06.09.2007. / četvrtak

EVO ŠKOLE, EVO I MENE

Napokon, napokon, napokon sam se ja sjetio napisat novi komentar !!! zubo
Kako ste mi svi ? Jeste se odmorili ove praznike ? Hvala na komentarima iako sam zamišljao više no nema veze ! belj Počela je škola i nove muke a praznici su već završili. Za sve koji će se prijaviti na naj razred
recite mi jer će se i moj razred prijaviti ! No uglavnom opet sam se vratio na blog počeo s pisanjem jer ću tako i završit naughty Nisam vam rekao da je na ljetovanju bilo super iako je bilo i jako, jako dosadnih ali i vrlo, vrlo super
trenutaka! party Idem ja sad jer imam trening vidimo se i čujemo se !!!!!

- 16:46 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.