srijeda, 25.04.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

Pusti da te vodi ritam pusti pravila samo plesi oslobodi cula sva pusti da te vodi ritam pusti brige sve zaplesi i prepusti se


Malecki =)
Kak ste mi?
Mah znam da me dugo nije bilo,al iskreno nemam ni volje ni vremena a bome niti nesmem na net, pa je onda i za očekivati kaj nikak da dođe taj dugo očekivani posT.
LOL,,,i sad, je ovo konačno tu,uz vaša mnoga nagovaranja =)

Uglavnom da skratim priču i pređem na stvar,,,
Moj rođkas -- > zakon !!!
Naime slavila sam ga u gradu z par frendica,,, (no to ne znači da nije bilo dečkiju oko nas hehe) ,,, u detalje baš i nije poželjno ići jer tko zna tko to sve čita,,, za koje je poželjno da znaju, znaju što se događalo a za ostale mogu samo reći neka se naslađuju u mislima ;) no al evo vam par fotkica,,, da nebudete rekli da sam tak zjocesta :P

Image Hosted by ImageShack.us
A zahvaljujući Zokyu ja sam za zaštitare u coloseumu taj dan slavila «18» rođkas,,, hehhehe,,,To znači, da sam bila unutra,,, zakon je! Puno veći prostor za plesanje nego u ina ;) buehehe znate da ja moram samo na to gledati,,ma samo malo zjb.

Teče,teče...
I tako sam i ovu subotu bila vani s tri frendice, i odlučile smo biti u inu,te smo si naručile kap >cmok< činije uz koju dobiš vodu (ofkors,napominjem jer je voda ovdje važan SUBJEKT hehe) ,, i kako sam ja svoj šećer sipala u kap >cmok< čino, zamotala ga i pokušala staviti u pepeljaru, tako sam tresnula čašu vode -> da se razlijalo. S željom da primem čašu vode, tresnula sam kap >cmok< činija da se i ono razlijalo. Ahhhh užas,,, možete si zamisliti koju poplavu sam učinila. Ali ja sam se smijala i smijala, skupa s frendicama a bome i ostalim ljudima koji su gledali ovu komediju. Sreća u nesreći je bila ta da je Davor bil tolko dober pa mi nije naplatil drugi kap >cmok< čino, a nesreća u nesreći je bila ta da sam razbila onu čašu s vodom hiiiiii,,,

Sat hrv. Jezika,,,

Želim vam reći što me se dojmilo,,, Profesor nas je pital da li možda znamo što su stari Rimljani činili osobama koje su ubile vlastitog oca? Na naš odgovor NE, on je rekao da su tog čovjeka stavili u jednu vreću skupa sam MAČKOM,PSOM i ZMIJOM, i bacili u vodu.Zamislite samo kak je taj čovjek umro. Dok mačka počne grebati,,,ajajajjajaja,, nebrem niti pomisliti na to,,,e zato sam vam htjela ovo ispričati J

Hm kaj još da velim,,,
Aha,,,skuter!
Image Hosted by ImageShack.us
Ma ako di vidite ovakvu curku koja je na skuteru, a skuter prilikom vožnje ide gas,kočnica, gas, kočnica, možete pretpostaviti o kojoj se osobi radi ;) hehehhe,,, ma šala mala,,, No pretpostavljam da ste skužili polako da imam skuter lol,,,

I neznam...
što da vam još velim, sunce sije, ja sam uvijek dobre volje, sretna i nasmiješena. Ono što je teško u tom trenutku mi i nije teško, toliko sam sretna. Iako nemam razloga zašto biti (mislim nemam dečka). Ali jedna mi je osoba rekla da ako ću sreću tražiti u jednoj osobi, da nikad neću biti sretna. A ako bih sreću pronalazila u svakoj osobi do koje mi je stalo, nekim stvarima, životinjama tada mi nitko nebi mogao skinuti osmijeh s lica.


što si ti meni
što si ti meni
dal suza što slatko boli
il netko tko lažno voli i prevrtljivo

ljubav je moja
nevina, nježna, čista
iskra što s neba blista,
al ti to ne vidiš

jer draži su ti oni što pričaju lažno
i kupuju ti stvari, da to ti je važno
a ja te volim tako da ne znam što reči
i svakog dana pišem pjesme bez rijeći

i pjevam ti u duši dok usta mi šute
i poklanjam ti vječnost, a drugi minute
al draži su ti oni što pričaju lažno,
da, to ti je važno
da, to ti je važno



od sreće do sreće
posrćem jako često
pa evo ti moje mjesto
pa voli uzalud

i što si ti meni,
Bože treba mi svježa nada
napada tuga sada,
ja shvatio sam sve
jer draži su ti oni što pričaju lažno
i kupuju ti stvari, da to ti je važno
a ja te volim tako da ne znam što reči
i svakog dana pišem pjesme bez rijeći

i pjevam ti u duši dok usta mi šute
i poklanjam ti vječnost, a drugi minute
al draži su ti oni što pričaju lažno,
da, to ti je važno


Ajd,,,pozdravchek,,,
Šapa!






Ajd,,,pozdravchek,,,
Šapa!

- 08:44 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 19 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>