Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo bi kao trebalo bit o meni !!!

...sad bi trebalo pisat: "mrzim umišljene osobe... " ...ali ne ja sam dobar čovjek, pa volim sve ljude...mislim ne baš sve...ko god hoće nek posjeti ovaj blog...i don't care...one koje zanima tko sam i što sam...zovem se Marko...idem u Teslu...i profesionalan sam plesač...bla bla bla... wave




MySpace Layouts



MySpace Layouts



bRoJaLiCa!!! ;)

Free Web Counter

srijeda, 07.06.2006.

jUsT bElJiVe It!!! ;)

helouček...evo mene nakon duuuuuuuuugo vremena...ko i inače nije mi se dalo pisat...idem malo opisivat dane...ha, ha...

petak...
nije me pitala biologiju...neznam dal da budem sretan ili ne...prije ne...pisali smo tehnički...sve sam znao...ha, ha...onda dva sata lektire...nixa i ja smo se svađali kao i obično cijelo vrijeme...ipak nečime moramo "ubit" tu dosadu...sa leonom sam se posvađao zbog nekih razloga...odnosno nekih "stvari" koje me smetaju kod njega...ali naravno...više nismo posvađani...

subota...
našao sam si sako za maturalnu večer...u turbo sportu...ali ga nisam kupio...kupio sam si sunčane naočale u adidasu...išao sam u jankomir...u king cross...po onim malim dućanima...ništa nisam našao...naravno...u pittarellu sam isprobavao cipele...kako sam našao jedne zakon cipele...mislim već imam cipele...ali ove druge nebi smetale...ha, ha...

nedjelja...
trebao sam ići na biciklijadu...ali nisam...a baš sam htjeo ići...bio sam vani...i koga će nego mene uhvatiti kiša...voda se cjedila s mene...ali kad ja neću nosit kišobran...ali to nije to...baterija na mobu mi se ispraznila...tako da nisam nikog živog mogao nazvat...poludio sam...tehible...

ponedjeljak...
išao sam u zavod za zapošljavanje...da mi kažu u koju školu...mogu ići...saznao sam da sam natprosječno inteligentan...ha, ha...prešao sam cijeli grad...nigdje nisu imali ništa...mislim što mi se sviđa...onda sam ipak otišao u turbo sport...kupit si sako...hvala bogu nitko ga nije kupio...navečer sam išao na večeru...i tako...

utorak...
izlet...išli smo na krk...probudim se ja u 6...spremim se...ja još gledam tv...i krenem ja u 7,10...zato što mi je nixa rekla...da prije 7,15 ne trebamo bit pred školom...i ja se još šećem...a raska "doleti" pred mene...i dere se na mene...da di sam...da smo mene čekaju...nije mi vjerovala ovo za nixu...onda sam nixi poslao poruku...da ću ju bacit u more kad dođemo...ali ipak nisam jer me je ljutnja prošla...stali smo u ravnoj gori...sendviči...onda košljun...kiša je pljuštala ko luda...samostan na košljunu...onda smodošli u krk...imali smo dva sata...prvo smo išli na toplu čokoladu sa šlagom...njam...napokon je prestala kiša...onda malo po gradu...pa smo došli do busa...još dva sata...onda ponovo po gradu...kupio sam si bedž...2 good 4 you...pa smo išli na plažu...tamo smo se zahebavali...onda smo kartali kejms...već smo znali sve ulice...da kad smo se vraćali smo govorili kojom ulicom treba ići...krenuli smo za zgb...uglavonom na početku mi je izlet bio dosadan...a na kraju super...i to je bio izlet...

danas...
tjelesni...niš posebno...povijest pitao je neke...da zaboravio sam reć da me je pitao u petak...i imat ću pet...suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper...matiša...vježbanje...hrvatski...dobili smo zadaćnice...ja sam od tri pisao jednu...not good...kemija...pitala je neke...mene hvala bogu nije...fizika...javio sam se...dobio sam 4...i imat ću četiri...

i eto...to je bio dio mog života...kako ovo zvuči pametno...ha, ha...nadam se da ću ponovo pisat češće postove...chaos

by listeSh


|
komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$>

<< Arhiva >>

<$VrijemeKomentara$>)