lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

moja svaštarija....tu će se naći svakakve gluposti, a nadam se da će vas i zabavljati moje muke....hehe

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

o meni...

ime, prezime: nije bitno - zovite me magi
moja kućica, moja slobodica je u sesvetama, zagrebu
volim: svašta, fendice - best Lenči cerek, i odma poslje nje Martinčić, tračanje belj (ah žene...), šoping, moreee, ljeto...hmm...kaj još... ne znam, a da volim MSN---jaaaakoosmijehsmijeh, recimo čuitat knjige, makar sam malo to u zadnje vrijeme zapostavila...
mislim da sam se zaljubila.... cerekcerekcerekcereka jooooj, to sam i zeznula...headbang mareeee moja, da sam tebe slušala.... kaj bi sad bilo... cry a i martinčić isto tak....crycry
sviđa mi se: jedan dečarac...cerek... Slatkiš fino
ne volim: lažljive, umišljene ljude... hmm... ma ne znam

ponedjeljak, 30.06.2008.

oj ljudovi ovo je brzinski post samo da vam kažem da nisam stigla danas napisat post iako sam vas obavjestila da će bit danas... a bit će valjda sutra, ma oće, a onda stavljam i slike.... pozz



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.