svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

o meni

Blog images codes

Blog images


Ime:Franja
Godina:12
Myspace:http://myspace.com/lady_rapper
Icq:492-185-481
Msn:ladyyo759@gmail.com
-varaždin
-idem na jednu lijepu rozu školu
-treniram košarku
-slušam hip hop
i to bi bilo to..pozzsmijeh











Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Adela i Monika
Denis
Dunja
Ela
Ela i Mihaela
Franka
Tena
Vanessa
Vera
dizajnovi 1
dizajnovi 2
dizajnovi 3
dizajnovi 4
dizajnovi 5

Hip-hop Dance Video Gif Images

Hip-hop Dance Video Gif Images



Music Gif Images

Music Gif Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image hosting codes

Image hosting



Kak bi ocjenili moj blog??
5
4
3
2
1
pollcode.com free polls









HIP HOP

Hip hop je kulturni pokret koji je započeo među urbanim Afro-Amerikancima, Jamajkancima i Portorikancima u Bronxu, kvartu New Yorka, tijekom ranih 1970ih i otad se proširio po cijelom svijetu. Četiri glavna obilježja, ili "elementa", hip hop kulture su MCanje (repanje), DJanje, grafiti, i breakdance. Neki smatraju beatbox petim elementom hip hopa; neki bi dodali politički aktivizam, hip hop modu, hip hop sleng, double dutching (urbana forma preskakanja užeta) ili druge elemente kao važne dijelove hip hopa. Pojam je otad postao sinonim za hip hop glazbu (ili rap glazbu) publici.

Podrijetlo izraza "hip hop" je nejasno. Pokret koji je kasnije postao poznat kao "hip hop" je navodno počeo sa DJ Kool Hercom, dok se DJu Afrika Bambaataa često pridodaju zasluge izuma termina "hip hop" za opisivanje kulture. Razne mitske etimologije i komplicirana značenja se dodana izrazu i nastavljaju se propagirati unutar hip hop zajednice.

Početkom 1990-ih hip hop dostiže popularnost rocka, a do 2002. ga daleko prestiže u vidu popularnosti.

Free Web Site Counter
Free Web Site Counter



Myspace Comments


Myspace Comments
| Dating/Personals






slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sport Images

Sport Images



Electric Purple & Yellow L.a. Lakers Images

Electric Purple & Yellow L.a. Lakers Images



Blog images codes

Blog images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Blog images codes

Blog images



Sport Images

Sport Images



Sport Images

Sport Images



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

free image hosting images

free image hosting



Friendster Layout hosted images

Friendster Layout



Celebrities Female Images

Celebrities Female Images



Image hosting codes

Image hosting



image hosting file hosted images

image hosting file



Celebrities Female Images

Celebrities Female Images


utorak, 22.05.2007.

tri zadnje tekme

danas je utorak...kak bi to slovenci rekli...torek... smijeha ja vam moram ispričati sve od...sam malo da vidim...13.05.07 to je bila nedjelja...imali smo tekmu...zgubili smo...nije važno s kolko razlike...i tak...čekaj..imali smo tekmu..aha..u srijedu...ona tekma u nedjelju je bila u Koprivnici...a ova u srijedu je bila kod nas..tj. na šestoj osnovnoj...igrali smo protiv Koprivnice 2...barem ja tak mislim..no dobro nema veze...sve je to isto...1,2,3...sve su to brojevi...zaliveni tak...bilo je ok...tekma je brzo prešla...i tak...kad sam već počela s košarkom...bum i nastavila...u petak...pod tjelesnim smo igrali košarku..bilo je ok..imali smo četri ekipe...moja ekipa ide u "finale"...i tak...bilo mi je supach..u petak..jer sam išla u Zabreg...za sve vas koji ne znate... Zagreb...bio je baš super...jej...kupila sam si bajkec...da...onaj bajk...koji sam dugooo.dugoo čekala...blablablablablablablabla onda smo išli u kingec crossek...i tam sam si kupila patike..joj..kak su lepe...ček..možda najdem sliku...sam malo...ah..ništ nisam našla...a svoje neću slikati...predugo bu trajalo...i tak...baš su lepe...i tak...onda da prejdem na subotu...bila sam s bajkom na Dravi...baš je supach bilo...pa...onda..aha...joj..već sam sve zaboravila..onda sam išla na tekmu kaj je bila u Murskom Središću...valjda sam dobro napisala...i tak...kak velku dvoranu tam imaju...ajme meni...to je onak neko selo odma pokraj granice s Mađarskom....a imaju tak veliku dvoranu...a..joj...ko bi rekel..namcor šala mala...i tak...tam smo izgubili sa 18 razlike....mislim...bilo je i lošijih dana...tak da je ovo sasvim ok...naravno moramo mi i bolje...i tak...ništ posebno...samo da napišem...da je tekma počelau sedam na večer...dok je još bil dan vani...a izašle smo u 20.45 ...dok je bil mrak...zapravo..mi smo negde u 18.25...došli...tak da...ono...i tak....to mi je užasno dok uvijek stavljam i tak...ah...navika...i..kaj da vam još velim...u subotu sam bila s bajkom na zaobilaznici...sam se malo s bratom pelala....a danas u 9 ujutro...naravno...smo bili kao nastava na Dravi....bili smo s učkom iz hrvatskoga....baš je zakon bilo...prvo je kod mene došla Domenika,pa su onda došle Ela i Dijana...pa smo pričekale Mihaelu..onda smo išle na Dravu...naravno s biciklima...tam smo s učkom prvo pričali...ono..o Dravi...onda smo išli pisati školsku zadaću...baš je zakon bilo...onak smo si pomagali..nekej koju riječ da stavim ili ono nekej malo...onda smo išli doma...opet ja,Domenika,Mihaela,Ela...Dijana nije išla...i tak...no dobro sad idem papati..pa onda idem u školu..ali tek na drugi sat...zato jer smo sad već na Dravi odgulili dva školska sata...adje pozzić svima...koji vole košarku..koji ju treniraju..a oni koji ju ne vole...no dobro njima malo manji pozz...i pozz:DOMENIKI,ELI i MIHAELI...(koja ima isti bajk ko i ja...lolchek) wavemahwavemah



| KoMeNtArI (22) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.