petak, 09.03.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

,,,8 marc,,,sretan dan zaštite životinja,,, ;)

:
,,,sretan dan žena,,, wink winkwink
Image Hosted by ImageShack.us
(inace ta ruža josh postoji,,,bash ta,,,)
inache,,,
,,,inace bi ovai post bil vech i juce objavljeni ali je nekai stekalo z netom pa nisam mogla gore,,,namcor namcornamcor
PODRIJETLO OVOG NASLOVA?
evo jedan mi je frend izustil da mi žene imamo dva dana koja se nam posvećuju,,, jedan je na dan žena,,a drugi na dan zaštite životinja,,,
khm,,,khm,,,namcor
pa tako nije bilo ni traga ovom postu ;) ,,, ofkors,,,se razmi,,,
hahaha,,, smijehsmijehsmijeh
gledajte vani je oblačno,a ja se smijem,,,hehe,,,to nebrete puno puta doživjeti kod mene,zar ne? thumbupthumbupthumbup
razlog tome? eek eek
pa ni sama neznam,,,hehhe,,,ili su mi možda naštetile one dvije,,,,,,hmmmm,,,
idemo otpočetka,,, :P
i tak sam se ja danas ustala,,,točnije budili su me na sve moguće načine headbang ,,,a ja nikak da se ustanem,,,mad
kapke su mi bile tak teške,samo sam htjela dalje spavati,,, zijevali na kraju sam se nekak istjerala van iz kreveta, i
otišla direkt f kuhinju po jednu salicu partypartykaFe (koju inace ne pijem) hahaha,,,
skuzila sam da me nije bas poslužila,,,
pa sam otišla natrag u kukinju po drugu šalicu partyparty kaFe (koju inače ne pijem) hihihiihih :P
,,,e onda sam se totalka zbudila,,,zujozujozujo
ona me navela na to da skačem po kući,,,i da se isplešem,,,naravno uz moje pjesme,,,kao što su,,,bang
pump it,my humps,lose my breath,stand up,put your hands up,itd. itd. uglavnom znate da su to pjesme
iz ina =)),,,naravno da onda moram plesati hehehe,,,
ali onda je sljedilo nekai čudnoga,,,deaddeaddeaddeaddead
JEDNA STVAR KOJA ME ČINI PLAVUŠOM,,,
nakon tog plesanja,,,sjela sam se ja tako na vreću za sjedenje,,,i pustila si pjesmu od
Kemal Monteno - Nije htijela.mp3,,, zatim mi je došlo da upalim jednu svijeću,,,eekeekeek
kužite svijeću??? nono,,,pojma neam otkud mi to,,,
i tak sam vam ja sjedila,,,
gledala u svijeću,,,eeknonoeek
mislila na nekoga,,,(kak bi moglo biti)nono
razmišljalaaa,,,nono
i,,,eek
,,,pjevala ---> Nije htjela, nije htjela
moje pjesme, moju ljubav, moja djela.
Nije htjela ruke moje
za moju ljubav nije dala srce svoje.
Nije htjela.

Svaka njena rijec jos uvijek boli
iako vec dugo nije tu,
srce jos ne prestaje da voli
da voli nju.

Nije lako naci prave rijeci
ove noci kad se dijeli sve.
Ostao sam sam, ostao sam sam
jer nikad vise vratiti se nece, nikad vise eeknonoeekeeknono


i dok je došlo kraj te pjesme,,,ustala sam i opet počela plesati ko luda,,,eeknonononoeek
RAZLOG OVE SITUACIJE?
pojma neam,,,nutnut
najte me pitat,,,ali nije pms,,,to garantiRam,,,
hehe,,,pojma neam,,,
ah neznate kak je zanimljivo s menom proživljavati moja zlevanja,,,oh oh,,,yeswink

uglavnom htjela bih vam josh reći da sam sada nedugo bila na državnom natjecanju iz mažoretkinja u šibeniku,,,hrvatska
i da smo bile i 1 i 2 i 3 (naravno u različitim koreografijama,tj, ekipama)thumbupthumbupthumbup ,,, super je bilo,,, samo nam je malo bed bilo
zbog trećeg mjesta,jer znamo da smo zaslužile više,,,heh,,,ali desila se nepravda,kao i prošle godine,,ah šta možemo
that's liFe,,,heh,,,
Image Hosted by ImageShack.us

uglavnom ovo državno mi je bilo jedno od najboljih dosada,,,thumbup(možda jer sam mislila da bude mi zadnje,naime htjela sam
se ispisati,ali nakon ovog državnog odlučila sam da se nebudem,previše mi je stalo do toga,tak mi se to urezalo u srce,
neznate kak je to,skoro cijeli život s nekim proživljavati trenutke smijeha,plača,bijesa,bolova,itd. itd. nezamislivo !!!)
gdje sam stala,,,aha! hotel je bil tako lijepi,,,,iiiiiiii,,, naughtynaughtynaughty a tek more,,, jaaaaaj,,,tak mi je falilo,,,mmm,,, a da ne govorim o sobi,,, naughtyyesnaughty
ustvari o apartmanu,,,lol,,,tak je cool bilo,,,čisti raj,,, !! ;) mouthwash
Image Hosted by ImageShack.us

gle josh vam stavim ovo,,,meni se bash dopada,,,a mozda i vama kai pomogne,,, :)
BUMBAR
Po svim zakonima aerodinamike, uzevši u obzir njegove tjelesne proporcije i raspon krila, bumbar ne bi trebao moći poletjeti.
Nasreću, bumbar to ne zna, pa ipak leti vrlo uspješno. Zato, kad te uhvati 'mala snaga', baci sve isprike u koš, sjeti se bumbara i kreni.
Iznenadit ćeš se!
tak je!!! thumbupthumbupthumbup
ovaj bumbar je bil razlog zakai sam napisala posta,,,bacila sam sve isprike na stranu i krenula na pisanje,,
hahhaha,,,
malo se zjb. s vama :Pnut

SHVATILA SAM,,,
kak život počinje biti ozbiljniji,,,i svakog dana se kod mene javljaju neka nova pitanjca,,, poput kako,ili zašto je to tako,,,
odgovore baš i ne pronalazim,,,ah ponekad bih htjela natrag u vrtić,,,tamo je bilo najljepše i bezbrižno,,,
a ne sada danas,,,kad sam odgovorna za svaku sitnicuno
,,,heh,,,teško se nosim s time,,,
a najteže mi je dok nešto shvatim,u što ne želim vjerovati,,,
jedan evo takav čudan zaključak je: da sam ja sama na ovom svijetu (izuzetak je moja obitelj,,,)
ali ovako kai se tiče frendova,,,mislim imam ja puno frendova,,,ali katkad se pitam da li je to stvarno ono prijateljstvo,,,
ono koje bude uvijek uz tebe,,,
koje te bude tješilo,,,
kojemu ga budeš i ti tješil,,,
kada budete zajedno doživljavali neke dogodovštvine,,,heh,,,
neznam,ja sam u zadnje vrijeme izgubila nadu u takvo prijateljstvo,,,otkada sam na neki način ostala bez nai frendice,,,
vidjela sam nadu u nekim osobama,,,ali shvatila sam da se samo zavaravam,,,
Image Hosted by ImageShack.us

ocke piplovi,,,njami
se čujemo,,, (i vidmo u subotu,,,,jooj,,,konačno sam dočekala subotu,,,)
pusek na vusnek,,,cerekcerekcerek
pozzzek,,,
kisskisskisskisskiss
mahmahmahmahmahmah

- 09:56 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 37 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>