post prije škole....

Ei,
Evo kaj napishem još jedan post prije škole koju več tak jedva čekam…
Dane ubijam s rolanjem od šenkovca-do čakovca…
Ak vidite kakšu budalu z svetlom kapom i crnim rolama to sam vam ja…hehheadbang
Idem na kave s anjom. Sprobavamo se moguće krčme kaj postojiju..
I između ostalog trubim o tome kak jedva čekam kaj počne škola a onda meni dora 'ti si ne normalna'
Okey…
Ovoga…ve mi još preostaje kaj se još jenput napijem prije škole i pomogućnosti se spobljuvam po sobi kak onu subotu..
Pa ko je za…nek se javi..party
Inache starci su mi dali kaznu i zabacili 'nema izlaski do nove godine'bang
No je,to bumo još vidli…
Inache nesam vidla jednu osobu koja je bila tam z menom onu subotu dok sam se napila ko svinja..
Malo mi je neugodno zbog sega al jebiga…se je to za ljude…
Al neznam,nekak ja to zadnje tj,posljednjih 3 dana nekak prevec mislim…o njemu…hmmm…
Idem…mahnjamiparty


19.08.2007. | 14:14 | 17 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bok ja sam Ana
imam 14g.
1. srednje sam,1.g
jezične gimnazije..
najviše slušam domaće.
Najpjesma:aspirin
Naj frendice:Anja,Dora&Kikica
Anja:uspješna žena,sve naj,
very funny,dosta toga sam prošla
s njom kak i s
Dorom:dorchy tnx na svemu,pametna girl
Kikica:metal,alkohol,zabava
tnx kikica na dizajnu
onak jako pozitivna osoba
i Tinika...
Imam i dva buraza:Marko&Denis
Denis:najači matematičar,diplomirani pravnik naughty,oženjeni
ima i djetešce
very crazy little girl Lucija
Marko:njemu glavno kaj je pijača polek heh...

inache volim zabavu i de je pijača
tu sam i ja...

i inache s šenkovca sam...
broj moba:0989754135

Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi:
Anja
Kristina
Martina
Dora
Nino
Mateja
Teo

Image Hosted by ImageShack.us


Nightwish- Ever Dream

Ever felt away with me
Just once that all I need
Entwined in finding you one day

Ever felt away without me
My love, it lies so deep
Ever dream of me

Would you do it with me
Heal the scars and change the stars
Would you do it for me
Turn loose the heaven within

I'd take you away
Castaway on a lonely day
Bosom for a teary cheek
My song can but borrow your grace

Come out, come out wherever you are
So lost in your sea
Give in, give in for my touch
For my taste for my lust

Your beauty cascaded on me
In this white night fantasy

"All I ever craved were the two dreams I shared with you.
One I now have, will the other one ever dream remain.
For yours I truly wish to be."

Image Hosted by ImageShack.us


Within Temptation-Angels

Sparkling angel I believe
You were my savior in my time of need.
Blinded by faith I couldn't hear
All the whispers, the warnings so clear.
I see the angels,
I'll lead them to your door.
There's no escape now,
No mercy no more.
No remorse cause I still remember

The smile when you tore me apart.
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they'd turn into real.
You broke a promise and made me realize.
It was all just a lie.

Sparkling angel, I couldn't see
Your dark intentions, your feelings for me.
Fallen angel, tell me why?
What is the reason, the thorn in your eye?
I see the angels,
I'll lead them to your door
There's no escape now
No mercy no more
No remorse cause I still remember

The smile when you tore me apart
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they turn into real.
You broke a promise and made me realize.
It was all just a lie.
Could have been forever.
Now we have reached the end.

This world may have failed you,
It doesn't give you a reason why.
You could have chosen a different path in life.

The smile when you tore me apart.
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they turn into real.
You broke the promise and made me realize.
It was all just a lie.
Could have been forever.
Now we have reached the end

Image Hosted by ImageShack.us


Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anja i Kristina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...again

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tak se to pije.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tina i Kristina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kako smo čru.
Ne izostavimo curicu u sredini,maloga Dodeka :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo su dobri zadnji dani nas osmači
Anja,Tena,Panich,Nino i ja na kraju osnovne

Image Hosted by ImageShack.us


evo one song za kovrčavoga,koji je sviral u
omladinskoj filharmoniji...zadivljena sam s njim..ugi..

Kisa

Kao ptica na nebu danas osjecam se
to je cudno za srijedu, pitam se sto mi je
i jutro tako je sivo, nista ne dogadja se
i dan je poceo krivo, pa ipak smijem se

Kad bolje pogledam jasno mi je
vidim da kisa skoro prestaje

Slusaj kako kisa pada, nebom prolazi
mije lice naseg grada, duga izlazi
slusaj kako kisa pada, nebom prolazi
sretan sam jer znam da sada sunce dolazi

I vjetar postaje tisi, lice dodiruje
dok tako stojim na kisi nesto me smiruje

Sirenia-06-The Oth...