studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komovi ispod posta da / ne

by MaLLa Schwabica

Opis bloga

sve moje bolesne izajve,sramote,zajebabcije u mom jebenom zivotu


Ime:Petra
Prezime:Krizmanic
Razred:8.d.
Škola:Dobriša Cesaric
Grad:Požega
Hobi:treniram u plesnom klubu Boa hip-hop
i treniram break dance u Incerumu
Imam dečka, zove se:Danijel
ma on je super i baš mi je super s njim
Volim:zajebanciju,ples,prijatelje...
Slušam:hip-hop
Moja slika:
Image Hosted by ImageShack.us


MOJI FRENDOVI:
Sliki:Legenda od covjeka,zna kad je treba zajebavat,a zna i pomoc...Ma nem komentara za njega on je jedniom riječju LEGENDA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iwona:E za nju nema riječi....Stvaro je opičena i klošar do boli,ona je jednostavno ZAKON,e da naglasim:OBOŽAVA SVOG DEČKA KRMKA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mija:Odlicna cura i uvijek spremna pomoč nju trebate upoznat,ma super je...Super pravi grafite...
src="http://img161.imageshack.us/img161/6987/dsc00221ow6.th.jpg" border="0" alt="Free Image Hosting at www.ImageShack.us" />

Tajana aka Blonde->Najbolja osoba koju poznajem,stalno smo zajedno tak da smo ko sestre...
Ma ja nju obozavam sve bi napravila za nju.Ma ona vam je prezgodna svi decki lete za njom...
Ma ona je jedna cudna biljka..pusa njoj lym...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PPlayful
EEmotional
TTrustworthy
RRefined
AAppreciative

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

petak, 23.11.2007.

Slikice..........MENE I MOJI NAJDRAŽIH....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJ DEČKO:Jojjjj ma ja njega prevolimmmm i ne znam šta bi bez njega,al on me ne jebe ni 5posto al nema veze
velika pusa njemu
Image Hosted by ImageShack.us


|Klikni ako si umishljen 0| ...*...| *-*|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.