Pubertetlija

nedjelja, 27.02.2005.

Aloha ekipo!
Eto ja sam prilično kontenta,ne baš s time kako mi je prošao dan ali barem sam sada mirna jer sam obavila sav posao.(čitaj:lektira je napisana!).I mogu reći da sam prilično zadovoljna kako sam je napisala,zapravo,nisam mogla bolje.Nadam se da će učiteljica izabrati mene da je prepričam,jer je uopće ne trebam učiti napamet,raspričat ću se ko budala.O.K,sad već zvučim kao neka štreberica,ali bolje da me pita sutra kada sam sigurna da sam spremna nego neki put kada ne budem imala pojma i budem sva nervozna.Otkad sam počela pisati blog na netu sam svakih pet minuta da provjerim da li sam dobila koji komentar ili da idem na nečij drugi blog i tako...uglavnom,mama će poludjeti kad vidi na kraju mjeseca koliko će doć internet!Ali pokušat ću izdržati jer se sve bojim da ću ipak postati ovisna.Ne znam,možda je ovo sama početnička uzbuđenost(a možda se samo tješim...)Ja vam se zapravo uvijek oko nečeg tješim bila to hrana,ili nešto treće uvijek si kažem:Ma daj nije to tako...i šta ja znam.Malo kasnije najvjerovatnije ću se istuširati,da budem sutra svježa u školi.Osim toga,situacija na licu mi je pravo bojište,najvjerovatnije ću još malo dobiti mjesečnicu.Ja sam u vezi s mengom prava sretnica jer me nikada ništa ne boli i uvijek traje 3 do 4 dana.Znam da se moje frendice previjaju od boli i uvijek im puno puno curi a zna trajati i po tjedan...ali zato meni skroz izbiju bubuljice i strašno mi se papa nešto slatko...ja sam zapravo prva u razredu dobila mengu i sve su mi cure prilazile i pitale:Čula sam da imaš i mjesečnicu? I Kakav je to osjećaj?Ja sam bila ponosna zbog toga,ali je neka idiotkinja to proširila pa se sjećam da me neki dečko zaustavio kad sam htjela izaći iz škole i derao se ko debil pred svima,pred učenicima i profesorima:Ne puštam te vani jer ti imaš menzis!!!Koj kreten!!!Sad mi je to smješno (prije sam propala u zemlju od srama),pogotovo kad se sjetim kako sam ga zbacila s vrata i izjurila ko strijela iz škole...e sad bi se raspisala o ovom...ali,O.K sigurno sve dožive nešto slično po pitanju te teme.Na svu sreću danas su dečki puno zreliji(meni je moj prvi na listi).Tako mi nedostaje da je to postalo nepodnošljivo...Užas!Nevjerojatno je kako ga volim,i ne mogu,jednostavno ne mogu pogledati niti se zamisliti s nekim drugim.To mi je prvi dečko,a opet mislim da sam našla pravu ljubav.Da li prva ljubav može trajati čitav život?Znam da i on mene voli (moram priznati,mislim da me voli i više nego ja njega-stvarno je lud za mnom) jer mi je to dokazao na milijun načina.I uvijek sam se pitala kud baš ja i zašto baš ja kad je on tako popularan i duhovit i zgodan i sve,a ja samo debela prištičava povučena cura.O.k njemu se sviđaju moji okrugli guzovi i uvijek mi govori kako sam zgodna i kako imam lijepu kosu i slatko lice...i šta da kažem nego da ga volim,volim,volim i da mi užasno nedostaje!!!On je u Bosni,a ja sam tu,u Istri pa se vidimo na ljeto i praznike.Ne mogu dočekati ljeto,tada će on doći na mjesec dana.Sad se dopisujemo.To bi bilo to,pišem sve duže postove!Vam se stvarno da to čitat?Sam dosadna?Kuss ciao by aufwiedersehen Lilly

- 19:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #