love tester

10.11.2006. u 15:54 | 19 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

tko sam JA?

-ja sam 14-godišnja balavica, klinka dijete, derište ili kako god...smijeh
-izlegla sam se iz jajeta 09.02.1993. godinenaughty
-zovu me: Ena, Eny, ej ti dođi vamo...itd,ali oriđi ime mi je Aléna
-visoka sam 171.5 cm
-imam smeđu kosu i oči
-imam više naj frendica...čak dvije: Ana i Andrea(Andy)cerek
-posjedujem dva kućna ljubimca: Tomyja, mačka i Šimicu,zečicu
-oćem ić u gimnaziju ili medicinskunaughty

image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


Friendster images

Friendster images


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



Wollim:
...muziku...
...internet...
...pričati...
...putovati...
...družiti se s frendovima...
...lutati...
...čitati...
...sanjariti(vodenjaci često sanjare)...
...spuštati ljudima...
...životinje(osim onih ljigavih kukaca)...
...rum colu...party
...sve šta je slatko...
...TV...
...zabavu...naughty
...spavati...zijev

Ne Wolim:
...dvolične ljude...puknucu
...narodnjake...blabla
...techno...
...neke nastavnike...
...kada me ljudi ne razumiju...
...klince...bang
...glupe ljude...headbang
...umišljene ljude...mad
...laži...
...španjolske sapunice...
...ananas i grejp...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

smijehsmijehsmijeh
Free Hit Counters

Free Hit Counters



jedna lijepa pjesmica::naughty









NeKi StRaVa BlOgOvIthumbup
IVANA

IWANNA
KEKWICH
TINA
ANA

Neke strava šifre:
LOL-glasno se smijem
(laughing out lond)
ROFL-valjam se po podu od smijeha
(rolling on the floor laughing)
THX-hvala
(thanks)
24/7-non stop, neprestano
(24 sata dnevno, 7 dana u tjednu)
ASAP-što je prije moguće
(as soon as possible)
LTNS-dugo se nismo vidjeli
(long time no see)
G2G-moram ići
(got to go)
H&K-zagrljaji i poljupci
(hugs and kisses)
LJBF-budimo samo prijatelji
(let's just be friends)
TTYL-razgovarat ćemo kasnije
(talk to you later)