Rastavljene zene za vezu - Brzog datiranja

srijeda , 23.01.2019.

Tražim muškarca za ozbiljnu vezu










Dating Site: Rastavljene zene za vezu






Sve najbolje u potrazi Hrvojka. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ako ima okay cura vidiš fino i njene prijatelje, interesni krug, fakultet, društvo etc. Naravno da ima fake profila, ali ima i okay ljudi.



rastavljene zene za vezu

Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu.



rastavljene zene za vezu

Tražim muškarca za ozbiljnu vezu - Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Sve najbolje u potrazi Hrvojka.



rastavljene zene za vezu

Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je zenf za brak i djecu. Danas je mnogo mušakraca koji bi rado djevojku iskoristili samo za seks. Prije nekog vremena upoznala sam jednog ozbiljnog dečka sa zrne namjerama ali me odbilo kad sam saznala da je Srbin. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Sve najbolje u potrazi Hrvojka. Ako ima okay cura vidiš fino i njene prijatelje, interesni krug, fakultet, društvo etc. Možeš tako ostati i na forumu. Naravno da ima fake profila, ali ima i okay ljudi.



Tražim normalnog dečka!
Možeš tako ostati i na forumu. Dosta sam plahe naravi i iskrena, tražim ozbljnog muškarca koji je spreman za brak i djecu. Več neko vrijeme u ljubavi mi ne cvatu ruže. Prije nekog vremena upoznala sam jednog ozbiljnog dečka sa dobrim namjerama ali me odbilo kad sam saznala da je Srbin. Sve najbolje u potrazi Hrvojka. Naravno da ima fake profila, ali ima i okay ljudi. Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom.

[Speed dating worcestershire uk|Ona koja malo trazi citat|Dating sites with avatars]






Oznake: tražim, muškarca, za, ozbiljnu, vezu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.