< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



free image hosting

free image hosting



MySpace images

MySpace images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



myspace layout

myspace layout




MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster

Friendster






Free Hit Counter
Free Hit Counter

NeŠTo O mENI...

IME:karolina
prezime:da nebi rekla...
nadimak:linna
mjesto rođenja/stanjovanja:bjelovar(šugavi grad)
naj frendice:Nella ( http://soadgirll.blog.hr )...lora...EMA...mimica...jopa,antonela,hena,iva,biba,pepa,i još neke...
razred:8raz. (kad će završit...???)
dečko:ne
simpa:da&ne
najbolji predmet:starke,tjelesni,mP3,computer,i čokolada...
znak u horoskopu:blizanac
najbolji pjevač:ville vallo...marlyn manson,i onaj iz mcr...KURT COBAINNN
naj pjevačica:amy lee,avril,,iiiiii.....nella..(hahaha)
klub za koji navijam:HAJDUKKK 4ever
vrsta mjuze:metalllllllłłłłłłłł...i malo tehnjave...
naj boya:BLACK...i to je toooo.....pozz svima i šaljem vam biggg KISSS...metal 4ever

image hosting file

image hosting file




Image hosting

Image hosting




image hosting for myspace

image hosting for myspace







Bigoo

Bigoo


Nella....


Image hosting

Image hosting


Linna(ja)...



Customize your blog

Customize your blog


Biba(hehe)..


Customize your blog

Customize your blog


Lora...



image hosting file

image hosting file



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images




Customize your blog

Customize your blog



Image hosting

Image hosting




myspace layout

myspace layout




Bigoo

Bigoo

ja i nella...


blog layouts

blog layouts





image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Friendster

Friendster



Myspace

Myspace



image hosting file

image hosting file



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



Bigoo

Bigoo



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Myspace

Myspace



Friendster images

Friendster images










LLight
IIntelligent
NNew
NNaive
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

image hosting file

image hosting file

srijeda, 07.02.2007.

dosadannnn tjedannn...(previše dosadan & malo zanimljiv)

mahmahmah...za početak pozzzdraFFF svima,,,,
ovaj tjedan ej bio katastrofa...i malo zanimljiv...
U subotu sam upoznala jednog antonia...ja sma ga znala još od prije!!!-...
btw...on je mene tražio broj i sljedeći dan mi se javio...
i tak se mi svaki wink...javlja...namcor..svi mi kažu da je umišljen...muška kurva i tak dalje...smokin...a ja bi se sama u to uvjerila..rolleyes
pepsha je jučer trebala doć u park...a nije PIZDA...a pepa je imala nesreću s prstom..bang....danas isto mora pepsha doć...držim ju za riječ..lud...mutava...sam..
uglavnom nemam tema za razgovor...onak u školi je dosadno...danas nisam imala dva sata...thumbup..i sutra nema one vještice iz zemljopisa..pa će onaj neki patuljak doć na zamjenu smijeh.... (((smijeh)))
ako nastavim ovak pisat...ovaj poste neće imat veze s vezom...headbangludzujonutnaughtynonoeeknoyeswink.....jupiiiiiiiiiiiiiiii..........
upravo sam saznala da...sam strgala nokat...jebote bog...baš sam u kurcu...blablablabla
i još nekaj...kimi mi je sad poso najboljjjjjiii prijatelljjjcereksmijehsmijeh...i ja njemu naj frendicaaaa...on je meni dao lančić za uspomenu...a ja njemu narukuvicu...wink...bvaš cute...

POOZZZZZdraffFFf....NELLI,PEPI,PEPSHI,RO6KICI,ivi,hackeru,sweeat girl,emi&tei&pisi....KIIzZzzAm Vas SvE....mahwavewavewave

- 18:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.