Life is crazy, so live it that way!!!

23.04.2006., nedjelja

... lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala ...

ahoj ljudovi! .. wave

zašto me ljudi stalno pitaju kad će novi post? yes pa neki ne pišu po mjesec dana - kak je tek onda ... bang njami

uglavnom ... ljudi moji (pogotovo oni iz raz-a) treba vam biti krivo što niste jučer bili s nama vani thumbup ... bilo je LLLLLLpartyLLLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUsmokinUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDDDDDDDDDDDDDDDnutDDDDDDDDDDDDDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOludOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smokin party dead ja ne znam u čem je jučer bila stvar al bilo nam je baš zakon rofl naughty .... možda zbog činjenice da su bile još neke curke iz raz-a pa ono, kontate - ženska potpora zujo ... iako zujana ali nema beda zujo zujo ... e znate kak mi je drago što smo mi jučer bili vani s četiri curke iz raz-a s kojima smo do nedavno bili kao na ratnoj nozi iako iskreno ja ne znam zbog čega lud eek ... nekako smo se opet svi NORMALNO skompali i to je zakon!! drago mi je da je to naše malo "rivalstvo" prestalo - i nadam se da ga više neće biti jer ako nam nadalje sve bude ovako kao što je bilo sinoć, maturalac će nam ući u povijest koliko će biti dobar yes rofl smijeh ... kad bolje razmislite mi cure se trebamo držati skupa jer kak bi inače protiv dečki ... thumbup cool mouthwash

joj, sutra škola - ubi me Bože! nono al još samo mjesec dana ... blabla jupiiiiiii ... njami rofl

anyway ... znate kog smo videjli?!? Massima Savića s obitelji zijev ... to su se u pubu jučer skupljali valjda svi sa hr scene onak poznatiji smijeh ... viđao se i luka nižetić a i natali dizdar bang ... al šta to vrijedi kad su u pubu same starkelje?!? mislim, tak sam čula ... smokin zujo wink

joj ljudovi moji kak vas Leica voli danas kiss kiss... baš sam sva nekak hepi pa ajd budite samnom ... thumbup party nut

ajde odo sada pa do skora javljanja ... wave wave

budite mi dobri yes ... nemojte raditi gluposti ... no

pusa ... kiss kiss kiss
kiss

- 09:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

... incomplete ...

... nevidljive istine ...