Njuškalo veze i poznanstva - Susretit će se u sredini

nedjelja , 23.12.2018.










Click here: Njuškalo veze i poznanstva






One su ostavile svoj lični oglas radi sticanja novih poznanstva, druženja, ljubavne veze ili braka. Mazda 323 F 1,6 i Cijena: 18. One su ostavile svoj lični oglas radi sticanja novih poznanstva, druženja, ljubavne veze ili braka. Traľe se ľenske osobe iz bivąe juge za ozbiljnu vezu.



njuškalo veze i poznanstva

Mazda 323 F 1,6 i Cijena: 18. Crna duga kosa, plave oči i godina 30-et. Traľim slobodnu ľenu Slovenku koja ľivi u Ljubljani 46 do 53god. Od 0 do 24 s iskusnim damama od 30 do 65 god.



njuškalo veze i poznanstva

- Žene Djevojke same u stanu!



njuškalo veze i poznanstva

Tamnoputa sanjalica, zanosnih bedara, velikih grudi, krupnih smeđih okica i dugih trepavica 43 godina, Lijepe duge noge i uski struk želi muškarca za provod. Crna duga kosa, plave oči i godina 30-et. Voli kožu, visoke pete, bič!? Rastavljena, mobilna, zaposlena plavuša. Uvjet,muškarac do 47 godina i da je slobodan! Imam sve ali sam usamljena a vremena za izlaženje nemam! Ja imam auto, nisam blizu grada ali ako si vrijedan ja ću doći nevažno gdje si ti! Sve ono o čemu sanjaš i maštaš ja pretvaram u stvarnost! Voliš debele, dlakave i velikih tvrdih grudi? Ja sam tvoj broj!



Albanke za udaju stigle u Srbiju
Za vise detalja pogledaj moj Glasaj: Spol: Zensko Orijentacija: Heteroseksualna Trazim: Brak Zdravo, imam 48 godina. Slobodna sam i zaposlena,volim se zabaviti i putovati posebno volim provodit vrijeme u prirodi ako ima netko sličan meni neka mi se javi,bit će mi drago tko zna možda se desi ljubav. U horoskopu sam Blizanci. Kosa mi je Smeda, a boja ociju Zelena. Cena za manji jorgan 3. Farbanje radijatora 400 do 800 dinara po komadu, zavisno od broja rebara - ako radijator ima deset rebara, cena je 400 dinara po radijatoru. Žene Stroga i zahtjevna gospodarica č...

[Kako brzo zaraditi novac preko interneta|Gole cure od 18 godina|Kako naci prijatelje]






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.