četvrtak, 18.05.2006.

Pripreme...

Sada se pripremam za sve buduće satove... Jako sam uzbuđena... Pripremam neke napitke koje ću pokazivati učenicima... Naravno na prvom će satu raditi napitak za liječenje čireva, a za poslije sam imala nešto sasvim drugačije u planu. Mislim da je profesor Snape bio preblag prema učenicima. Ja ću im dati malo teže napitke... Ponosna sam što mi je brat dao mjesto profesora čarobnih napitaka. Mislila sam da će ga dat Snapeu. Čarobni napici su meni oduvijek bili najdraži predmet... Bila sam jedna od rijetkih Snapeovih miljenica koja nije bila iz Slytherina (ja sam iz Ravenclawa)... Baš me zanima kako će sad Hogwarts izgledati. Morala bih malo porazgovarat s Tomom. Čini se da je jako zaposlen ovih dana, još ga nisam uspjela uhvatiti nasamo. Ima puno toga šta ga moram pitat. Netko mi ulazi u sobu. To je on.
Tom: bok, došao sam ti samo reć da se možeš preseliti u svoj novi kabinet kao profesorica i predstojnica.
Lisa: super, je li onaj isti Snapeov kabinet
Tom: pa da, ako hoćeš
Lisa: ok
Tom počne izlaziti, kad ga Lisa prekine...
Lisa:Tome...
Tom: reci...
Lisa: ma ništa, ništa...
Tom mi je pokušao u misli... Opet... Samo sam ga poprijeko pogledala...
Tom: Dobro, dobro, neću više... Samo bih te jednom volio uhvatiti nespremnu...
Nasmiješila sam se, a on je izašao. Čini se da još nisam spremna pitati ga ono što želim... A dobro, i za to će doći vrijeme........

| 09:52 | Komentiraj (8) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © Lisa Riddle - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Dnevnik Tomove sestre...

Pokušaj... Isplati se...

Ja- Lisa Riddle
Tomova sestra
Smrtonoša
Rođena kao bezjakina,ali je ispalo da imam čarobnjačkih moći što je proizašlo iz veze mog bezjačkog oca i moje majke Merope.
Jako tajanstvena i neposlušna
Profesorica Čarobnih napitaka
Predstojnica Ravenclawa
Imam sovu Asyu, feniksa Orlanda i mačku Lilly
Vješta sam u Oklumenciji
Vježbam Legimenciju
Ne volim kletvu Avada Kedavra, draže su mi Crucio i Imperius
Imam ogrlicu koju mi je Tom dao (njegov horkruks)
Ne slažem se sa svime što on kaže
Ne slažem se sa gotovo nikim u cijelom dvorcu
Imam metlu Nimbus 2006 (volim metloboj)
Zanima me drevna magija

Smrtonoše
Bellatrix Lestrange

Bellatrix se nakon dugog puta vratila u dvorac dražeći ponovno stavljanje u službu.Tom ju je odlučio pomilovati zbog njezine vjernosti koju je u prošlosti iskazivala.Sada je njegova osobna pomagačica na koju stalno drži oko

Maya

Nakon što je završila školovanje u Hogwartsu odmah je stupila u Tomovu službu.Danas je jedna od najodanijih smrtonoša i čuvarica tajni.Kad mu je potreban najtajniji zadatak obraća se njoj.

Severus Snape

Snape je bio Tomov uspiješan špijun više do 15 godina u Hogwartsu čuvajući Pottera i Dumbledora.Nakon što je ubio Pottera napokon mu se pridružuje bez imalo straha.Danas je on njegov najodaniji smrtonoša i dežurni zamjenik kad sam on na nekim putovima.

Draco Malfoy

Draco se pokazao nedjelotvoran kao njegov otac kad nije uspijeo ubiti Dumbledora.No s druge strane se ne može poreći da je njegova vjernost u pitanju.Trenutno ga smatram većim smrtonošom nego njegova oca koji je u Azkabanu

Agatha

Agathu Tom poznaje još iz Hogwartsa.Oduvijek je bila uz njega.U usponima i padovima.Nikad je nije smatrao slugom niti će je ikad smatrati.Ona mu znači više do prijateljice.Stoga ona živi u njegovom dvorcu,ali ne mora obavljati nikakav posao.U dvorcu je ipak odlučila biti psihologinja

Ron Weasley

Weasley je još po Imperiusom kojim ga je Tom ukleo kad je bio u njegovom zatočeništu.Imperius je prejak za njega pa se ne može oduprijeti.Sada je jako vjeran smrtonoša koji je zaboravio potpuno svoju prošlost

Mary Matthews

Mary je postala smrtonoša kad ju je Tom našao na rubu šume cijelu krvavu.Bila je ugrižena od strane vampira.Jedva je preživjela.Sada joj je potrebna krv da preživi,pa je postala njegova osobna štićenica koju nitko ne smije ni taknuti.

Fenrir Greyback

Fenrir je vođa vukodlaka u čarobnjačkom svijetu.Nakon što mu je Tom obećao par svojih neprijatelja kao njegove žrtve on mu se oslučio pridružiti.Prvi plan mu je bio da mu da neku djecu iz Hogwartsa,ali se predomislio kad je odlučio učiniti nešto drugo s njima.

Avery

Avery se vratio u Tomovu službu onu noć kad sam dobio svoje tijelo.Iako je i tada molio kao i Lucius za oprost.On se isto povukao od njega misleći da je mrtav.No ipak je bio jedan od njegovih najvjernijih smrtonoša pa je vraćen u službu

Keera

Keera je odavno uz Toma.Ona je jako misteriozna ličnost te je se druge smrtonoše pomalo plaše.On znam da mu je ona vjerna.Ima svoj krug smrtonoša prijateljica u koji ja ne zalazim.Jako mu je vjerna.

Ayumi Hamasaki

Ayumi nam se tek pridružila,ali je već pokazala prave kvalitete smrtonše.Kad dobije Tamni znamen pridružit će se Bellatrix u obavljanju Tomovih tajnih poslova.Nakon nekoliko godina Ayumi možda postane i njegova najvjernija smrtonoša.

Crvorep

Crvorem je najobičnija kukavica.No s druge strane on je jedini koji je bio uz Toma kad mu je bilo najteže.Ne iz poslušnosti nego iz straha.Sada ga je ostavio kao smrtonošu,a nama je on više kućni ljubimac nego smrtonoša

Diana Matthews

Diana je došla u Hogwarts na preporuku Agathe i Mary. Tom je mislio da mu dovode neko dijete,ali ga je dočekala prava zrela djevojka koja ga iz dana u dan iznenađuje.Iako je prije bila Grifindorka njezin prelazak na mračnu stranu je bio vjeran i uzoran.On bi volio da je više smrtonoša poput nje

Luna Snape

Luna je Snapova nećakinja.Jako je živahna i podiže atmosferu u cijelom dvorcu.Ona i Weasley stalno nešto mute što se Tomu ne sviđa jer koči naš posao.No inače Luna mu je puno draža od Severusa jer je u njoj barem malo života.Mogla bi daleko dogurati