srijeda, 21.03.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

,,,mala škola,,, ;)

Ei maleni,,,wavewavewave
evo i tak sam vam se ja lepo zbudila,,,popila kaFu,,,(znaći znate kaj morete očekivati hehe),,,nutnutnut
i odlučila da bi vam se mogla javiti,,,zar ne? dugo nisam hihi,,,
ah znate,,imam previše obveza,,a i škola nije bash nekai,,heh,,,
al nekak uspijevam sve to držati na jednoj niti,,,
Uglavnom kai da vam velim??
STIGLO JE PROLJEĆE!!!ludlud
ha-haaa,,,
konačno,,,al mi ovaj snijeg uopće na paše,,grrr,,,jedva čekam kai se otopi i kai bude konačno
onak toplo vrijeme,,,jooj,patim za tim,,,obožavam ljeto!!!,,,
evo pošto vani nije onak sve sjatko,sunčano,jepo,,,onda bude ovdje,,,
da pridobite ugođaj proljeća,,,

Visibaba mala zvoniti je stala,
ci-cin-cin, don-don-don, čujte mali zvon!
Image Hosted by ImageShack.us
Trata-rata-rata, jaglac trubu hvata,
hoja-haj, hoja-haj, zimi sad je kraj!
Image Hosted by ImageShack.us
Mala ptica ševa, veselo nam pjeva,
firu-li, firu-lu, proljeće je tu!


ha-ha-ha,,,zmislite se ove pjesmice? sigurno ste ju bar jednom pjevali kad ste bili mali,,,
ja ju još i danas pjevam ;) kad se u meni krije pravo malo dijete,,,lud

,,,i tako,,,konačno budem cijelo vrijeme hePi,,,(jer znate kak vrijeme utječe na mene,,a ve bude stalno sunčeko,,iii,,)
iako znam da će biti dana kada nebudem baš najbolje,,,to mi je tak smješno,,,mi ljudi smo tako čudni,,,uopće neznam
kai nam dođe da patimo,,,i kad imamo gotovo sve,,kad bi morali biti jaako sretni,uvijek nešto nađemo da smo nezadovoljni,,,
al neznam,,meni je to već neka potreba,,,jer kad patim kao da izbacujem sve negativne osjećaje i onda poslije mi je lakše,,
iako sam negdje pročitala da ako se to često događa da te to može odvući do depresije,,valjda nebude ;) ,,haha,,

Izgubila sam jedinstvene trenutke jer sam plakala umjesto da se smijem.. rofl

evo,,ovu rečenicu bi mogla komentirati,i komentiati,,,prvi put dok sam naišla na nju,,,toliko toga,puno toga mi je došlo na
misli,,,slike su se pojavljivale,,,i shvatila sam da je ta rečenica toliko "pametna",,fakat,,jednostavno čovjek koji pati ne vidi
sreću u ničemu i propusti neku ljubav,priliku,prijateljstvo,,,ne smijemo si to dopustiti,,,ja jesam,ali neću više,hopes,,,

***************************************************************************+

NEKOLIKO ZNAKOVA DA NAM SE NEKI DEČKO SVIĐA!!! cerek
malo je preuređeno,,,i još dodano i moje mišljenje ;)
"SUDAR" thumbup
*Najhrabrije cure će iskoristiti mogućnost slučajnosti u gužvi te nabasati na tebe u strastvenom sudaru čim im se ukaže prilika u nekom diskaču, na tulumu ili na bilo kojem mjestu gdje kruži veći broj ljudi.
*Ona koja nema ovoliko hrabrosti u svakom će se slučaju uvijek zateći negdje u tvojoj blizini, još ako je zatekneš gdje šapuće s najboljom frendicom i obje gledaju u tvom pravcu... U svakom slučaju, cura kojoj se sviđaš će u jednoj večeri sigurno nekoliko puta biti u tvojoj blizini ili samo 'prolaziti' kraj tebe.
moje mišljenje:istina je,uvijek dok se za nekoga zanimam pokušavam biti što više u njegovoj blizini,privući njegovu pažnju,njegov pogled,vidjeti što radi, s kim se druži,,, ili se jednostavno "slučajno" zaletim u njega kako piše ovdje,,pa nešto velim i nasmijem se,,a ako je on dovoljno pametan onda će mi nešto natrag reći i počelo je! yes

DODIRNI ME mouthwash
*cura koju privlačiš će iskoristiti svaku priliku da te što više dodiruje, ne samo u prolazu, već u bilo kojim situacijama.
*Sve će djelovati kao slučajni ili pak uobičajeni dodiri nalik na prijateljsku zezanciju. Npr. u busu, ako bus samo lagano zakoči, uhvatit će te za ruku ili se primiti za tebe.
moje mišljenje:pa ovak,,to mi baš i nije neki znak,,jer ja sam sa svima u fizičkom kontaktu,,uvijek sve svedem na zajebanciju,tak da najte na to gledati,,,noosim ako je baš očiti znak kod određene cure onda možete i na to gledati,,,

KOSA thumbup
*Kad priča s tobom, često dira svoju kosu, bilo da se igra pramenom, prolazi rukom kroz kosu ili je popravlja.
* Nije svejedno ni kako dodiruje kosu: polagano milovanje kose možda značiti da je već 'profi' kad je u pitanju ljubav, a brzo i napeto dodirivanje kose otkriva sramežljivost ili nestrpljenje.
moje mišljenje:hm,,,dok je nekim curama jednostavno to navika,ima cura gdje to stvarno pali,,,i ponekad mi se dogodi da se igram s pramenom kose pred dečkom a da ne skužim kaj radim,,,(dakle nisam čak niti svjesna da mi se sviđa neki dečko foRa,,)

POVJERAVA TI SE yesyesyes
*Prijatelji ste i neke osobne stvari, nešto što ne bi bilo kome ispričala, osim možda najboljoj prijateljici, rekla je tebi. To znači da ti vjeruje, da te smatra pametnom osobom koja će je razumjeti. yesyesyes
*Cure u tvojim godinama nemaju mnogo super muških prijatelja kojima se povjeravaju na taj način, pa ovako iskazivanje povjerenja znači da prema tebi osjeća više od običnog frenda.
Zamka: Možda te zaista vidi samo kao najboljeg prijatelja. No, ništa nije nemoguće, tko zna hoće li preokrenuti ploču i shvatiti da si joj zapravo i jako privlačan.
moje mišljenje:istina,uvijek ga preispitam na tom području,,,nešto što je povjerljivo mu velim i čekam njegovu reakciju istog trena (da li će se rugati, ili će biti ozbiljan) ali i da li će uspijeti zadržati za sebe,,,ako hoće,,,na putu je da mi osvoji srce,,, yesyesyesyes

OSMIJEH smijehsmijehsmijeh
*Često se smiješi dok razgovarate? Njezin osmijeh kao da govori: 'Smiješim ti se jer mi se sviđaš, voljela bih da se sviđam i ja tebi.' Nije da ti se samo čini! smijehsmijehsmijehsmijeh
moje mišljenje:možda je to istina,,ali npr. ja se uvijek smiješim,,iako dok je neki posebniji dečko u mojoj blizini taj osmijeh postaje zavodnički a i padaju poneki tajni pogledi,,dakle --> gledajte i oči,, ;) winkwinkwinkwinkwink

KIMA GLAVOM
yesnoyesnoyes
*Dok razgovarate, kosi glavu na stranu ili kima njome. Sluša te pažljivo i na taj način daje ti do znanja da je jako interesira sve što kažeš i da si joj zanimljiv.
*Dobije li npr. poruku na mobač, neće je paničnom brzinom ići čitati, jer ima puno privlačniju opciju kraj sebe.
Zamka: Možda je jednostavno jako komunikativna sa svima i zna slušati. Obrati pažnju razgovara li tako sa svim dečkima.
moje mišljenje:svakoga koga slušam i kome kimnem glavom mi je zanimljiv,,,to i nije neki znak, ali barem dečko zna da ga slušam i da nije dosadan njami

GLEDA TE U USNE kisskisskiss
*Često gleda tvoje usne jer - želi ih poljubiti!
Zamka: Nisi valjda musavac?
moje mišljenje:to je jedan od važnijih znakova,,kada mi se dečko sviđa,pogled mi se svodi na njegove usne,ali i cijelo njegovo tijelo,,lol,, kisskisskisskisskiss

DODIRUJE BRADU no
*Ako nesvjesno dodiruje svoju bradu dok te gleda ili razgovara s tobom, hopa - uhvaćena je na djelu! To je, naime, jak znak da je snažno privlačiš i odlično joj je s tobom.
Zamka: Mala je šansa da joj je to možda navika.
moje mišljenje:možda sam se naslonila na nju??

CRVENI SE mad
*Kad naiđe na tebe, zacrvene joj se obrazi od uzbuđenja i treme kakav će dojam ostaviti na tebe. Zagrijana je za tebe do daske!
Zamka: Možda je rumena kao jabučica jer je trčala ili je došla izvana s hladnog zraka?
moje mišljenje:možda mi je vruće?? ,,, nikad se ne crvenim pred dečkima,,osim kad mi je vruće ,,, mad hehe

OPONAŠA TE smokin
*Sigurno si već čuo za tzv. efekt ogledala. Obrati pažnju oponaša li te kad je kraj tebe, tj. radi pokrete i poze iste kao i ti. To znači da je jako zainteresirana za tebe i, ako ništa drugo, želi da postanete prijatelji.
Zamka: Ups, možda ne oponaša tebe, već nekog drugog?
moje mišljenje:pokušavam se malo staviti u kožu dečkiju,,,istina je,priznajem da oponašam dečke koji mi se sviđaju,ponekad sam nesvjesna toga,,

DODIRUJE RUBOVE ČAŠE thumbup
*Nalazite se na tulumu ,gdje nešto pijete, obrati pažnju na njezine prste. Kad cura prstima dodiruje rubove čaše, riječ je o snažnoj fizičkoj privlačnosti i želji da bude u tvom društvu, tvrde psiholozi. Navodno to neke iskusnije pripadnice ženskog spola rade namjerno kako bi pridobile mušku pažnju.
moje mišljenje:točno,,,ali nekako mi je čudno dirati rubove čaše,,,pa recimo ako pijem cedevitu,uzmem slamčicu i igram se njome,,,dok je u kapučinija žlicica na repertoaru,,,mmm hehhe


VLAŽNE USNE kiss
*I bez objašnjenja stručnjaka, očito je da se sviđaš curi ako stalno vlaži usne u tvojoj blizini. Ona želi da je poljubiš!
Zamka: Možda su joj usne jako ispucale, a zaboravila je balzam za njih?
moje mišljenje:ofkors,,, dok mi se neko sviđa gotovo da se s njim tolko zapričam (ili zadivim njime) da su mi usta suha i pokušavam ih navlažiti,,jer ako mi zažvali hmmm,,, hehe


NJIŠE NOGAMA nonono
*Dok razgovarate i sjedite, ona zamahuje nogama. To je još jedan od znakova fizičke privlačnosti i najvjerojatnije joj se jako sviđaš.
Zamka: Nadaj se da to nije zbog nervoze uslijed ispita koji vas čeka.
moje mišljenje:djetinjasto,,,

GDJE IMA DIMA... yesyes
*... ima i vatre! Ako se priča da joj se sviđaš, vjerojatno to nije samo glupi trač, već činjenica. Vjerojatno je to priznala jednoj prijateljici, ona drugoj, ta svojoj sestri, sestra svom dečku, dečko svom prijatelju itd.
Zamka: Ma ne opterećuj se više tim zamkama, ako se i ona tebi sviđa, što čekaš?! naughtynaughty
moje mišljenje:NARAVNO! kai čekate?? uvijek namjerno priznamo da nam se neki dečko sviđa,možda njegovom naj frendu,,,dok se mi izvlačimo s rečenicom "mislila sam da ti neće reći" ,,hehe,,u svakom slučaju dok čujete da se neka cura zanima za tebe,kai čekate???action,,,

winkrolleyesyeseeksmijehpartykisskisskiss

ewo to je to,,,mala školica je gotova,,,sad mogu ići,,,a čujemo se za nekoliko dana,,,
volim vas,,,
kizzek,,

- 09:51 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 36 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>