nedjelja, 01.04.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

1 APRIL =)

Oila,,,ewo plavushe,,,
Hiihihi hahhahaha hehehehe,,,
Nemojte mi zamjeriT,,,al jednostavno sam super volje,,,
al mi se nikaj neda,,,
Nakon današnjeg dana,ma nema stvari koja me može razživčaniti,,,
Dušu sam si olakšala na sto načina,,,mmm,,,
Uglavnom da pređem na stvari,,,


JOŠ JEDNA ZLEVANKA
Ewo pisat ću vam u dijalogu,da bolje shvatite o čemu se radi,,,radnja se dešava u inu,
Tamo oko 10,11 sati,subota,polek plesnog podija,,,likovi- ja i ivana, & neka tri tipa,,,
TIP 1 (obrati se meni) : e možeš mi reći di se tu izlazi, mislim mi nismo od tud pa se teže snalazimo
JA (okrenem se u smjeru izlaza i velim) : ideš ravno i skreneš levo,pa gore po stepenicama i vani si
IVANA,TIP 2, i TIP 3 (se smiju iz sveg srža)
TIP 2 (pruži mi ruku) : e svaka ti čast!!! Ni ja nebi mogel bolje,,, hahahhaha (smijeh)
TIP 1: pa nisam mislio kak se izlazi iz Ina nego općenito na kafiće
JA: ahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
(smijeh)
(...)
nije li zakon? To ne može svako,,,


DOGOVOR
I tako sam se ja s majčicom dogovorila da budem mogla u subotu biti vani do 12 ako ću drugi dan ići na misu,,, tako,dakle,mislim, svima onima kojima je čudno bilo kai su me vidli na misu sada znate odgovor i na to pitanje buehehhe

1 APRIL
ako me ljudi nadmudre u uobičajene dane,možete si misliti kako mi je onda na 1 april,,,
ajajjajaj,,,, =) hahhaa, vama se desilo kai special danas?


ah,,idem ja,,,
htjela sam pisati ali dogodila se iznenadan preokret
i više mi se neda pisati,,,
haha,,,
ljubim vas,,,
šapa!


UPDATE
Evo sjetila sam se da vam nešto moram josh reći,,,

SUNCOKRET
I tako sam vam ja otišla u suncokret po picu (malu) i polako krenula kući i ofkors jela picu. Malo dalje od mene bio je jedan auto koji se spremao ići na cestu,al je iznenada zastao,spustio prozor i rekao (vozač ) meni: ii,čim sam vidio kako tako lijepo jedeš znao sam da sam gladan i da treba nekaj kupiti za jesti
Mislim helllo??? Uopće ne poznam tog čovjeka i onda ovakav komentar
Čudni ljudi, čudnog imena,,,
Ali kaj,bar nekva korist od mene, bar sam reklama suncokreta ako nikaj drugo,,,
Hahahaha,,,

BRILJANTIN
Uj-uj-uj,,,
Taq je bilo super,, meni je ovo najbolja predstava koju sam ikada gledala,, ma bash je super,,, a o glumcima da ne komentiram,,, mmm,,, pojela bi jednoga,, hahahaha,,, ma zakon je bilo,,, budem stavila neke fotkice u sljedecem postu,,, =) ,,,

ALI,,,
Sve je bilo super,ali,,, (uvijek ali,,,) moglo bi biti i bolje da ja neam temperaturu 38 i da me grlo ne boli,,, beeeeee,,,,ajd idem ja natrag u krevetic,,, (ve sam kak ewichka,,, stalno spavam ,, haha)

POZDRAVCHEK

- 21:01 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 15 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>