Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Ovo bi kao trebalo bit o meni !!!

...sad bi trebalo pisat: "mrzim umišljene osobe... " ...ali ne ja sam dobar čovjek, pa volim sve ljude...mislim ne baš sve...ko god hoće nek posjeti ovaj blog...i don't care...one koje zanima tko sam i što sam...zovem se Marko...idem u Teslu...i profesionalan sam plesač...bla bla bla... wave




MySpace Layouts



MySpace Layouts



bRoJaLiCa!!! ;)

Free Web Counter

četvrtak, 01.06.2006.

aM i CrAzY oR wHaT??? ;)

helojček...evo mene danas...jučer nisam smio na internet...baš se pitam zašto...sad malo opisivanje...jučer i danas...

srijeda...
probudio sam se raaaaaaaano...učio sam fiziku...onda škola...prvi sat nismo imali tjelesni...prof i neki iz razreda su bili na sljemenu...nekakvo natjecanje...ali su se još i izgubili...ha, ha...ja sam prvi sat bio kod dunje na porti...štrebanje fizike...onda povijest...sjedio sam kod dore...on je pitao...i na kraju će kao on pitat nives...onda sam se ja javio...još me treba pitat par pitanja za 5...ha, ha...ali sam definitivno zabrljao...tako da će me sutra pitat...pa matiša...zadaci ko i uvijek...svađao sam se sa nixom i snjež...šta su mi napisale u bilježnicu iz matiše...grrr...onda hrvatski...mi smo rješavali vježbenicu...dobio sam 4 iz testa...can't beljive it...kemija...nismo imali kemiju...nego smo išli pisat fiziku...grrr...dobit ću suljetinu...a ne sulju...grrr...

četvrtak...
probudio sam se u 9...odma sam išao učit informatiku...i zemljopis...pisali smo informatiku...nije baš dobro...tako da sutra idem ponovo pisat...pa vjerkas...učenje zemljopisa...matiša...ponavljanje zadataka iz testa...nadam se da ćemo ponovo pisat...jer baš nismo dobro napisali...hrvatski...dobili smo testove...pitala je stihove...ja sam se posvađao s nekim ljudovima...nema beda...glazbeni...par njih se gađalo papučama...i vjeko baci papuču...na plakat...mozart...plakat se sam srušio...onda je to išao zalijepiti sa selotejpom...i stavio je špenadle...kad je profa ušla u razred svi su se počeli smijat...dala nam je da učimo zemljopis...i šeće se ona...i dođe...koji je mulac ovo napravio...prvo je mislila da je fićo...ali onda je vjeko priznao...pa zemljopis...javio sam se u drugoj grupi...još me mora pitat u četvrtak...pustila nas je engleski...jao danas pišem engleski...tečaj...terrible...kako mrzim taj engleski...

da...i andrea me jučer zašarala plavom kredom...a nije ni nixa bila...suzdržana...ja sam nixu zašarao s bijelom kredom...nea beda...ko djeca...danas sam se ponovo posvađao sa snjež i nixom...sutra pišem informatiku...pita me biologiju...pišemo tehnički...imamo dva sata lektire...i pita me povijest...seemo se...chaos

by listeSh


|
komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

<$DatumKomentara$>

<< Arhiva >>

<$VrijemeKomentara$>)