Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo bi kao trebalo bit o meni !!!

...sad bi trebalo pisat: "mrzim umišljene osobe... " ...ali ne ja sam dobar čovjek, pa volim sve ljude...mislim ne baš sve...ko god hoće nek posjeti ovaj blog...i don't care...one koje zanima tko sam i što sam...zovem se Marko...idem u Teslu...i profesionalan sam plesač...bla bla bla... wave




MySpace Layouts



MySpace Layouts



bRoJaLiCa!!! ;)

Free Web Counter

petak, 09.06.2006.

aLmOsT oVeR!!! ;)

heeeeeeeeeeeeeeello...evo mene...ha, ha...kao i uvijek idem opisivati dane...malo je monotono...ali zato su ti dani zabavni...jučer sam mislio napisat post...ali blog nije radio...

četvrtak...
zemljopis...mislio sam da će me pitat...ali niije...nego 5 sat...pisao sam zadaću iz hrvatskog...onda matiša...pitala je na ploču...smijeh...hrvatski...booooooooooring...nije bilo nixe...bila je na porti...pa se nisam imao s kim svađat...ha, ha...onda glazbeni...slušali smo polku...i slična s****a...zemljopis me pitala 4,4...nisam mogao beljive it...i engleski...pisanje...pisanje...i samo pisanje...

petak...
pitala me biologiju...4...onda smo dobili tehnički...testove...5,5...dva sata likovnog...slušao sam mp3...zajebavao se s chinom...nixom i dorom...pa povijest...zaključivao je ocjene...5...a ostatak sata sam spavao...dobro mi je došlo...ha, ha...i to je to...u ponedjeljak pišemo matišu...grrr...ne kužim kad ćemo to vidjet...i da u utorak...predajemo knjige...

svim ljudima kojima nisam bio dugo na blogovima...sry...evo od danas ću češće...big pozdrafčetina...svima koji ovo čitaju...odnosno svim blogerima...i ljudima koje poznajem...chaos

by listeSh


|
komentari (13) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$>

<< Arhiva >>

<$VrijemeKomentara$>)