< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (9)
Rujan 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...moj online diary...







ja:
sanjalica...
djevojčica...
studentica...
prijateljica...
sestra...
Slavonka...
vječni optimist...

cerek
myspace layouts

myspace layouts


Linkovi

Dnevnik.hr

Forum.hr
Buntovnici

Image and video hosting by TinyPic


I don't know where I'm going
But, I sure know where I've been
Hanging on the promises
In songs of yesterday
An' I've made up my mind
I ain't wasting no more time
But, here I go again
Here I go again
Tho' I keep searching for an answer
I never seem to find what I'm looking for


Image and video hosting by TinyPic

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be
.
cerek

Image and video hosting by TinyPic

glazba koju ja volim slušati


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com


myspace layouts

myspace layouts





Sad kad si rekao svoje
Kad ti je pao kamen sa srca
I kad si slomio moje
Za sva vremena
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al’ preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
K’o da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi


Sve mi je došlo odjednom
Baš kao grom iz vedra neba
Sve i da pitam te zašto
Ma, što mi to treba
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al’ preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
K’o da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi


(Vanna - Ako je vrijedilo išta)




Song Lyrics

petak, 30.10.2009.

Novi početak je tu...

Današnji post posvećujem svojoj Slavoniji... po meni, najljepšem dijelu RH! cerek

Znam, znam...Slavonka sam..pa nije objektivno... ali gdje god da odem, uvijek jedva čekam kad ću se vratiti kući...svom gradu.. svojoj Slavoniji...thumbup
Sad polako, ali sigurno, dolazi zima... jedva čekam da se sve zabijeli.. *-*
A onda dolaze i svinjokolje (kolinje) po selima... to sam uvijek voljela... Probudila bi se u jutro u pola 6..i išla sa tatom i mamom kod djeda na selo..jer je taj dan kod njega svinjokolja... okupi se cijelo susjedstvo.. i malo se radi..malo uživa...a na kraju puuuuno papa :D baka je pravila prefine kolače.. a mi djeca pekli meso ispod peke... *-* finooo... i topli čvarciii... hehe... jooj, da...uspomene su to...
Jako jako bi se voljela vratiti u te dane..kada su me takve sitnice činile sretnom... kada nisam bila ničim opterečena...sve je bilo pinky cerekpjeva

Tamo gdje su zitna polja, tamo gdje se klasje svija.
Tu je moje rodno selo, tu je moja Slavonija.
Tamo gdje je rijeka Sava, tamo gdje su dobri ljudi
Tu je moje rodno selo, uspomene stare budi.
Tamo gdje su vinogradi, tamo gdje su dobra vina.
Tu je moje rodno selo, tu je moja slavonija, tu je moja sokadija...


Evo još jedna predivna pjesma...obožavam juuu



|Komentiraj 2| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.