< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (2)
Listopad 2009 (9)
Rujan 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

...moj online diary...







ja:
sanjalica...
djevojčica...
studentica...
prijateljica...
sestra...
Slavonka...
vječni optimist...

cerek
myspace layouts

myspace layouts


Linkovi

Dnevnik.hr

Forum.hr
Buntovnici

Image and video hosting by TinyPic


I don't know where I'm going
But, I sure know where I've been
Hanging on the promises
In songs of yesterday
An' I've made up my mind
I ain't wasting no more time
But, here I go again
Here I go again
Tho' I keep searching for an answer
I never seem to find what I'm looking for


Image and video hosting by TinyPic

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be
.
cerek

Image and video hosting by TinyPic

glazba koju ja volim slušati


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com


myspace layouts

myspace layouts





Sad kad si rekao svoje
Kad ti je pao kamen sa srca
I kad si slomio moje
Za sva vremena
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al’ preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
K’o da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi


Sve mi je došlo odjednom
Baš kao grom iz vedra neba
Sve i da pitam te zašto
Ma, što mi to treba
Pokupi stvari i idi
I ako želiš zaboravi me

Al’ preklinjem te
Ako je vrijedilo išta
Ne ostavljaj me
K’o da ne ostavljaš ništa
Za sve što je bilo
Daj se potrudi
Bar da se rastanemo kao ljudi


(Vanna - Ako je vrijedilo išta)




Song Lyrics

petak, 02.10.2009.

evo mene opet :)

Joooj... konačno me krenulo u životu zubo

Prvo da se pohvalim, kako prodaja napreduje iznenađujuće dobro... thumbup a onda i ono..nešto puno puno važnije... cerek
Zadnjih par dana...je nešto čudno u zraku...stalno se smješkam... i baš sam onak, nekako puna optimizma... kao neko dijete koje je posve ne optereceno onime sto se događa oko njega.. i baš mi je lijepo tako mouthwash
Neznam kako bi to opisala... možda je dovoljna samo jedna riječ (tj. dvije zubo ) - sretna sam!!! cerekcerek

Nekako su me i riječi onog astrologa (vidi prošli post) potaknule na razmišljanje...a pogotovo rečenica: "Srećo, sama sebi moraš pomoći, aktivno poraditi na svojoj sreći, a potencijala vidim imaš!!" I ja isto mislim da je vrijeme da neke stvari uzmem u svoje ruke...jer mi neće pasti s neba... i zato ovu priliku koju sam dobila NEĆU, i ne smijem upropastiti... stvari su krenule na bolje...i nadam se da će se tako i nastaviti... Svi mi kažu kako sam drugačija... kako mi vide taj neki sjaj u očima...koji do sada nije bio tako izražen... da počinjem biti zadovoljna sama sa sobom...i svime onime što je oko mene... da me sitnica čini sretnom...a ta sitnica...eeeh cerek

A možda je frendica imala pravo...

zaljubljena??! - možda... dead fino

|Komentiraj 3| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.