petak, 09.02.2007.
Ljubav je mala ptica i zivotna varalica, put mladosti, dah radosti, cvjetic ludi, sreca ljudi, nesto lijepo a sasvim slijepo

,,,ovdje LiNa,,, ;)

Hei kokice moje i pekinezeri moji =))),,,
Tu sam,,, wavewavemahwave
Nadam se da ovaj put zaozbiljno,,,namcor naime imam neta -> carneta,,,ali bolje i to nego ništa yes,,,a jedva cekam dok dobim adsl-a jer se ve nebrem privčiti biti na netu vremenski heh nut
Uglavnom kai da vam velim,,,ostala sam bez riječi hehe,,,znate to je veliki šok da opet mogu na net :P
lud
f školi mi je super,,,party nema dana kad se ne smijemo i zabavljamo,,,heh profači su nas već počeli razmještati u razredu (kak prkače dead ) jer smo im nemogući,,,loool,,,obožavam ići f školu,,, yeah,,, tim više što je tamo one boy,,, naime onai isti o kojem sam pisala u prošlom postu (nebreš belivit da me još tai drži,,,a nebrem niti ja,,,),,,on je moja droga smokin ,,, jednostavno moram ga vidjeti jer ak ga ne vidim onda sam upravo ovakva -> headbang iako sumnjam da bude kai iz nas dva jer me na neki način odbiL no ,,,beee,,,ali nea veze,,,nisam u bedu,,,još uvijek mi je lijepo kad ga vidim,,,i uopće ne pokušavam biti djetinjasta pa da se sada idem svađati s njime,,,baš suprotno ,,,sad smo si onak dost dori frendi,,,thumbupthumbup (iako sam juče malo to zeznula al nea veze..)
sve
u
svemu
opet
mi
se
čini da budem sama za valentinovo,,,blabla kao i svake godine,,,e kak ja to mrzim,,,jaaaaaaj,,,,mad mrzim puknucu mrzim burninmad mrzim,,,bang dok se svi oko mene ljubakaju,daruju,cerekcmakaju,,,a ja??? meni samo preostaje gledati moju simpu i maštati o svemu tome greedy,,,ajajaja,,, that's life,,,nema se tu kaj,,,al oke je =))

i sada da još ispunim borekovu štafetu,,,neam blage kai da pišem,,,ali evo ga,,,
,,,5 stvari koje neznate o meni,,,a možda i znate,,, deaddeaddead
č plavuša sam,,,hehe :P a ne stvarno,,,frizerka mi je rekla da imam tamno(fest)plavu kosu,,, to vam valjda objašnjava moje ponašanje naughty naughtynaughty
č ahm,,,dok me žegećete ja vam govorim neki jezik koji ni meni nije poznati,,,ou yea,,,to morate čuti,,,funky ,,,a oni koji su to imali priliku čuti znaju da je urnebesno smiješno,,,ALI ne preporučam da me žegećete,,,grrrrrrrrrrr blablablablablabla
č užasno se bojim pauka,,,pa tako dok sam bila malena i dok mi se pauk (maaleni) spustio na moje rame ja sam se skroz svukla,,,sve sve sve,,,i nikad nisam to htjela natrag obući,,,a pauci nisu jedini stvorovi kojih se bojim ali ovo mi je nekako bilo najkobnije iskustvo hehehe,,, zalivenzalivenzaliven
č iam a negativnu krvnu grupu (hehe,,,teže je već nekai napisati pa gluposti pišem,,,) rolleyes
č čitam s usnica,,, (duduše iam razlog zakaj ali to vam nebudem rekLaa,,, taq,,,)
wink
evo jesam,,,gotovo,,,huh,,,a sljedeće osobe koje primaju ovu štafetu su,,,
my witCh smijeh
ewicHka,,, smijeh
MIa... =)) smijeh
Blinkach =)) smijeh
Nina...
smijeh
,,,ewo mislim da je za danas dovoljno bilo,,,radujem se daljnem pisanju =)) jaaako,,,
ajde pusa vas vaša koka,,, cerekcerekcerekcerek
kokica,,, zujo
lol,,,
kisss,,,kisss,,,kisss,,,
mahcerekwavecerekmahcerek

- 09:33 - ,,,ispljuni riječ,,, ( 29 komentara) - ,,,wc,,, - ,,,pFFF,,,
,,,,1 komenT -> 1 pusa ,,,,,,,,,, :PPP

<< Arhiva >>