lipa_dalmatinka

subota, 26.05.2007.

WHAT FUCKIN DAY

Jučer mi je tako jeben dan, za popizditi….bila sam u školi, došla kući. zove mene moj dragi da pođemo na plažu i sve super, do tada.pošli mi na jednu super uvalu di nema nikog,malo nako divlja…okupali se mi jedanput,more je bilo super…malo smo se sunčali,zajebavali…kad,išli se mi drugi put kupati,pa smo išli prema nekoj špilji,kad sam ja ugazila na neki oštar kamen i raskrvarila nogu,malo ispod palca na nogi…kad je to počela krv šikljati,cilo more se zacrvenilo…brzo me on iznija iz mora,sidili malo a krv teče,nikako stati…nakon nekog vrimena je stala krv,malo mi još ostali tamo,uživali ;);)….kad smo krenili kući,kako sam naglo stala na nogu i počela šetati,zakrvarila sam cili šugaman i japanke i sve…odvaza mene moj Ante u bolnicu,pripa se jadan ;)…onda su me primili,zašili,stavili 3 punta,i sad imam neku jebenu mrežicu na nogi koju tribam tjedan dana nositi…..
Koja priča,jel da?sad lipo ne mogu stati na nogu,naisam mogla ići vani ,a bilo je otvorenje POCCA LOCCA-tamo vam je ludnica liti,najbolje misto za izaći u Biogradu…triba biti neki party,ludnica a ja ne mogu ići!!koje sranje…večer sam provela uz televiziju ,umisto na dobrom partyu..šmrc,šmrc

- 09:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svašta...

  • ImageChef.com - Create custom images
    Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com








    OLUJA SA SJEVERA

    Uvik kad si tužan
    i kad nemaš kamo poći
    popij nešto,pa dođi do Poljuda
    Vidjeti ćeš bilu,silnu oluju
    Najveću šta dolazi,sa Sjevera
    Više nećeš biti sam
    kad čuješ glas
    Ale - Ale! Ale - Ale.

    Di su lipi dani,ta stara vrimena
    kad se tresla Stara Plinara
    Sad je novo doba,gromova, oluja
    sada grmi Poljudska ljepotice

    (... od silnog Sjevera)

    O Hajduče, o Hajduče
    dica su tvoja uvik uz tebe!
    Prvaci smo navijamo
    Za bile uvik pivamo ...



istina živa...