Life is crazy, so live it that way!!!

14.04.2006., petak

11111111111111111111111111117777777777777777777777777777777!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 mi je godina, još se nisam ubila bang bang
17 mi je godina - baš bi morala!!! smokin yes dead

ljudi moji eto ušla ja u 17 bang ... mislim, tek predzadnja u razredu ... katastrofično! thumbup nut
znate onak, kad vam neko drag navrši godinu više i onda onak odma kaže
"osjećam se starije!" bang nut ... ja nekak ne zijev wink ...
e, nemam osjećaj ni da mi je rođ a kamoli da se osjećam starije yes wink smijeh ...
( bar mi sad niko neće moći srat jer ima 17, mislim clubovi i to ... ) party party smijeh smijeh
znate kak se ja osjećam? evo, prošla je godina dana od mog 16 rođ-a
(vau! ma daj!) rofl rofl i imam feeling kao da je još jedna godina prošla kroz moje tijelo
ali ja nisam ništa postigla blabla zijev ... onak, u školi sam stalno ista, klapa stoji,
zabava također, ljubav - ne pitajte, kiss ... kužite onak nisam ništa veliko napravila od sebe!
osim jedne male sitnice koja mi se sad ne čini velikom - promijenila sam svoj stav prema svima,
tj. promijenila sam sebe u pozitivnom smislu -
i prema legicama (dogodile su se neke manje promjene ali dovoljne da se u njihovom
društvu osjećam još bolje cool smokin party nut ),
i prema klapi iz raz-a (također neke male sitnice, ali na njih su neki drugačije reagirali bang mad naughty ),
i prema dečkima (sorry dečki al ... ajmo samo reći da na vas gledam puno zrelije
nego prije, znate zbog nekih događaja proteklih godina ... kiss rolleyes cerek ),
prema starcima (ajmo reći da se više borim za ono što hoću, ali i postavljam više
kompromisa nego prije yes yes rofl zijev ),
prema tiffu (a prema njoj sam uvijek opičeno luda, kao i ona prema meni cerek zujo ),
i prema komu još?
prema prošlosti - što je bilo bilo je, sad je gotovo i ne vraća se (stih iz moje pjesme!
ovaj da, zbog nekih stvari sam sretna što je tako a zbog nekih i dan-danas žalim ... yes mouthwash smokin njami )

i evo, kada pogledam što sam sve napravila u proteklih godinu dana,
shvaćam da i jesam nešto postigla - razvila sam svoj pogled na svijet ...
yes zujo nut zar to nije ono najbitnije?
mislim, prvo napraviti od sebe nešto a onda se možda prilagođavati drugima? wink yes rofl

dosta filozofiranja, danas mi je rođendan i baš sam heppy!!!! thumbup smijeh naughty
napokon je sunce izašlo nakon dugogodišnje kiše - i to sve na moj dan!!!!!!jupiiiiiiiiiiiiiii njami eek zujo
(Bože postajem zrela za ludnicu!) lud bang lud bang lud lud

pusa svima i uživjte mi na moj dan jako puno, a možda ću i ja! wink kiss

volim vas ...
kiss kiss wave mah wave mah

- 10:03 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

... incomplete ...

... nevidljive istine ...