I edited my layout at dead_angel's blog

...look at this photograph, every time i do it makes me laugh...

23.08.2010., ponedjeljak

ČUF na Vatri

nikako da uhvatim vremena i napišem post o koncertu Vatre a već sam bio i na ČUF-u pa eto, opisat ću ih u jednom postu :D

petak, krećemo iz slatine, oluja, grmljavina prema virovitici.. savršeno :D cijelim putem sam gledo gdje će mi munja udarit u auto xD fak jea..
al dok smo došli u viroviticu tamo je kiša već prošla, asfalt se osušio.. super :P
malo smo onda u boom-u bili, i uputili se prema velikoj središnjoj pozornici.. ups, ove godine je samo jedna pozornica bila, eh, jebena recesija.. kad smo došli irritus je već prošao, jbg, poteškoće u putu, a neki domaći rockeri su svirali.. nisu loši dečki, malo prakse i bit će dobro :D jedino, bubnjara za pjevača, lik pjeva i bubnja bolje neg drugi lik koji bi vald trebo bit glavni pjevač.. :P malo starih rock hitova i dobro su zagrijali publiku ^^
i nakon njih uz malo poteškoća dolazi vatra na pozornicu ^^ prvo su se spremali oko 15min, jedno pojačalo je Ivanu krepalo zbog kiše pa dok su sve namjestili :S ali ipak su krenili.. uz pozdrav publici objavili su da im je to bio 100.koncert u turneji Sputnik i proslava 10godina Vatre, u rodnom gradu :D iako je album 'Između nas' izašao 1999.god.. a sad je 2010.god.. al oke :D
koncertom su vladale pjesme s novog albuma ali su malo sumirali karijeru sa starim hitovima.. sve dobro poznate pjesme :D jedino što je bilo malo ljudi, puno manje nego prijašnjih godina, vjerojatno ih je kiša zeznila.. a od tih ljudi koji su bili velika većina su došli samo zbog 'koncerta nekog' ne zbog Vatre.. ali bilo je nas dosta fanova ^^
oko pola koncerta je Ivan odjednom prestao svirati i samo je pjevao, nakon završetka pjesme je najavio pauzu jer mu je još jedno pojačalo krepalo :S glupa kiša.. ali je barem virovitički koncert održan, za razliku onog s brača koji je bio odgođen za 2dana..
pokazali su svoj novi ritam odsvirajući John Travoltu, 'disco hit' :P još samo da su svjetla bila primjerena i bila bi prava disco atmosfera :P
svirali su više od sat vremena, nisam previše gledao na vrijeme, uživio sam se u koncert.. dva akrobata, pjesma koja mi je bila samo ok dosad, na koncertu mi je predobro zvučala, i sad ju slušam malo drugačije :D hehe..
vatra kao vatra, solidna svaki put :D nisam sad već dugo bio na njihovom koncertu tako da je ovo bilo osvježenje.. keep on the good work.. jbg, ovaj put nisam stigo ić žicat trzalicu :P

21.kolovoz
ČUF
iliti čačinci urban fest iliti na hrvatskom čačinački urbani festival.. i zaš ja govorim iliti, baš je bzvz riječ xD
koncert je trebao početi u pola 6 dok je sunce još dobro pržilo :P ali namještanje razglasa je malo potrajalo pa je ipak počeo oko 7h.. bilo je dosta ljudi, ja sam mislio da će svi kasnije doći.. prvi su zasvirali Sunshine of Your Love.. dečki iz slatine, moji dobri prijatelji xD tek su počeli svirati, ali solidno su to naučili ^^ svirali su domaće i strane pretežito rock hitove.. indie i tako.. od majki preko arctic monkeysa, kaiser chiefsa i franz ferdinanda.. tu se našlo i dobrih starih hitova dine dvornika u malo rokerskijem ruhu i obrada voodoo lizardsa lady gaginog hita bad romance.. nadam se da ih je prepoznala publika :D jer planiraju koncert u Aru 2.9. (ovo NIJE reklama :P ).. i nisam užico trzalicu jer je miter prelijen kupiti dvije trzalice xD
drugi su nastupili domaći dečki.. Pikavci.. mladi pankeri ^^ kolko sam shvatio, nemaju pjevača, ili nije došao il tak neš.. al je gitarist obavio dobar posao :D svirali su samo domaće stvari, malo rocka ali pretežito punk rocka.. svaka čast ^^ mslm da prvi band koji sam ja čuo da je svirao nešto od ludih krawa i sixpacka.. bravo dečki ^^ malo još treba vježbati svirati :D i naučiti ritam teksta.. al dobro je :D mladi su još..
nakon njih je nastupila Podrumova družina, također domaći band, ali malo stariji, s više iskustva.. oke su bili dečki, uštimani, samo da malo više back vokale pjevaju :D nisam ih dosad čuo pa su me iznenadili općepoznatim hitovima saše, tina i kedže, bojana jambrošića, toše, itd.. naravno, obrađene u podrumskom ruhu.. presmješno.. ali našlo se tu i kvalitetnih pjesama.. završili su svoj nastup s pjesmom Debelog precjednika Farmersko srce ^^ uh, wlm :P sve u svemu, dobar uvod ^^
Kritičnu masu sam slušao dosta puta, i svaki puta su rasturili.. znaju šta rade, i to im ide.. koncert su otvorili sa 3,4 svoje pjesme što publika nije prepoznala, na žalost.. ali s vremenom će ih naučiti :D onda su malo promjenili ploču, oke, nastavili su istom vrstom muzike, ali malo poznatijim hitovima azre, majki, đure.. onako kako ih mi najbolje volimo slušati ^^ publika se samo odjednom probudila :D sretno dečki s izdavanjem dema :D
to je sve bio uvod u nastup Grupe Tvog Života ^^ malo su me iznenadili kad su došli jer sam vidio bubnjara iz Gužve.. ali on je vjerojatno bio samo vozač i pratnja jer su dečki ko i obično isprobavali kvalitetu domaće rakije :D
počeli su koncert s nekom novom pjesmom, meni nepoznatom.jbg.. ali su nastavili s dobrim starim pjesmama ^^ predobri su bili.. uštimani, sve, bez greške.. svaka čast.. odsvirali su nekoliko novih pjesama, koje su već poznate publici :D nadamo se da će i taj album uskoro biti snimljen a ne za 3,5godina :P
uz male šale i dobru glazbu došlo je vrijeme i za Muflino kolo :D još da ljudi znaju kolo plesat bilo bi savršeno, ovako je bilo samo odlično :D svirali su oni oko sat vremena, ali je to prebrzo prošlo.. ^^ glas mi je totalno puko xD od cijelovečernjeg pjevanja :D:D odlično je bilo ^^
na zadnjoj pjesmi sam stao skroz desno i čim je završio koncert sam otišao do gitarisa i užicao trzalicu :D jbg, dečko gitarist-pjevač iz Pikavaca.. bio sam brži :P a i vi ste dobili neš od gužve :D nemoš sve ^^
nismo ostali do kraja, poslije su svirali inkognito i kymera valjda.. ošli smo u slatinu u grad, gdje sam morao tiho i duboko pričati, to je bio jedini način xD
do sljedećeg koncerta. baj baj
- 14:33 - spike (1) - ištampaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vaša pametna izlaganja vidjeti/nevidjeti

Opis bloga
Ovo je blog posvećen Ulici Lipa u kojoj žive ljudi koji vole (kak sam čuo) pisat pjesme i ludi su do bola!!

najnovije fotke...hehe...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



evo jedna slika s roštiljade...mislim da sam fora ispo...hehe...al kliknite na nju pa pogledajte...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eo mene dok sviram Muflino kolo od Grupe Tvog života...heh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

slika s čiova u sepiji...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



ja,mile, miter,kemba i robert kelemen (vatra)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



evo mene na kirvaju u Čađavici...
ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

balaban...
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

kemba...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


nešto o meni...
Ime mi je Slaven, iz Slatine sam, imam 19god., sviram gitaru već 9, 10 godina. Studiram strojarstvo na FSB-u...
a evo vam moj msn ak mi se ko hoće javit...


dead.angel.2@hotmail.com
ovo je box u kojem ću objavljivati lyrics-e i tak te stvari...
Children of Bodom-She is beautiful

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I never knew girls existed like you
But now that I do, I'd really like to get to know you
The girl's too young, she don't need any better
Its all coming back, can't you feel it
The girl's too young, she don't know any better
Its all coming back, can't you feel it

She is beautiful, she is beautiful
She is beautiful, she is beautiful
The girl is beautiful

You're giving me moves and hints from all sides
And when you hit my back you roll my eyes

The girl's too young, she don't need any better
Its all coming back, can't you feel it
The girl's too young, she don't know any better
Its all coming back, can't you feel it

And though I never know you, I look at your face
To tell you that I love you, don't know what to say
(I) give everything I got to the beautiful girl
The only thing I live for in the whole wide world

She is beautiful, she is beautiful
She is beautiful, she is beautiful
The girl is beautiful

I ain't got nothing to lose, (nothing to lose)
Gonna throw it away
And talk to you
(She looks good), she looks good, (and it's true), and it's true
The girl is beautiful, she is beautiful
I ain't got nothing to lose, (nothing to lose)
I'm only living one time
And I want you
(She looks good), she looks good, (and it's true), and it's true
The girl is beautiful, she is beautiful

She is beautiful, (she is beautiful)
Na na na na na na na na
She is beautiful, (she is beautiful)
Na na na na na na na na
She is beautiful, she is beautiful
Na na na na na na na na
She is beautiful, (she is beautiful)

I ain't got nothing to lose, (nothing to lose)
Gonna throw it away
And talk to you
(She looks good), she looks good, (and it's true), and it's true
The girl is beautiful, she is beautiful
I ain't got nothing to lose, (nothing to lose)
And i'll never forget
When I saw you
(She looks good), she looks good, (and it's true), and it's true
The girl is beautiful, she is beautiful



Grupa Tvog Života - Muflino Kolo



Op, njiiiiiii, cm*
Ježa sam ulovio, dragana
Operi mi lonac najveći
Pa u peći ću ga peći
Pa u peći ću ga

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Na pecanje
U kurvanje
U subotu idem, janje
U sredinu kola stati
Pepeljaru zapišati
Kraj bandere povraćati
I turčina ustopati

Iglice od bora, iglice od ježa

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Samo gazi, samo gazi
Sutra se ne radi…

Kotlina i švajcarnica
Crna roda, feherica
U staroj dravi glavu perem
Jer u onu pravu serem
Prava drava zdrava nije
Jer zaprima fekalije

Na dnu mulja šaran spava
Zbog mene ga boli glava
Plaši ribu srebrnicu
Da ne gutne udicu

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Ajmo, metalci, da se muda oznoje…

A patrola ko patrola
Traži promil alkohola
Kroz valpovo do miholjca
Ima baja brdo novca

Oj, curice iz mađarske
Kako ste se prašit znale
Još se sjećam suknje plave
Ukrajinke moje male

Iglice od bora, iglice od ježa

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Kroz našice sam propičio
U koški sam glavni bio
U bizovcu ukro ovcu
Onda pravac josipovcu

U osijeku velegradu
Poljubit ću tebe mladu
Litru rakije popiti
Sve stakleno porazbiti

Iglice od bora, iglice od ježa

Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa
Iglice od bora, iglice od ježa
Ne naslanjaj se na kapiju
Dok je farba svježa

Volim piti i voziti
Na svakome ko me gleda
Bilijarski štap slomiti
Prase, janje okrenutiiii…







Baš mi je super ova pjesma...


VATRA feat. MILE KEKIN
Anđeo s greškom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sad znam da je ljubav kada puna vode, oprani zubi i tvoje bose noge. I znam da je ljubav išarala tapete, zagorila ručak dok je buljila u TV.

ref:
MILE: Sad znaš što je ljubav!

Sad znam što je ljubav! x2

Sad znam da je ljubav provalila kroz prozor, pljuvala s balkona ljudima u kosu. Sluša Pivo, gutala tablete, slomila krevet kad je legla na mene.

ref:
MILE: Sad znaš što je ljubav!

Sad znam što je ljubav! x2

MILE: Tko zna što je ljubav...
ljubav???