srijeda, 14.02.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

hepi valentine =)) juhu =(

hei maleni ,,,
bilo da ste zaljubljeni, cerek nesretno zaljubljeni,blabla slomljenog srca, headbang ljubomorni,burninmad usamljeni,no u trokutu naughty, itd itd svakako svima zelim hEpi valentinovo,,,yesyesyes jer znam da bude vama svima zanimljivo na tai dan,,,a meni bude to josh jedan obican dan kada cu namjerno biti obucena u crno,,,heh,,,al dosta o tome jer danas budem dovoljno slusala druge kako govore o ljubavi i kako se cmakaju taq da mi nije pozeljno i ovdje o tome pisati,,, no

Image Hosted by ImageShack.us evo čak se i oni vole ,,,beeeeeeeeeeee,,, dead

hm,,,a bash mi ne dolazi nikakva druga tema na pamet,,, =) ah meni F zadnje vrijeme samo decki hodaju po glavi,,,ali samo dva,,,doduse prije bi se reklo samo jedan,,,s kojim bi stvarno htjela biti ali ispada da on mene ne sljivi ni pol posto,,,pa sam si nagledala opet jednog drugog al doduse on ima curu,,,ljudi dajte recite mi kaj to je samo f meni neki problem???? zakai stalno krive gledam???? ne kuzim se,,, heh,,,ili nisam jedini kojoj se to dogada ? zbunjena sam totalka,,, namcornamcor

ajde idem,,,kai se nebudem josh vide zbedirala,,,i ovak bude mi grozan dan,,,

don't forget this,,,, LiNa vas sve jaaaaaako voli,,,, cerekkisscerek
pusa pusa pusa

p.s. alen mi je reko kai nem napisala da sam ga pobjedila f biljaru,,,taq da nebudem to napisala ,,,bzb,,alene wave

- 10:43 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 27 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>