I'm having the the of my life ;D

petak, 02.04.2010.

Kao sto sam naslov kaze, u zivotu je super, sve je kak treba, PRAZNICI su :D
4 dana do rođendana, inače sam se veselio tome danu ali ove godine sam totalno bezvoljan za sve, tako i za rođendan, ne budem ga slavio ništa posebno, osim eventualno na pizzi, cevapima ili tak nest. Jedino sto je dobro je da bi mi moja Tonka trebala doci u utorak, jedva cekam (: Tonka <33
TTYL8R ----> TalkToYouLater ;P
Bye
09:51 - Komentiraj ( 4 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Hate me , click here . (:
designer. basecodes. xo.
SpeciaL [dz.]

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • O meni..

  • Moe ime je Dominik.
    Imam 14 godina.
    Živim u Bjelovaru.
    Navijam za Dinamo.
    Imam curu.
    Mrzim Hajduk.

  • I love you ..

  • 22.2.2010.
    Dominik & Antonia .
    Forever and always . <3