utorak, 03.04.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

Istina je da ne znamo što imamo dok to ne izgubimo, ali je istina i da ne znamo što nam nedostaje dok to ne nađemo !! =)

Ku-ku,,, mah
ewo me,,, mouthwash
malo bubano,,,blabla onak solidno,,,namcor glavno da sam ja bila kod doktorice smijeh i da mi je bash morala dati jedne od najmanjih smijeh i jedne od najvecih tableta bang,,ajde za najmanje se ne no bunim ,ali najveće??? eek pa ko to more spiti? eek beeee,,kaj me oće zagutiti? mesto kai mi je dala dvije kuticije tableta normalnih veličina i svi bi bili sretni,,,wink al neka neka,, bar bum ja ozdravila,,pa moram biti zdrava,, jer ipak bu drugi tjedan nekome brzDej eh eh eh,,a uostalom ovaj tjedan idem na europsko (ovaj put samo gledati i biti podrška nekim mojim curkama koje se idu natjecati,,) pak moram imati energije,tzk. biti zdrava. A kad smo već kod mažoretkinja evo vam jedne (meni najdraže) fotkice koja je nastala nakon kai smo odradile svoj nastup na parketu na državnom natjecanju (to je koreografija s kojom smo plasirane na europsko natjecanje u sloveniji,takozvana---> monopol) Image Hosted by ImageShack.us
jepo,,
a sad dalje,,,
pa dakle --> Zagreb (ewin voljeni grad hehe),, super je bilo,, ma sve pet,, prema gradu smo se vozili dva razreda u svakom busu,i naravno za nas i cekače morali su uzeti bus na kat,,thumbup haha,,nekolicina nas smo se dogovorili kai bumu dolje za onim stolovima kai nam je i uspjelo jer su se svi gurali gore,,bang kasnije su sigurno požalili ( zbog vrućine općenito ;) a i bus nije imao klimu pa je bilo još gore buehehe) ,,a mi dolje smo se lepo slikali i kartali,,nice,,zujo
slobodno vrijeme koje smo proveli bilo je zakon,, sve u svemu ja & andrejchika smo se malcice odvojile od nasih drugova i otišle u shoping koji nas je umalo stajao glave buehehhe,,,ma tolko smo se zadubile u te sve silne majce,hlače,remenčeke, eek (...) eek da nismo ni skužile da iza nas trubi tramvaj kaj ne normalni,,a ja se onak slučajno okrenem i vidim tramvajevog vozača kak klima glavom no i povlečem andreju,,huuuh nutza dlaku ,, no ipak smo žive,,,

ewo nas dvije
Image Hosted by ImageShack.us
predstava,, najbolja,,, naj naj naj,,, mrak mrak mrak ,, otkad sam došla iz zg-a ja mucam,, hehehehhehe,,, šala maLa,, al želim da vam dojde do glave kak mJe super bilo,, gl.glumac je bio za njami pojesti mouthwash,oblizati party ummm smokin,,, malo mi je falilo da mu ne dojdem na pozornicu,, hehe,, i bash kak ewa veli --> zakaj se danas po gradu ne šeću takvi frajeri,,,? ma evo vam neke slikce,,
Image Hosted by ImageShack.us ma ovaj tu (gledajte s desna prema lijevo) ,drugi, ima bijelu majcu pa kožnu jaknu na sebi, e to je to ! to je taj! o kojem pričam,, ah moram si malo i ja dati oduška,, hehe,, smijeh
Image Hosted by ImageShack.us joj kak jomantično ! cerekcerekcerek
a evo ga, da dečki ne vele kak ih diskriminiram,, stavit ću jednu slikicu njima za dušu,, pa gledajte al prste vkrej,, Image Hosted by ImageShack.us
eto,, =)
prošlo i to,, zabava je bila dora,, neželim sada o ničem konkretno govoriti kaj se tiče frendova, škole, stanja, ljubavi,,,itd itd. jer mi se neda a i bilo bi to previše za vas ;) i malo je to komplikovano,, headbang iako ne tolko ali jest (govorim o ljubavi,,kojem bi se vratila al nebrem heh)
ajd pozzzek,,, cerek
kizzzek,,,
mah
šapa!
kiss

- 21:50 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 33 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>