Potterova družina

15. 01. predvečer

Lily je saznala za mene i Siriusa. Našla je komadić slike, jer nas je netko slikao kada smo se poljubili u knjižnici. Poludjela je. Pitala me zašto on. Nije je umirilo kada sam rekla da ga je ona "odabrala".
"Kako se možeš družidi sa prijateljem one nakupine brabonjaka?!"
Pričala je o Jamesu. Vidjela je da na hodniku grli neku crnokosu. Prva mi je na pamet pala Sarlene, a znala sam i zašto. Ali nisam htjela reći išta bez dokaza. Morala sam otići do Jamesa.
Na ulasku u mušku spavaonicu sam poljubila Siriusa, pa smo zaradili Jamesov začuđeni pogled.
"Vas dvoje hodate?! Kako dobro! Vas dvoje, ja i Lily, a čini se da i Amelija i Lupin nešto mute! Zgodno!"
Da, primjetila sam, ali to nisam odgovorila Jamesu.
"O tome i želim razgovarati. Znaš li da se Lily ljuti na tebe?! Ona mi je najbolja prijateljica, i ako je njena strana priče istinita bolje ti je da znaš dobre protuuroke!!!"
"Miranda, smiri se! O čemu se radi?", Sirius me pokušavao smiriti.
Sjela sam na njegov krevet, i onako sčućurena u njegovom zagrljaju počela kroz jecaje:
"Stvar je u tome što te Lily vidjela da grliš neku curu na hodniku..."
"Ma, to je bila Sarlene! Sreo sam je na izlazu iz bolničkog krila, pa mi je ispričala što je bilo sa Cmizdrom i ja sam je zagrlio da je utješim, jer je Ben još bio u nesvjesti." branio se Lilyn odabranik.
"Ali... Ona... (šmrc) objasni joj to..."
I, naravno, James je otišao po svoju ljubljenu (moglo se i očekivati), a mene je Sirius ostao smiravati. Stvarno neznam što mi je bilo da sam onako poludjela, pa sve je bilo kako sam pretpostavila.
Sjedila sam na Siriusovom krevetu u njegovom zagrljaju. Mmm... Ispričala sam mu za sliku, a on je pitao kako.
"Pa...ovako..." rekla sam i poljubila ga. I onda je upao Lupin. Ponovno objašnjavanje koje nemam volje prepričavati. Ono što je čudno u našoj "vezi" je to što se još nikada nismo poljubili bez da nas je itko vidio. Čekaj malo...ipak jesmo. Jednom, jučer u Hogsmadeu.
Sutra počinje nastava, pa su već počeli stizati ostali učenici. Moram ići na banket.

- 19:08 - Komentari (13) - Isprintaj - #