ponedjeljak, 26.03.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

,,,s lijepim vremenom, dolaze nove spačke,,,

Oiii,,, =))
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah
Vura,,,
Evo vura se mjenjala,,,al u mom životeku nije nikai promjenila,,, i dalje sam ona ista,,, hahaha,,, samo će mi malo biti čudno kada ću ići doma iz škole a još će biti dan ,,,beee,,, i dok su neki deprimirani kaj se vura pomakla za sat naprijed i kai su izgubljeni u vremenu ja bash uživam u tom krasnom vremenu,,, naughtynaughtynaughty
Konačno,,,,,,,,,,,,, je toplo !!!!!!!!!!!! nut

Zakon,,,
Hah i odlučila ja tako u subotu izaći vanka,,,doduše prvo sam bila sa smilovićem (rođedanko thumbup), blažonom, lukmanom i evom na pici koja mi je doro došla,,, a onda smo krenuli prema gradu,,, htjeli smo u paladin ali nisu puštali unutra ljude mlađe od 18,,, pa smo se uputili f in,,, i ušli smo,,, iako ni tu ne puštaju mlađe od 16,,, al dok čovek ima veze, onda mu je sve na dlanu hahahah,,, uglavnom neznam di smo dečke zgubile al eva,dina i ja smo lepo sjedele u inu za šankom,,i uživale,,,kako koja,,, ewa u utakmici, a dina i ja u tračanju i zlevanju,,,heheheh,, i onda ja pametna pitam Davora (konobara) : zakaj ne puštate u in starije od 16? ,,,a on mene čudno gleda i počne se smijaTi,,,
I ja se znam zlejati,,,heheh,,,
No sve u svemu zakon mi je bilo,,,bez obzira na ta sranja sa osobnama,,, glavno da je Hrvatska Makedoniju,,, i da sam se kasnije mogla rasplesati do mile volje,,, i naravno zavađati,,,

Trnava,,,
Ewo to je bio djelić subote,,,a sada dolazi nedjelja,,, pa tako smo mi mažoretkinje imale nastup usred centra grada,,, pa smo se Ivana i ja dogovorile kai ona dođe po mene z bajkom pa se odpelamo do centra,,, i sve bi bilo super da ispod nadvožnjaka ne teče Trnavaa,,, a nama se nije dalo vući bajke po nadvožnjaku pa smo odlučile ići prek Trnave,,, smehiiiiiiiiiiiiiiiiii,,, doro da nas nije niko videl,,,ludlud i dok sam ja sretno i živo prošla prek nje,,,Ivana je smočila hlače do kolena,,, loool,,, ali to nas nije spriječilo da prođemo još jednom prek nje kada smo se vraćale doma,,,tada nam je čak i jedan štap završil u blatu,,, hmmm,,, nemojte pitati kai se desilo,,, buehehehe thumbupthumbupthumbup

Sranje od konja,,,
Točno taq,,, tai nastup koji smo imale u nedjelju je bio svrha nekve povorke koja ide od zagreba preko čakovca do budimpešte u smislu da podrži naše nogometaše (valjda),,,, a ta povorka je imala 12 konja koji su tzk. srali,,, hihi,,, i onda smo mi na tom mjestu morale nastupati ,,, nije ni čudno da je jedan štap odletel u sranje od konja,,, fuuuuuuuuuj,,, ewo to vam je jedna spačka od milijuni spačaka koje nam se znadu desiti u mažoretkinjama,,, nutnut
I onda je vrijedno to ostaviti? Mislim da nije,,,a mnoge će se složiti sa mnom,,, ;) cerekcerekcerekcerek

to bi bilo kratko ali slatko hehhee,,,wave
pozzzzdrafchek,,,
kizzzzek,,,


mahmahmahmahmahmahmahmah

- 11:01 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 29 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>