Potterova družina

29. 05. popodne

Image Hosted by ImageShack.usEvo me opet. Samo nakratko. Baš i ne stignem pisati dnevnik pa...
Svi znamo Mayu. Da, naravno. I Toma i Agathu... I svi znaju za čokoladu. E pa oni su glavni likovi ovog događaja.
Naki dan me na hodniku zaustavio Vincent.
„Dođi, moram ti nešto ispričati.“
Povukao me za sobom i počeo pričati. Pričao mi je o svađi Toma i Agathe. Kaže da je Agatha poludjela jer je Tom STALNO jeo Nutellu... Ispričao mi je kako je pobacala svu Nutellu i zabranila mu da je više jede! Počela sam se smijati, ali sam brzo otišla jer sam kasnila na Čarobne napitke, a Slughorn me u zadnje vrijeme baš ne voli, kako bi se to promijenilo da sazna da sam Helgin potomak....
Nakon nastave sam malo prošetala sa Benjaminom. Čuli smo Mayu i Lily kako se uzajamno tješe. Prišli smo im i shvatili da su ostale bez čokolade. Lily se još dobro držala, ali Maya je gledala okolo i šaptala o Nutelli. Nasmijala sam se.
Drugi dan Maye nije bilo. Sirius je otišao u posjet Remusu i njegovoj obitelji, mama mu je bila bolesna. Budući da Siriusa nije bilo ja sam je otišla potražiti. Ušla sam u sobu i na krevetu primijetila neki pergament. Kada sam ga malo bolje pogledala shvatila sam da je to karta koju mi je Sirius jednom pokazao... Brzo sam na njoj potražila Mayu i krenula. Skrenula je prema kipu one čudne vještice. Požurila sam i otvorila grbu. Otvorio se prolaz do Medičarnice.
„Jednu Nutellu, molim.“ rekla je.
„Pričekaj, dušice, samo da poslužim ovog momka.“
Ušla sam u prodavaonicu i vidjela visokog muškarca u pelerini. Kada sam ga malo bolje pogledala shvatila sam da je to Tom. Maya to očito nije znala jer je gledala u njega kao... Pa, ne znam. Uskoro je i on pogledao u nju.
I tako su se oni gledali par minuta, a prodavačica im nije uspjevala skrenuti pažnju. Vratila sam se u podrum i tamo ostala sakrivena. Uskoro je i Maya krenula natrag. Smo što nije bila sama. I Tom je krenuo sa njom. Nisam mogla vjerovati! Dovela je Voldemorta u dvorac!
Na svu sreću, sve je bilo u redu. Nije pokušao uništiti Hogwarts, bio je zaokupljen Mayom.
Još joj nisam rekla da znam za njih, slatko mi je gledati ih ovako kako se skrivaju... Samo ne znam kako će to objasniti Siriusu...
Ništa, moram ići. Sada, prije ČAS-ova imamo hrpetinu zadaće.

- 14:03 - Komentari (79) - Isprintaj - #

Vrijeme je da priznam...
Ne da mi se pisati.
I zbog škole i svašta...
Ne brinite, vratiti ću se.
Samo ne znam kada.
Sve vas jako volim, SVE!
Miranda

- 21:44 - Komentari (32) - Isprintaj - #

09. 05. predvečer

Napokon! Izgubila sam dnevnik.... I tek sam ga sada pronašla... Pokušala sam sve, trčala posvuda vičući "Accio dnevnik!", ali ništa...
Našla sam ga na najvjerojatnijem mjestu... Pod Lilynim krevetom!
Danas je Lily rođendan i ujutro je dobila hrpu darova. Rekla mi je da omot samo zguram ispod kreveta, a kada tamo... Pa što je radila s njime?! To je MOJ dnevnik! Bila sam ljuta, ali joj ništa nisam rekla, ipak joj je rođendan...
Evo, napokon ponovno pišem...
Toliko toga se dogodilo, a sada nemam volje pisati u detalje...
Pa, krenuti ću od početka...
Kada sam upoznala Agathu ostala sam kod nje par dana (do završetka praznika). Vince i Tom su često dolazili, a Agatha me poučavala kako pojačati svoju moć (naime, potomci osnivača Hogwartsa imaju neku posebnu moć).
Naučila sam stvarno puno stvari, a onda je došao dementeor. Kod nas je bilo nekoliko smrtonoša i dementeor je krenuo prema njima. Ovaj nije radio za Ministarstvo, bio je obučen u novu ružičastu (!!!) pelerinu i oko njega se širio neki sladunjavi miris... Možda je bio žensko...
Uglavnom, došao je i ja sam povikala "Expecto Patronum!", a moja krava je skočila na dementeora koji je polako ispario... Smrtonoše su se počele smijati, a čak je i Tomu zasjao smješak na licu... Vincent me još uvjek zeza zbog te scene...
Praznici su završili, a dani su tekli potpuno normalno... Koliko normalno može biti kada stalno otkrivaš nove rođake a najbolju prijateljicu opsjedaju dečki.
I sada sam napokon našla dnevnik...
Idem se spremiti, danas Lily ima tulum.
Mogla bi obući onu tamnoplavu haljinu...

- 18:39 - Komentari (65) - Isprintaj - #