Life is crazy, so live it that way!!!

06.04.2006., četvrtak

al danas fakat ne znam šta bi napisala ka naslov ... al stvarno ne znam ... možda ahoj! .. ma neeee ... :)))

ovaj, ja sam vam danas opet nekak happy, rofl fakat ne znam kaj mi je ovih dana thumbup ... ja kao da me nešto stuklo i udri po tovaru, mislim stvarno ... nut naughty smokin

ne znam o kom i o čemu bi pisala ... baš sam mulava ... party cool

a pisala bi ... yes

al o čem? .. thumbup

o ljubavi? kiss

o životu? smokin mouthwash

o godišnjem dobu? wink

o školi? bang

o izlascima? party party

o marutalcu? daaaaaaaaaa...... party smokin kiss nut

vi kontate da samo još malo (preciznije,8 tjedana radnih) ima do kraja nut ...tad mi postajemo m...ma...mat...MATURANTIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! rolleyes vi kontate kak je to neobično! a taj marutalac?!? rofl uf, al će nam biti nezaboravno! cool wink obećajte mi da ćemo se svi zabaviti ko nikad u životu jer nam je to lifetime chance ... e da, kad smo već kod marutalca, gnoju šta je s našom okladom? naughty mislim, ja čekam da ti meni kažeš jesi šta smislio a ti ništa eek ... pa hello ... samo mi nemoj reći da oklada otpada jer će to biti jako prozirno od tebe (ispast će kao da nisi sposoban završit neku okladu!!!) naughty wink rofl bang

anyway ... ma neda mi se sad više ništa pisati ... uživajte mi jako puno ... love ya ... kiss kiss wave
wave

- 19:53 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

... incomplete ...

... nevidljive istine ...