Potterova družina

01. 01. ujutro

Ovi blagdani su tako jadni. Obitelj mi nije doma, što znači da sam ja ostala u Hogwarstsu. Nonstop mi govore kako ja peta godina teška zbog ČAS-ova na kraju. Znam... Pa, i je.
Zapravo mi je drago što sam ostala. Jučer ja bilo super. Nakon što sam napisala jučerašnju bilješku sredila sam se, malo našminkala (ne mogu vjerovati da McGonallgica nije skužila) i krenula na doček u Veliku dvoranu. Automatski sam krenula prema Griffindorskom stolu, ali prije nego što sam primjetila da ga nema, sudarila sam se sa Siriusom, jednim od onih tipova što prate Pottera. Ne shvaćam kako se on može sviđati Lily, ali nek joj bude. Ovaj...Sirius me pitao jesam li ja ona koja se druži sa zelenookom Evansicom. Naravno da je htio spojiti nju i Jamesa. Balck kaže da James priča o njoj u snu, koliko se zaljubio. Dečki imaju osječaje? To mi je bila novost. Stigao je Lupin, još jedini normalni iz njihove družine. Brzo je pitao Blacka jesmo li dogovorili, a kad je Black odmahnuo glavom otišao je stišavati prvašiće. Neka mala Narcissa Lenstrage misli da je faca jer zna izvesti "lumos", pa je svi Griffindori gledaju kao da je čudo i došaptuju se. A ona zamahuje svojom plavom kosicom i gleda ih svojim Slyterinskim pogledom, poput zmije. Vjerujem da će se rano udati i imati sina ljubimca s nekim bogatašem.
Potpuno bih zaboravila da stojim pokraj Siriusa da se nije okrenuo i pitao me
-Hoćešlisamnomnaspoj?
Pravila sam se da ne kužim što je rekao. Pokušao je ponovno.
-Mislim, hoćemo li organizirati Lily i Jamesu spoj?
Mrkvinog mi šebrta, ipak sam se prerano ponadala.
Dogovorili smo da ćemo sutra, nakon večere, izaći iz Velike dvorane s njima i pustiti ih same kod portreta onog poludjelog viteza, mislim da se zove Sir "nešto", a on će ih toliko naživcirati da će se morati udružiti. Znam da je loš plan, ali smislite vi nešto bolje na Staru godinu. I onda...neznam, kada sam pogledala Siriusa u oči... Ma, ne može biti... Nije...

- 15:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #