 godine...i što nas je dobro naučila...ha, ha...
...Vesni Mušinović...zbog ispisivanja "referata" u bilježnice...i puštanja sa satova...
...Brigiti Stiperski - Gajski...na njenim malim jednicama...i prepričavanju doživljaja iz japana...
...Branki Nešić...na njenim prijetnjama...i slušanju opera...ha, ha...
...Vesni Weber...na njenom fućkanju...i što nam je dala da slušamo mjuzu...
...Franji Gudelju...znanom kao duče...na učenju novih riječi...i zato što imam 5 iz povijesti...
...Ankici Koren...na njenim dosadnim pričama...koje su nas tjerale na spavanje...
...Vicku Tomiću...zbog malog popuštanja kod odgovaranja...
...Tatjani Kralj...zato što nas je naučila tehnički...
...Mihaeli Piskač...na njenim ispadima...i kad se razbije...nea beda...
...Božidaru Strmi...zato što sam uvijek imao 4 iz tjelesnog...a trebao sam imat tri...
...Jadranki Dančević...na njenim malim testovima...grrr...
...pedagogici...na njenom smijehu...
...ravnatelju...na njegovom humoru...
...Nikolini Kresoji...zato što smo se uvijek vrijeđali...
...Dori Kozjak...zato što je bila prava frendica...
...Snježani Horvat...zato što je trpila mene...odnosno moje svakodnevno zvanje na telefon...
...i svim meni dragim ljudima...
...8.c 05./06. 4EVER...

by listeSh


|
komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$>

<< Arhiva >>

<$VrijemeKomentara$>)