< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moja svaštarija....tu će se naći svakakve gluposti, a nadam se da će vas i zabavljati moje muke....hehe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni...

ime, prezime: nije bitno - zovite me magi
moja kućica, moja slobodica je u sesvetama, zagrebu
volim: svašta, fendice - best Lenči cerek, i odma poslje nje Martinčić, tračanje belj (ah žene...), šoping, moreee, ljeto...hmm...kaj još... ne znam, a da volim MSN---jaaaakoosmijehsmijeh, recimo čuitat knjige, makar sam malo to u zadnje vrijeme zapostavila...
mislim da sam se zaljubila.... cerekcerekcerekcereka jooooj, to sam i zeznula...headbang mareeee moja, da sam tebe slušala.... kaj bi sad bilo... cry a i martinčić isto tak....crycry
sviđa mi se: jedan dečarac...cerek... Slatkiš fino
ne volim: lažljive, umišljene ljude... hmm... ma ne znam

utorak, 01.07.2008.

evo mene nepokon... post... al nea slika...joooj

1.7.

ojlala ljudovi... i ljudovke... došla ja tu nakon puno vremena.... sad ne znam kaj da pišem.... neću o NJEMU.... re pa neću, on će meni kaj oćeš... ah...sama kriva... nvm kraj priče

danas upisi....tj.prijave. išla sam s tatom... e da nije bilo njega kak bi ja ispunila onu prijavnicu... rofl kak sam se smotala... uff...ma dobro je prošlo... i nisam se prijavila zabunom u drugu....roflroflrofl dobro je... a rekla ženska da bi trebala upast, pa ono, vjerujem joj smijehsmijeh ma moram, pa imam 60 bodova...

7 gim hir aj kam... naughtynaughty

i takoc... ovih nekoliko dana samo u euforiji upisa.... svaki dan je jednak... buđenje u 12, ručak, komp, telka... i izlazak van po kvartu... naughty to je najbolje, makar niš posebno ne radimo, al oke...

jooj...ponestalo mi ideja za pisat...

ajd bacam se na slikice.... da vidite vi neš...


joooj...kad bi ih ja znala stavit.... ufff, nova tu na blogu i neeeda mi se...headbangheadbang

5.7.
joooj ja počela pisat post u utorak a danas ga završavam.... sorka ljudi niš za sad od slikica... moram skužit kak se to stavlja...uff...

joj ljudi... da mogu vratit vrijeme... da mogu zagrlit nekoga... crycrycrycry jooj kak sam glupaaaaaaaa............. headbang

mislim da sam se sad zaljubila..... e pa rano sam se sjetila... bang

al oke...
i ja upala u sedmu.... weeeeee.... partyparty sad sam službeno GIMNAZIJALKA!!!!!!!!! uuuuuhhhhuuuuu.....
hehe joj kak sam sretna............. bila danas, tj.jučer, na upisima... od svih sunčanih dana baš je morala kiša past... headbangheadbang al nas je oprala do škole... rofl rofl
i poslje bile na pizzi.... jooj koji je frik onaj konobar... pa nek se bang ak je ono njemu bila velika pizza.... ah... ajd nek mu je... a znam ja da je on mene htio otrovat... roflrofl poslje mi nije bilo dobro... malo sam -iju -iju- kad sam došla doma zuboroflroflzubo al samo je moja polovica bila tak zarazna, a martinčićina nije... hehe

joj ajde sad sam valjda napisala neki pošteni post... al slike.... ajm so sori... ne znam ja to... moram na instrukcije... zubozubo

pozz i kiss mojoj leni, martini, mariji, mateji ( koja sutra-danas putuje za norvešku.... blago teeeebi... da si mi poslala razglednicu! ajd ak je skupo, sam mi kupi pa ćeš mi ju dat tu u zagrebu... zubozubo).... i svima koji kommaju, čitaju... itd.itd.



| komentari (33) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.