Life is crazy, so live it that way!!!

02.04.2006., nedjelja

alo ljudi moji! .. :)

evo javljam se vama ja (opet) nakon zbilja burne i čudne noći (izlaska mislim) ...
stvarno nisam očekivala tak nešto al ok ...

sinoć (tj. još u petak je pao dogovor da mi iz razreda idemo svi van ... well, većina nas ...) i kao dogovor još vrijedi i u subotu navečer ... ja bila nekako u bedu i baš mi se nije dalo ići van no ... još sam se ja sredila al cure me malo zaje**** pa odgođen sastanak za nekih cirka sat, al nema veze ... i mi došli na pijanu, klapa se tamo već skupila (kruno, tasa, tanasić, kereta, zlaja, fec, vec, ...) i stižemo nas četiri i odma svi navalili na cugu (koje dok smo mi došli nije baš puno ostalo) ... party rofl
i tako bili mi na pijanoj nekih 2 sata, zaje****** se na kvadrat wink yes ... fec malo zujo, kruno se ubio a vec nam se začudo, kontrolirao ... (nije bilo povraćanja, kao na novoj party) i onda onako došla još i jo i poslije nje i boki (kojeg kruno jednostavno nije ispuštao iz svog zagrljaja koliko ga voli, al nema veze, svi mi znamo da su njih dvojica ... prisni prijatelji ) kiss nut
oko 23h kao pao dogovor idemo u ox - ajd! svi krenuli, normalno kruno zaostao ... i šta su špika, tasa i moja malenkost radile? vukle ga od nepoznatih ljudi, uzalud mu pokušavajući vratiti mozak u glavu ... bang
a kakav bi to bio izlazak da nije bilo pjesme ...? iskreno se nadam da nismo probudili BAŠ SVE koji su lipo spavali u svojim toplim krevetićima uz dravu ... naughty nut
došli mi do ox-a (tvrđa bila relativno prazna, pred poshem klinci, kao i uvijek! usput izgubili sanju i marinu koje su silno morale obaviti nuždu u coctelu - gdje su se nekako uspjele zadržati cijelu večer bang ) i kruno ajd nekako relativno normalan al na našu nesreću, ovaj boraš glupi na vratima ga skonto bang i izbacio našeg krunu van! i šta sad? tasa ošla unutra a mi cijelu frku digli ... burninmad i opet šta sad? ništa, došao kereta naš dragi i kaže ajmo pokušat još jednom ... loš izbor ... mi ušli unutra, kruno nije ni riječi progovorio a već je osjetio blagi potres mozga od JEB**** BORBAŠA kojhi ga je počeo ispitivati zašto je ušao ponovo? i eto opet mi istjerani ... headbang mad
kereta popizdio! burninmad ide sad on ... uđe kereta, pita borbaša zašt kruno ne može ući kad eto, i njenu doleti šaka u glavu i noga u guzici ... burninmad headbang mad btw, uz to sve tasa pizdi jer cijelu večer govori kruni da se sabere ... mad
izlaze svi oni van ... bijesni, ljuti, nadrkani, polupijani nut ... i pala ideja da se skupi cijela gomila i da se ide tuči borbaše ... ma neeee ... prešli oni na ideju da zovu murju što su i učinili al naši dragi borbaši su negdje netragom nestali bang ... murja ošla i klapa se totalka raspustila ... di su dečki nakon toga ošli, ne znam ali špika i ja smo završile u figaru (savjet: nemojte tamo ići van subotom - ni najmanje zanimljivo!) ... no nono
uglavnom, cijela večer je bila super osim što smo imali bliskih susreta borbaševe jeb*** vrste ... krunu baš i nije tangiralo to sve, a kereta se toliko napizdio da sam ga se čak i ja uplašila šta je sad sposoban učiniti (dobro ajd ne baš toliko al stvarno ga nisam nikad vidjela takvog i htjela sam ga smiriti ali bezuspješno!) ... dead
i sad vi recite da je to klasičan, tipičan izlazak ... joooj ... da mi taj borbaš dođe pod ruku headbang ... anyway, nadam se da će naš next big izlazak biti puuuno bolji ... iako je zabava zagarantirana kad smo svi zajedno ... party smokin

ajd ljudi moji, odo ja kod sanje matku vježbat pa do skora javljanja ... bang
poosa svima kiss kiss kiss

- 12:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

... incomplete ...

... nevidljive istine ...