Iskustva sa oglasima osobna poznanstva - Pravi datiranje

nedjelja , 30.12.2018.

Motrista br. 51-52










Click here: Iskustva sa oglasima osobna poznanstva






Osjecala sam se uzasno bespomocno i grozno jer znam da to rade ljudi. Taj put su Garc iju svukli, privezali ga za stablo i od glave do pete namazali medom. Postavio je i Strossmayerovu zbirku u palači Akademije znanosti i umjetnosti te je postao ravnatelj galerije. Znao je da otrov nije uvijek smrtonosan, ovisi o ubrizganoj količini, ali on je bio o slabljen i nalazio se toliko daleko od svake pomoći da se smrt činila vrlo izgle dna, ako ne od otrova, onda od gladi.



iskustva sa oglasima osobna poznanstva

Pa traže sve listiće i dokumentaciju za posljednjih nekoliko mjeseci, ili za čitavu godinu ovisno koliko im je tko sumnjiv , pa to sve pretresu i onda na vidjelo izađu situacije kakvu si naveo u primjeru... U naporu uklanjanja kitovima i uzbuđenju zbog luke Acapulca, mornari opr oste Diegu, ali upozo-ri? Prirodno, svaki idealist stječe neprijatelje, no mi radije vodimo brigu o na? Organizator programa ne preuzima odgovornost za moguće ozljede sudionika aktivnosti prije, za i nakon aktivnosti.



iskustva sa oglasima osobna poznanstva

Tisuće Hrvatica i Hrvata svakog dana nalazi partnera za seks na Internetu - Ne znam, gdje sam, za vratima me nema.



iskustva sa oglasima osobna poznanstva

Pozdrav od kako sam saznao, za ovaj forum, od tada na njemu visim pa skoro svaki dan! Osim što je zabavan : :biggrin:vrlo je i informativan thumbup,što je za početnika od velike koristi. Pa mi je palo na pamet da predložim posebnu rubriku za početnike,ovakve kao ja,koji imaju volje :drinks:ali malo ili nikakvog znanja : o teretnim vozilima i prijevozu uopće. U kojoj bi mi mogli postaviti pitanja koja bi bila možda banalna i smiješna i glupava... Da, neophodno je nešto znati. A bilo bi dobro da kad kamion stane negdje u kvaru da znaš otprilike gdje se što nalazi na kamionu i kako radi jer ćeš tako lakše objasniti gazdi ili mehaničaru što sve treba za popravak. Ima još dosta toga, ali to sve naučiš za dan-dva ako imaš dobrog učitelja ili čitaš ovaj forum :yeahhh: :yeahhh: :yeahhh: Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: markec - 27. Mislim se šta da popravim.... E pa onda mu veliš da si ti vozač a ne mehaničar pa neka si on misli. Sitnije kvarove moraš znati popraviti, to sigurno, ali za nešto veće ne trebaš brinuti. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: TG - 28. Mislim se šta da popravim.... Kad su meni u IstraAutu rekli da se snađem pukle mi dvije gume na prikolici, a rezervna ukradena - snašao sam se. Otišao sam doma :biggrin: Kad mi je u sadašnjoj firmi riknuo mjenjač i tako sam se vozio dok su ga moji živci držali na okupu napravio sam isto. Bivšem gazdi sam ostavio kamion nasred ceste na Svilnom kad su pukla oba crijeva od zraka za prikolicu. Kad sam mu pokazao gume na prvoj osovini na žicama su ovaj se zgrozio i pitao zašto to ne promijenim. I opet ću se snać na isti način, kad to zatreba. I jedan savjet da ti izvučem iz ovog mog pametovanja: gazda zarađuje od tebe, ne ti od njega. Kako se TI postaviš prema gazdi, tako će ti biti. Nije samo stvar u održavanju kamiona, tvoja vozačeva glava je u pitanju. Voziti se s čelavim gumama, sumnjivim mjenjačem i isupcalim crijevima..... Dečki i mojoj firmi koji su zadužili kombije odgovaraju mi za svaku sitnicu na kombiju. Ako se nešto pokvarilo, javi i napravit ćemo, ali ako je on nemaran, pa jedan kvar povuče i drugi, vrijeme je za razgovor ili smjenu. Bilo je tu kvarova i za koje su odgovorni vozači, ali ne možeš s kandžijom po njima. Upozoriš ga, oprostiš mu, ali ako je to učestalo, popravak je iz njegovog džepa. Vozilo mora biti ispravno. Ma ne mora se ništa dogoditi. Dovoljno je da ga policija zaustavi i ispostavi se da je bilo jeftinije popraviti vozilo. Što se mehanike tiče, od vozača se ne očekuje da sam popravlja, osim ako je i sam mehaničar, ali to se posebno obračunava. Gume, žarulje, tekućine, brisači i takve sitnice da, sve ostalo je moja briga. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: kamion-bus - 29. Recimo, od vozača se još uvijek očekuje da zna gumu promjeniti i da ne zaboravi kasnije dotegnuti matice prema potrebi :coolsmiley: , ali veliki gumari poput Good Yeara primjerice, nude prijevoznicima uz gume i paket servisnih usluga koji svašta može uključivati, pa i zamjenu guma. Tako sam nedavno u Belgiji vidio scenu - šleper stoji na autoputu na zaustavnoj traci, iza njega kombi nekog vulkanizera - vozač kamiona sjedi u kabini i lista novine, a meštar mu mijenja gumu na šlepi thumbup Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Actros1841 - 29. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Medo - 29. Na taj način sam svim kolegama iz Istra-Auta osigurao nove gume kojima su trebale, naravno i šefu dokazao da se ne zaj....... Netto ti ovisi od izvedbe, od proizvođača do proizvođača. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: man - 30. Došao ja jednom sa kamionom da mi promjene gume na pogonu. Bio jedan od onih volva fh jako niskih. Stiže čilica sa brkovima i čikom u ustima niti dobar dan jel pun ili prazan. Reko pun, a on se okrenuo i reko da se gume ne mijenjaju kad je pun kamion. Najzadnja zgoda došo rođa sa golfom na optiku i pita kad bi mogo doći na red i dal budu to napravili lik mrtav hladan ne znam i praktički da mu nije reko ko te j..... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: markec - 30. Došao ja jednom sa kamionom da mi promjene gume na pogonu. Bio jedan od onih volva fh jako niskih. Stiže čilica sa brkovima i čikom u ustima niti dobar dan jel pun ili prazan. Reko pun, a on se okrenuo i reko da se gume ne mijenjaju kad je pun kamion. Najzadnja zgoda došo rođa sa golfom na optiku i pita kad bi mogo doći na red i dal budu to napravili lik mrtav hladan ne znam i praktički da mu nije reko ko te j..... To ti je tako kad ti dobro ide, onda se malo opustiš... Netto ti ovisi od izvedbe, od proizvođača do proizvođača. Na 5 osovina je dopušteno bruto 40 tona, kao i na kontinentu. Pa Nizozemci recimo, oni imaju dopušteno bruto 50 tona na 6 osovina... Koriste ih i Danci ponešto, u ostalim državama su rijetki. I kod nas je dopušteno 44 tone s takvim traktorom 6x2, ali samo za kontejnere... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: markec - 31. Imaš DD direct drive gdje je u najvišem stupnju prijenosa omjer 1:1, ili OD overdrive gdje je taj ovjer ispod 1. Primjerice 0,78:1 što znači da se izlazno vratilo mjenjača okreće brže od ulaznog. To unači da motor može s nižim brojem okretaja održavati neku željenu brzinu. Naravno, ovisno o snazi motora i predviđenoj namjeni vozila, treba optimalno složiti prijenosne omjere mjenjača i diferencijala. Ukupni prijenosni omjer je umnožak omjera mjenjača i omjera diferencijala. Ako netko pretežno vozi brdske ture, u pravilu mu treba viši ukupni prijenosni omjer da kamion bolje vuče u brdu. Ako pretežno vozi po ravnici treba mu niži ukupni prijenosni omjer da uštedi gorivo. To je u osnovi to... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: man - 23. Može li redukcija na difer. I kolika je razlika? Kod FH16-660 ima 3. Kod dvostruke redukcije još imaš u glavčinama kotača hub tzv. To su planetarni prijenosnici smješteni između poluosovina i glavčina kotača fizički su smješteni u glavčinama. Dakle, prvi stupanj redukcije sotvaruje se na diferencijalu, a drugi u glavčinama kotača. Diferencijal reducira broj okretaja kardana, a bočni reduktori još dodatno reduciraju broj okretaja kotača u odnosu na poluosovine. Izbor jednostruke ili dvostruke redukcije ovisi prvenstveno o namjeni kamiona. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Magnum - 02. Je li moguće, ili kakva je praksa, želiš biti sam svoj gazda sa svojim kamionom. Šta napraviti, naći posao na slijepo pa prema potrebama posla kupiti kamion ili kupiti nekakav ''univerzalni'' recimo samo traktor i onda ići tražiti posao, ili se već uvaliti nekom prijevozniku, ili... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: man - 02. Može li redukcija na difer. I kolika je razlika? Kod FH16-660 ima 3. Kod dvostruke redukcije još imaš u glavčinama kotača hub tzv. To su planetarni prijenosnici smješteni između poluosovina i glavčina kotača fizički su smješteni u glavčinama. Dakle, prvi stupanj redukcije sotvaruje se na diferencijalu, a drugi u glavčinama kotača. Diferencijal reducira broj okretaja kardana, a bočni reduktori još dodatno reduciraju broj okretaja kotača u odnosu na poluosovine. Izbor jednostruke ili dvostruke redukcije ovisi prvenstveno o namjeni kamiona. Ali ustvari hoću znati:zašto je i kod hub redukcije navedena samo jedna pretpostavljam viša vrijednost-3,61;3,7... Niža je stalno manja za isti broj npr. I da li se ona niža uključuje s obzirom na stupanj prijenosa ili ručno? Hvala unapred ako tko odgovori ;D thumbup Nisam otvarao novu temu jer mislim da ne bi bila popularna, ai nemam više pitanja na ovu temu. A ko ima, nek' otvori :coolsmiley: Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: TG - 03. Je li moguće, ili kakva je praksa, želiš biti sam svoj gazda sa svojim kamionom. Šta napraviti, naći posao na slijepo pa prema potrebama posla kupiti kamion ili kupiti nekakav ''univerzalni'' recimo samo traktor i onda ići tražiti posao, ili se već uvaliti nekom prijevozniku, ili... Iz iskustva meni mnogih kolega koji su sami svoji gazde pa tako i sadašnjeg gazde : najlakše ti je kupit kamion. Kupi brate mili Peterbilta ako hoćeš, nitko ti ne brani niti sugerira nešto drugo. I 99% slučajeva odmah kupe i prikolicu, jer rijetki su slučajevi da će ti netko moć posudit svoju šlepu, pogotovo ako te nitko ne poznaje. I normalno, o šlepi ovisi sve. Uzmi ceradu - ne možeš vozit kontejnere. Uzmi kontejnericu - nema robe za ceradu. Posao se uglavnom ne dobiva na slijepo, pogotovo ne tu u Rijeci, gdje se sve vrti oko Luke i njihovih špedicija. Najlakši i najkrvaviji početak je da se uvališ nekom dobrom prijevozniku kao kooperant i radiš kao da ti je on gazda. S time da je lova jako upitna - odgoda plaćanja prijevozniku preko koga voziš je 30-90 dana, a prijevoznik tebi još odgađa plaćanje barem 30 dana. Znači - u najgorem slučaju 120 dana ti ne vidiš pare za obavljeni posao. A tih 120 dana ti moraš jest, prehranit obitelj, plaćat račune, naftu, cestarinu, ne dao Bog kvarove na vozilu, sve to ide iz tvog đepa. Znači - moraš imati dobru financijsku pozadinu. Mnogi su brzo propali i podvili rep, vratili se starom gazdi i dan danas otplaćivaju dugove zbog svojih gluposti i krivih proračuna, a njihove spuštene cijene i danas vladaju na tržištu. I zbog takve nepromišljenosti ostavlja se loš dojam i negativni prestiž i malo tko da će ti to zaboravit, pa čak i oprostit. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: kamion-bus - 03. Je li moguće, ili kakva je praksa, želiš biti sam svoj gazda sa svojim kamionom. Šta napraviti, naći posao na slijepo pa prema potrebama posla kupiti kamion ili kupiti nekakav ''univerzalni'' recimo samo traktor i onda ići tražiti posao, ili se već uvaliti nekom prijevozniku, ili... Prvi uvjet za uspjeh je poznavanje struke i tržišta. Ako želiš krenuti ispočetka, moraš najprije staviti na papir sve fiksne troškove. Moraš registrirati tvrtku i na žiro račun staviti osnivački kapital čini mi se da je još uvijek minimalno 20. To ti je kao za inicijalne troškove, ali realno ispadne te i više. Moraš imati neku kancelariju, moraš kupiti telefon, fax, kompjuter i ostalu uredsku opremu. Knjigovodstveni program ili moraš naći knjigovođu kojeg ćeš plaćati da ti vodi kompletno knjigovodstvo. Plaće, kao znatna stavka u troškovima, kreću praktički odmah mjesec dana brzo prođe. Tek tada dolazi kupovina kamiona. Pa moraš imati osiguran prostor za parkiranje, pa silna papirologija oko licenci i dozvola. A sve to nešto košta... Pa kad počneš raditi, varijabilni troškovi krenu - gorivo, maziva, gume, održavanje i popravci, cestarine, itd... Dakle, moraš imati neko znanje o ekonomiji, ili imati nekog mentora s tim znanjima tatu, mamu, strica, ujaka... Moraš ga dobro platiti, ali tebe onda samo zanima profit. Sve te alternative zahtijevaju znatno viši osnivački ulog od minimalnih 20. Kad doznaš svoje troškove, na drugu stranu staviš potencijalne prihode, uzevši u obzir realne mogućnosti i situaciju na tržištu, i vidiš gdje si. U plusu ili minusu. Vidiš odmah je li projekt ima potencijala ili je od početka osuđen na propast. Iz ovog svega proizlazi da ćeš danas teško uspjeti osnovati i pokrenuti prijevozničku tvrtku ako nemaš osiguran dobar, kvalitetan posao. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Cherokee - 04. Cijene su male i veliki je tj. Kako je rekao TG lovu vidiš za cca. Posla možeš dobit svugdje,samo je pitanje hoće li ti platiti taj prijevoz uopće :funny: A što se tiče takvih ugovora s nekom firmom znam da je jedan prijevoznik iz Rijeke pred 10-ak godina potpisao prijevoz nekih kemikalija i nabavio 10-ak Iveca EuroStara ganc novih s tim poluprikolicama za prijevoz kemikalija i nakon što su svi kamioni odvozili po cca. Tako da ništa nije sigurno. A i kod nas je ovdje veliki problem što najčešće svaka firma ima ekonomista koji razmišlja pa čim skuže da imaju dosta troškova prijevoza tereta nabavljaju svoje vozilo za osobne potrebe... Znam da vam je još jedan prijevoznik konkurencija pa me na sve načine pokušavate odgovoriti :blush: Ne bojte se, nemam namjeru još poduzimati tako drastične korake, jer imam vrlo dobar posao i bilo bi bedasto tražiti nešto više uz toliku neizvjesnost. Sjetio sam se prijatelja koji radi u špediciji, zajedno smo studirali, koji mi je prije 5 do 6 godina govorio kako mu uredno svaki dan ostaju po dvije, tri ture gradskog i prigradskog prijevoza sa manjim kamionom. Odmah smo razvili priču tipa, ja ću kupiti kamion, ti mi osiguravaj poslove... Vaši odgovori su se bazirali na velikim kamionima i dužim relacijama. Kakva je situacija sa manjim kamionima do 7,5 t i gradsko - prigradskim turama, jel ima tu kruha, tj. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Medo - 04. Međutim, uvijek ti ostaje da čamiš i čučiš ispred nekog skladišta i čekaš da te ljudi koji trebaju prijevoz nađu. To je lešinarski posao i ja to prezirem. Iako se uvijek možeš s nekim skompati u nekoj trgovini da te gura kao prijevoznika pa to onda ide. Ono ljudi kupe, pitaju za prijevoz a on im gurne tvoj broj. Eto to je razlika, iako je među malim kamionima veća nelojalna konkurencija i ljudi voze za smiješno male novce. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Igor - 04. Znam da vam je još jedan prijevoznik konkurencija pa me na sve načine pokušavate odgovoriti :blush: Gle, mislim da te ne pokušavaju odgovoriti nego samo dobro razmisli o svemu. Nije danas lako uspjeti u ovom poslu, čak je lakše propasti nego uspjeti nekad je bilo, kupiš kamion i to je pola puta do uspjeha... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: markec - 05. Niti jedan posao nije lak a kamoli uspjeh u privatnom biznisu. Pozdrav od mene :drinks: Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: bagzi - 17. Danas je umijeće vožnje kamiona otišlo u povijest. Tko danas želi voziti ova čuda tehnike mora ili biti dobar informatičar ili moderni mehaničar jer kad počnu lampice svijetlit treba ti knjiga za snalaženje. A i vozit više nije isto. Evo primjer moj prijatelj Darko. Čovjek kupi novog Volva i to Ediciju 80 sa 560KS i full opremom koža i sve moguće spravice. I on koji je od svoje 20-te na cesti i to većinom na špediciji kađe da je morao tjedan dana čitati priručnik za Volva. To me i ne čudi jer postoji sustav za provjeru vozačeve umornosti, sustav neizlaženja iz terake, sustav udaljenosti od prednjeg vozila, sustav ovaj sustav onaj... I tako je moj prijatelj u čudu jer se sve izmjenilo. Kad je moj djed vozio Fiata 642 i Fapa nije bilo takvih tehnika,a opet su svi radili i bili sredni. Što ćeš, svijet ide dalje, a moramo i mi. Zato kolege kamiondžije, educirajte se, idite na sajmove, kupujte stručne časopise i olakšajte sebi život bez obzira na poslodavca. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Darijan XF 105 - 01. Krivo je upisivao podatke na ime bi stavljao polazak itd. Tako da sam onda instruktoru pojasnio gdje što ide... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: man - 01. Prije jedno 15-ak godina dok sam još vozio u špediciji, na GP. Bregani vidio sam MAN-a prikoličara, koji je imao spušteni motor. Onako odoka mi je izgledalo kao da je motor ispod šasije, nekih 20-ak cm. Je li to neka posebna serija MAN-a ili su to i drugi proizvođači radili, i koja je svrha takvog postavljanja motora? Mislim ali nisam siguran da sam taj isti kamion vidio na CI. Zna li netko više o tome? Prije jedno 15-ak godina dok sam još vozio u špediciji, na GP. Bregani vidio sam MAN-a prikoličara, koji je imao spušteni motor. Onako odoka mi je izgledalo kao da je motor ispod šasije, nekih 20-ak cm. Je li to neka posebna serija MAN-a ili su to i drugi proizvođači radili, i koja je svrha takvog postavljanja motora? Mislim ali nisam siguran da sam taj isti kamion vidio na CI. Zna li netko više o tome? Motori na mjestu rezervoara kod MAN-a? A fora je, kabina je fixna za šasiju, pod ravan ko u Magnuma, komocija boli glava za kamione tih godišta. Motor je polegnut cilindri su vodoravni i pristupa se njemu sa desne strane di su glave motora i odozgo blok, karter, itd kad se makne sanduk nadogradnja. Po meni - nema bojazni da će ti se kabina izvrnut ili te poklopit dok čačkaš po motoru, težište vozila je više prema pogonskim kotačima bolji pritisak na podlogu kad si prazan , sve je na dohvat ruke, skoro da ti ne treba ni kanal. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Darijan XF 105 - 13. U nedjelju navečer kad krećeš otvoriš novi listić s početnom kilometražom koja odgovara završnoj na listiću od petka i to je to. Dakle, preko vikenda nema listića u tahografu. Opcija je da na poleđini listića rukom upišeš vrijeme početka i završetka tjednog odmora, ili da ti u firmi daju potvrdu da si dva dana bio na tjednom odmoru i da nisi ništa drugo radio Actros 1841 ti je u putopisima spominjao te potvrde, ali u kontekstu manipulacija od strane disponenata. Jedan listić ne smije nikako imati više od 24 sata zapisa, odnosno, ne smije doći do preklapanja zapisa. Inače je nevažeći i možeš platiti kaznu zbog toga. A bilo bi suludo dolaziti u subotu navečer mijenjati listić. Uostalom, to ne smiješ napraviti čak i da ti je kamion parkiran pred kućom, jer time zapravo prekidaš kontinuitet tjednog odmora od 45 sati! Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: markec - 24. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: bagzi - 24. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Stralis 480 - 24. Ako ne, nikom ništa… Kod ručnog upisa, logično je da u petak kad zaključuješ listić upišeš na njega vrijeme početka tjednog odmora, a u ponedjeljak kad otvaraš novi listić, uneseš vrijeme završetka tjednog odmora. Zapravo, manje je bitno gdje se to upiše, glavno da se negdje evidentira. Tu sam problematiku ja istraživao po internetu, stranim forumima i literaturi, pa sam naišao na zanimljive situacije i iskustva vozača. Naime, usprkos ujedinjenoj Europi, policija se ponaša različito od zemlje do zemlje. Što sigurno znaš i sam jako dobro… Ti iz vlastitog iskustva znaš najbolje šta ti prolazi kod kontrole. Bit je u urednom vođenju evidencije radnog vremena, a jasno da je nemoguće sve zabilježiti automatski tahografom na listić. Ako ti u praksi nemaš problema s načinom na koji vodiš evidenciju, samo tako nastavi i dalje i nemoj ništa mijenjati. Ali, ako te jednom netko zagnjavi s pitanjima šta si radio u subotu i nedjelju, i da to moraš nekako dokazati, onda traži gazdu da ti ubuduće na memorandumu firme napiše potvrdu da nisi radio ništa i da si bio na tjednom odmoru od petka u 16:00 do ponedjeljka u 07:00 na primjer. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Stralis 480 - 24. Igla će nakon 24 sata pregaziti postojeći zapis i time listić postaje nevažeći - kazna ti ne gine! Policijska patrola koja na cesti kontrolira tahografe ne može stati na kraj muljažama s potvrdama. Ali u te su muljaže prvenstveno uključeni oni koji ih izdaju, znači odgovorne osobe u poduzećima. A vani takvima na kraj mogu stati inspekcije koje nasumično dolaze u kontrole u poduzeća. Pa traže sve listiće i dokumentaciju za posljednjih nekoliko mjeseci, ili za čitavu godinu ovisno koliko im je tko sumnjiv , pa to sve pretresu i onda na vidjelo izađu situacije kakvu si naveo u primjeru... Kod nas mislim da takva inspekcija isto postoji negdje na papiru, ali nisam čuo da je ikada posjetila nekoga na terenu. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: markec - 24. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Actros1841 - 24. Listić u EU GENERALNO MORA biti uložen i za vrijeme dnevnog odmora onog u tijeku 24h isto tako ako radiš tjedni odmor van domicila onda recimo za subotu imaš prazan i za nedjelju imaš prazan tj samo je tanka crta bilježena.... Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: goran1208 - 24. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Actros1841 - 24. Kako je valjda zakonski određeno kad policija izvadi listić iz tajografa onda mora udriti pečat da bi se znalo zašto je listić izvađen i da bi se vozač mogao opravdati šefu. I njega zaustavi policija i policajac mu kaže da izvadi listić. Kaže on njemu da hoće samo ako će mu onda on udraiti pečat u listić. A naš policajac pita njega: Kakav pečat?! O tome sam ja mislio! Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: robi7007 - 25. Kako je valjda zakonski određeno kad policija izvadi listić iz tajografa onda mora udriti pečat da bi se znalo zašto je listić izvađen i da bi se vozač mogao opravdati šefu. I njega zaustavi policija i policajac mu kaže da izvadi listić. Kaže on njemu da hoće samo ako će mu onda on udraiti pečat u listić. A naš policajac pita njega: Kakav pečat?! O tome sam ja mislio! Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: man - 04. ZABRANJENO je voziti motorno vozilo s obućom koja ne obuhvaća cijelo stopalo. Što u prijevodu znači da su klomp e, japanke, natikače i ostala hodajuća sredstva takovog tipa zabranjena ako nemaju kopču oko pete. Bez obzira na vrstu vozila i prijevoz za koje potrebe. Ni bos se ne smije voziti. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Darijan XF 105 - 04. Kod XLX-a je tunel kao kod XXL-a, 10 cm, a visina na tunelu je 185cm. Inače, razlika je u širini... A ovo može mbiti krevet i u jednoj i u drugoj, ako se naruči. To je skilopivi krevet takav Premium ima i koristi se kada se samo ponekad vozi u posadi. Kada nema drugog vozača, može dobro poslužiti kao spremište stvari u polu-sklopljenom položaju. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: sofer - 24. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: TG - 24. Zbog čega koriste takvo označavanje? Jer pješački nije obilježen....? Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Volvo trucks 4ever - 15. Jer to skoro da dodiruje asfalt u normalnom položaju jastuka... A i na AC sam vidio neku takvu na 4x2 TG-A-u i bili su podignuti jastuci... I dali to škodi samim jastucima odn. Inače, vozio sam dvije godine kombi VW Transporter, ako će to nekom poslodavcu išta značit... Ovako: Trenutačno u garaži stoji stari mb 508 ali je za svoju svrhu služio fantastično i sa svojim godinama je se približio kraju a obim posla ga je malo prekoračio pa postaje premali za ono što nam treba. E sada planiramo se baciti u nabavku atega 815 ili nešto jače izvedba furgon ili cerada, pa me sada zanimaju savijeti od ljudi s iskustvom kako kupiti polovan takav kamion što očekivati koga uzeti sa sobom da me ne preveslaju jer je to ipak totalno druga kategorija i klasa kamiona te se ne snalazimo u tom segmentu. Koliko novaca dati za tako nešto i do koliko kilometara se isplati uzeti takav kamion Pozdrav u isčekivanju savijeta. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: samir90 - 02. Osim što je zabavan : :biggrin:vrlo je i informativan thumbup,što je za početnika od velike koristi. Pa mi je palo na pamet da predložim posebnu rubriku za početnike,ovakve kao ja,koji imaju volje :drinks:ali malo ili nikakvog znanja : o teretnim vozilima i prijevozu uopće. U kojoj bi mi mogli postaviti pitanja koja bi bila možda banalna i smiješna i glupava... Slažem se s tobom. Iako su poneka pitanja glupa još je gluplje ne pitat jer onda neću ni saznat a ovako ću znat. Kad smo kod toga čuo sam da je u Italiji je zabranjeno voziti sa podignutom osovinom kada ima robe na prikolici zbog toga sam bio opomenut a imao sam 3 tone robe Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: hrkiy - 06. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: JOSIP HERCEG - 09. Isto kao da pita sto auto ima 5 brzina a kamion 16 a ipak auto ide brze. I da napomenem skoro ste isterali jednog clana nije da ga branim ali ovom bi mogao da bude profesor. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: 98989 - 09. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: JOSIP HERCEG - 09. JOSIP HERCEG koliko se sican 2632 ima vece diferencijale nego 2626 Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: 98989 - 09. Ja se izvinjavam i clanu stralisu i svima ostalima. Nisam hteo da unesem svadju na forumu ali iskreno ovo mi je malo zasmetalo. Nisam imao pojma koliko ima godina bivsi clan mp3, ali sam u prvom trenutku pomislio da je i stralis neki napaljeni klinac od 12-14 godina. Jos jednom se izvinjavam i zao mi je sto je sve ovako ispalo. Ipak se mi ljudi ovakvog nacina zivota kamioni trebamo pomagati i medjusobno razumevati. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: anco - 09. Spustati ga na jastucima i kipati je za mene ludost kad materijal krene on ravnomjerno ide gori i odma se spusta doli u livel jer prevelika kolicina zraka pomalo praznjenje nemoze sekundarno izbaciti toliku kolicinu zraka blabla znas sve Puno se puta pitan kako bi bilo da je federas : bi li ih polomija di ja ulazin pocet cu slikati uvik 13t+ Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: 98989 - 09. Spustati ga na jastucima i kipati je za mene ludost kad materijal krene on ravnomjerno ide gori i odma se spusta doli u livel jer prevelika kolicina zraka pomalo praznjenje nemoze sekundarno izbaciti toliku kolicinu zraka blabla znas sve Puno se puta pitan kako bi bilo da je federas : bi li ih polomija di ja ulazin pocet cu slikati uvik 13t+ ovaj post nisam ni vidio do sad mislio sam reć s onim nagibima je stvar neravnog nema neke fleksibilnosti kod hoda osovina....... Pa i ne baš, imaš i 2-osovinaca abroll kipera. Al najčešće su u kombinaciji 3+2 jer su onda jednake dužine sanduka na kamionu i prikolici. JPG to ti je sprava za napuhavanje-ispuhavanje guma brazilci je dosta koriste prilikom izvlačenja iz blata i sl. Zbog čega mi to već ne koristimo godinama unatrag već je to praktički tek odnedavno priča iz dodatne opreme i na našim kamionima? Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: hari - 27. Inače išo sam bio gledat prije nekih 5-6 godina jednu, mislim da je bila malo manje od 8t teška :funny: Uglavnom glomazno užasno izgleda :mellow: Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: MB1843 - 18. To su obično kod sanduka sa rolo vratima,kod njih služi ko stepenica jer su unutra pregrade,a iznad kotača je pod na najvećoj visini. To se odnosi na ove koji nemaju poklopac preko cijelog kotača. Firma u kojoj ja radim me plača 160kn za dan čekanja bio vikend ili radni tjedan.. U večini slučajeva firme kupci u ovakvim izvanrednim situacijama ne rade probleme, a što se tiče svježe robe koja se vozi u hladnjačama na temperaturi u plusu se smišljaju razne kombinacije jer takva roba ima rok do kojeg može biti ne smrznuta! Lijepo pozdrav sa Debelog Brijega! Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: dci. Nisam se susretao još sa situacijama da bi mi neko radio probleme ako je kamion zapeo npr. Al kad je i npr. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: 98989 - 21. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Bembo - 21. To je vjerojatno namjenski kamion, bio nekad u mom kraju jedan prikoličar isto 2 + 3 sa tim dimenzijama i vozio je pakete drvne građe, tri paketa je tovario, jedan na kamion i dva na prikolicu, dok su ostali mogli samo dva tovarit Možda i oni takvoga nešto voze pa imaju to :drinks: Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Bembo - 21. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Marcco - 21. To je vjerojatno namjenski kamion, bio nekad u mom kraju jedan prikoličar isto 2 + 3 sa tim dimenzijama i vozio je pakete drvne građe, tri paketa je tovario, jedan na kamion i dva na prikolicu, dok su ostali mogli samo dva tovarit Možda i oni takvoga nešto voze pa imaju to :drinks: Vjerovatno je to taj i ja sam ga viđao po ZG thumbup Mislim da nije bio volvo, al sad da ne bubam napamet budem pitao starog on mi je to rekao pa ti kažem ; Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: dci. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: NikolaR500 - 18. Znam da većina modela,pogotovu prva R serija idu većinom na od prilike 1400 obrtaja,ali sam čuo da zadnjih godina sve češće idu od prilike 1200 obrtaja,ali nisam znao u čemu je bit... Sećam se da su 124ke sa sporijim diferencijalima su išle i na 1700 obrtaja... Imam nekoliko pitanja na koje ne mogu naći nigdje odgovor. Pa molim dobre ljude da mi pomognu i da me usmjere, svi savjeti su dobro došli. E ovako upravo krečem na polaganje C Kategorje zbog otvaranja pokretnog strojobravarskog obrta, planiram kupiti neki kamion do 5-6000eura sa što večim sandukom i planiram sam preraditi postojeći sanduk, da sanduk bude proširiv na bočne stranice po 750mm ljevo i desno. Da ga izradim cijelog od nekog tankog iso panela furgona , da bude proširiv bočno. Minimalan Potreban prostor za rad da se mogu kretati oko stroja mi je 6 m dužina , 3,2 m visina i 4 m širina što više prostora to bolje kad se kamion proširi sa obije bočne strane cca 75 cm Zanima me dali ču ja morati atestirati tu moju preradu sanduka zato što je proširiv sa obje bočne strane? Ili je samo bitno da je sanduk kamiona u zakonskim dimenzijama dok se vozi po cesti? A kad stanem na mjesto gdje radim proširim stranice i radim! Na tim proširivim stranicama nama nikakvih opterećenja samo su mi potrebne za hodanje i kretanje oko stroja ništa više. Imam još puno pitanja ali sve odgovore zasada uspješno pronalazim na ovom forumu. Puno hvala na odgovorima i savjetima. I želim svima svako dobro Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Mirage - 05. E sada ako je tvoje vozilo kada je u prometu u gabaritima tj. S Što će stroj raditi? Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: drazen77 - 05. Naravno da će biti u zakonskim gabaritima u vožnji po cesti. Znači ja mogu postojeći sanduk preurediti kako mislim nema veze ako je sanduk imao prije ceradu naprimjer ili je bio neki drugi model sanduka A ja napravim zatvoreni i novu kompletnu metalnu konstrukciju sa iso panelima. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Mirage - 05. Ovo ne može zato sam i napisao da mora biti onako kako piše u knjižici. Ako je sanduk onda imaš otvoreni i zatvoreni sanduk. Ako je furgon onda je furgon, e sad ti se moraš uklopiti u sve to. Radio sam dva atesta pa imam neka iskustva. Cjenovno atest nije skup cca neki 1400 kn. E sad udovoljiti svim pravilnicima koji naši nadr inžinjeri mogu smisliti e to je već teže. I da CVH bi ti trebao znaći reći odgovora, ali ja s njima nisam imao baš neka dobra iskustva. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: 98989 - 05. Minimum dimenzije koje moram napraviti kad se kofer ili sanduk proširi kad kamion stoji u mjestu da mogu raditi su unutarnje dimenzije 6 dužina, 4 širina i minimalno 3 visina. Neznam kolika je maksimalna dužina BDF-a ili sanduka koju mogu naći? Molim informacije Niti ne znam koje ostale opcije imam? Da to bude na skidanje sa kamiona? Molim informacije Da mogu prebaciti na drugi kamion u slučaju ako kamion zašteka jer rizik mi je to napraviti na sanduku a da me kamion zeza. Jer sumnjam da ću sa 5-6000 eura naći kamion pouzdan koji me neće razočarati. Plus to još imam investiciju u proširivu konstrukciju zatvorenog sanduka sa svom opremom u njemu. E sad pošto je to investicija napraviti sanduk furgonski proširivi, a budem imao kvarove i zajebancije sa kamionom htio bi da taj sanduk mogu skinuti i samo staviti na drugi kamion. Svi savjeti su dobro došli i Puno vam hvala Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Seljo - 07. Trenutno moram Ubaciti u kamion CNC stroj i napraviti prostor oko stroja za rad za svoje potrebe. Za skidanje sanduka polušasije i BDF duboko sumnjam da je neka to filozofija života i da trebaju razni završeni fakulteti i razne kontemplacije. BDF sanduk zatvoreni sa nosačem i samo prebacim na drugi kamion po potrebi ili u slučaju kvara kamiona. A da to Napravim na sanduku kamiona recimo dužine 8,5 metara. Dali je problem prebaciti sanduk kamiona na drugi kamion?? Ja bi kupio Bdf sa nosačem zatvoreni furgon ili Sanduk zatvoreni i to preuredio da bude proširivo na hidrauliku. I onda našao kamion i to nabacio i atestirao Koliko sam shvatio moram samo paziti da ne pređem maksimalno dopuštenu visinu 4m i širinu 2,55m Za prikolicu moram onda polagati i E kategorju a to mi ne treba. Za 3 tjedna mi počinju predavanja za C. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: BrunoSB - 07. Kupim najduži i najviši bdf sanduk sa nosačem za njega ili samo bdf sanduk otvoreni i to je to... Dali je bdf uobičajan i jedini način? Gdje se mogu kupiti novi i polovni bdf sanduci i nosači? Treba mi više informacija o tome. Mada bi mogao to izvesti na običnom dugom sanduku to isto.! BDF sanduk zatvoreni sa nosačem i samo prebacim na drugi kamion po potrebi ili u slučaju kvara kamiona. A da to Napravim na sanduku kamiona recimo dužine 8,5 metara. Dali je problem prebaciti sanduk kamiona na drugi kamion?? Ja bi kupio Bdf sa nosačem zatvoreni furgon ili Sanduk zatvoreni i to preuredio da bude proširivo na hidrauliku. I onda našao kamion i to nabacio i atestirao Koliko sam shvatio moram samo paziti da ne pređem maksimalno dopuštenu visinu 4m i širinu 2,55m Za prikolicu moram onda polagati i E kategorju a to mi ne treba. Za 3 tjedna mi počinju predavanja za C. Kupim najduži i najviši bdf sanduk sa nosačem za njega ili samo bdf sanduk otvoreni i to je to... Dali je bdf uobičajan i jedini način? Gdje se mogu kupiti novi i polovni bdf sanduci i nosači? Treba mi više informacija o tome. Mada bi mogao to izvesti na običnom dugom sanduku to isto.! Al rupe teško Mjenjanje je lako ali ako očeš to legalno raditi cvh neda ako nije bdf. Ja sam htio to mali kamion s izmjenjivom nadogradnjom i napravio mi tip i projekat i sve al cvh nije dao ako nije bdf ili slično rješenje. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: drazen77 - 08. Puno vam hvala na svi informacijama. Nosač Bdf mi ni ne treba : bar tako mislim. Zvao sam CVH rekli su da oni nemaju ništa s tim i da se samo držim gabarita i nosivosti to je to. Da bude sve sigurno dok se prevozi. I ne moram ništa atestirati. Sa slikama i videima. To bi trebalo biti kroz 25 dana. Nacrt i projekat imam u kompu u Auto cadu ali ću ga još moram dosta preurediti. Od srca Hvala Gospodi : 98989 i Mirage moj veliki :worshippy: I neka vam se sve želje ostvare Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Cold Fusion - 14. To ti je najbolji izbor jer nema puno dijelova,manja je masa,kod odrzavanja samo spustis kamion na zraku i izvuces se ispod sanduka kojeg postavis na noge i ides dalje. Bocne visine ces imati a i neces biti previsok od poda Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: dzomaki - 28. Vjerujem da si mislio na neke druge stvari, ali je to malo šira tema. Imas automatski mjenjač sa lamelama u ulju i uljnom turbinom za prijenos momenta. Takve najčešće sreće s u osobnim automobilima. Ovo što si ti mislio automatizirani je pretpostavljam nešto slično što ima mercedes. Znaci, kvacilo je suho, pod kontolom vozača, mjenjač je robotiziran i može i ne mora biti pod kontrolom vozača. Ako sam nešto mašio, 988 ce me ispraviti : Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: 98989 - 13. Imam dosta dobar pocetni kapital,razmisljao sam o manjim kamionima ili 7. Volio bi da mi kazete savjete svoje o licencama za firmu i sve sto je potrebno ,dali disponent odredjuje cijenu ili ja kao direktor,nejasno mi je dosta stvari. Samo sam jednom isao na turu s kamionom i sad imam pauzu do 1. Mozda sam previse pitanja postavio odjednom unapred se izvinjavam. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Seljo - 23. Pročitaj forum od početka dokraja i znat ćeš dovoljno. Po tebi svi koji pišu na forumu su kreteni vjerovatno jer ulažu svoje slobodno vreme da bi ti pokupio znanje i na to natuko pare?? Na svakih 100 članova koji se registriraju jedvajedan u prosjeku napiše više od dve-tri rečenice. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Mandarina12 - 23. Seljo pomaže drugima, al drugi slabo slijede njegov primjer pa ga to jako ljuti. Meni su isto mnogo pomogli članovi baš ovog foruma pa i ja gledam ako mogu pomoći nekom drugom.... Valjda je red da ak si nešto dobio da se na neki način i odužiš za to. To se ne odnosi nužnona tebe, negoje opčenito upućeno svim novim članovima koji navraćaju. Apsurdno je da na forumu ako se gleda kroz vrijeme,najaktivniji članovi su bili ujedno oni kojima je forum najmanje trebao. Radili su to iz čiste zabave, dijelili s drugima svoje znanje, dangubili a da im to nije bilo potrebno. Jel to u redu? Dok napišeš određen broj postova, tek tad ćeš moći vidjeti cijeli forum, u biti neke rubrike u kojima se najviše piše.... Transport je živi proces.... To nije da se naučiš pravit sladoled pa naučiš i ostatak života samo kupiš pare. Ako razmišljaš na brzinu, radiš na brzinu, očekuješ vjerovatno i lovu na brzinu-ondau privatni biznis a pogotovo u transport nemoj ni ulaziti, bez obzira koliko tina prvi pogled to izgledalo primamljivo. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Mandarina12 - 23. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Seljo - 23. Naslov: Odg: Početnička pitanja Autor: Mandarina12 - 23.



Posljedna želja ginekologa u penziji
Jer to skoro da dodiruje asfalt u normalnom položaju jastuka... Ali tu su vredne ruke ronioca malog Luke sa dna mora otpad diže da sve što je živo diše. Priredio je dvije antologije makedonske poezije: Antologija ma- kedonske poezije jedanaest stoljeća 2005. Poslala ju je Munja U Noći, poručujući mu neka ode u miru i postane mu? Iz T ihog oceana mo? Naslov: Ubojica malog baseta - CRNA LISTA Hr ŠVERCERA Autor: Tinaya - Oľujak 30, 2004, 09:17:24 Meni baš ne djeluje lažno, ali ja tu nisam neki stručnjak, jer češku rodovnicu evo vidim prvi puta, samo što mi upada u oko da su rubrike roditelja gotovo prazne..... U v ezi s povratkom, objasni joj znakovima da ne zna pouzdano, ali bit će za mnogo g odina. Ono malo hrane ili koja kuna u te kasice u pet shopu samo mi daju osjećaj da je to tako malo,malo i da ništa neće pomoći. Damir KREDITI agencija kredita akcijski nenamjenski do 150. Gradivo mu je ulazilo na jedno uho i hitro bi ga odcvrkutao prije nego bi iza? S obzirom na to da im je strogo određen pojmovni sadržaj i opseg uporabe, jeziko- slovni nazivi su vazda jednoznačni.

[Search zeljko samardzic zaljubi se u mene|Upoznavanje veza brak forum|Sex kontakti mailom dopisivanje]






Oznake: Motrista, br, 51-52

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.