lipa_dalmatinka

ponedjeljak, 21.05.2007.

dobro jutro...

9 sati je,a već sam se probudila,stvarno ne znam što mi je....biće sam poludilabang....ajme,popodne mi je škola danas....još samo ova 4 dana ćemo biti popodne u školi jer onda maturanti idu ća pa ćemo biti svi u istoj smjeni,bljak ,biti sa svim onim luđacimarolleyes
...ma dobro,ima tamo ok osoba,ali uglavnom nisu baš ljudi na mistu...još danas imam test iz matematike,o sinusima i kosinusima headbang,još će me sigurno pitati poduzetništvo i njemački,a što ja,ni takla nisam knjigu,ajojbangbang......ajme idem sad ća,moram kod zubara mouthwashmad....uživajte u ovom slideshowu,byyyy :m
ah:wavemahwave




- 09:12 - Komentari (4) - Isprintaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

svašta...

  • ImageChef.com - Create custom images
    Walk of Fame Animated codes - ImageChef.com








    OLUJA SA SJEVERA

    Uvik kad si tužan
    i kad nemaš kamo poći
    popij nešto,pa dođi do Poljuda
    Vidjeti ćeš bilu,silnu oluju
    Najveću šta dolazi,sa Sjevera
    Više nećeš biti sam
    kad čuješ glas
    Ale - Ale! Ale - Ale.

    Di su lipi dani,ta stara vrimena
    kad se tresla Stara Plinara
    Sad je novo doba,gromova, oluja
    sada grmi Poljudska ljepotice

    (... od silnog Sjevera)

    O Hajduče, o Hajduče
    dica su tvoja uvik uz tebe!
    Prvaci smo navijamo
    Za bile uvik pivamo ...



istina živa...