nedjelja, 17.06.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

picek...

ei piceki maLi...
opet ja... a tko drugi...
vjerujem da sam vam dosadna...
i vjerujem da vam moj blog ide na žifce...
stoga ću da ga obrišem...
jer također vjerujem da ne možete obratiti pogled na mene...
vjerujem da vam zagorčavam život...
ah piceki...
šta da vam kažem???
isto tako vjerujem da vas samo zajebavam!!!

wink (u svakoj šali, pola istine)

lol...
jesam vas...
efo... nemogu vjerovati da ja ujutro u nedelju pisem posta... dan nakon subote!! lool... (iako sam morala popiti kaFu kaj dođem k sebi haha)... al i dalje se ja divim...
iskreno neznam zašto pišem ovaj postek...
mogla bi npr. čestitati brZdej Rašpargeru tj. jednome čoveku iz mog razreda koji navjerojatnije niti nebu videl ovu "slatku" želju al nea veze... glavno da ja ispunjavam sebi već ionako dosadan dan haha...
i da... za sve one koje prate ovaj blog, više ga neće... drugim rječima imat ću novi blog... najvjerojatnije... ako će mi se dati za*ebavati s njim...

kljun do sljedećeg pisanja... (lat. kljun- pusa) mwhhahahha
piceki moji ...
vaš picek...mah

- 09:08 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 6 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>