petak, 23.02.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

malo nekih promjena,,,

Hei mala,,, mah
Hei maleni,,, wave


Uh dok sam opet pročitala ovaj prošli post, shvatila sam kolko sam bila u bedu i kak mi je bilo svejedno kai pišem gore,,,heh,,, al moram ti reći da mi je to uvelike pomoglo jer sam si olakšala dušu i sad sam hepiii,,,Ah znash da je to jedan od onih mojih dana kada moram nešto naći zbog čega budem u bedu =),,,

Uglavnom,,,u subotu mi je bilo amazing,,,prvo sam ujutro imala 4 sata treninga,,,pa sam ti oko pol 2 došla doma,,,napapala se,,,i vec je polako bilo 3 sata a onda sam morala biti pred domom amatera gdje je započela povorka (malo dalje od toga),,,bilo mi je supač,,,došle smo u grad,,,svaki drugi čovjek mi je bil poznati hehe,,,a mislim da oni mene nisu skužili,,,lol,,,i na red je došal nastup,,,dojdemo mi na tzk.pozornicu i ja skuzim da neznam gdje stojim,,,e da si to videl,,,hehehehe,,,ah nebi ja bila ja da se ne zlejem,,,a kasnije usred koreografije kada sam bila u prvom redu, skuzim da gledam u bivsega (neznam dal je on mene skužio) ,,,e ja sam vam istoga trena zastala,,,nikai nisam radila,,,samo sam njega gledala,,,konačno, dok mi je natrag krv došla u pamet, shvatim gdje sam i kai radim i velim:ups i otrčim natrag raditi,,,looooool,,,mah plavuša,,,kai moreš,,,evo to su bili jedni od slatkih trenutaka tai dan,,, (doduše o onima koji su se kasnije dogodili neću govoriti,,,jer ipak kak borek veli- privatne stvari,,,)
Neznam da li sam ti rekla,,,ali uskoro ću ići u šibenik,,,na državno,,, =) naravno s mažoretkinjama,,,jedwa čeeekam,,, weć mi fale ta putovanja,,, baš me zanima kak bu prošla generalna ovu nedelju,,, lol,,,




Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina,ne misli da ponosna sam
na to sto nisam... andjeo
....kad zavodim,ne zavolim
kad prevarim,ne zazalim
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo


Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan bas razlog za to nema
ponovo..ponovo pred tobom gresna stojim
ponovo..ponovo za tvoju ljubav molim...

Evo me, slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni da nemam krila kad nisam bila
andjeo
....kad zavodim,ne zavolim
kad prevarim,ne zazalim
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad ni jedan bas razlog za to nema
ponovo..ponovo pred tobom gresna stojim
ponovo..ponovo za tvoju ljubav molim...



--Ova mi je pjesma jako lijepa,,,jer me baš na nekoga podsjeća,,,tolko o tome,,, =)


i josh za kraj:

Možda Bog želi da sretnemo nekoliko pogrešnih
ljudi prije nego sretnemo onu pravu osobu,tako da...
kada ju napokon sretnemo budemo svjesni koliko
moramo biti zahvalni na tom daru !!
thumbup

(,,,sljedeći post bu malo šlempavi hehehe,,,buš videl,,,vidla,,,)
ajd,,,tolko za danas,,,
pusa tebi,,, cerekcerekcerek

- 09:19 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 41 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>