Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zivot jedne ucenice skole magije

My friends and me

Image Hosted by ImageShack.us


Pa da krenemo od pocetka...Ova simpaticna cura sam ja a zovem se Lilith Serenity Ivy Fox ali zovite me Ivy ili Lilith jer ovo srednje ime ni je nadjenula mama i tako me zove kad je ljuta na mene. Imam 15.god sto znaci da sam na 5. godini u Hogwartsu.Svi kazu da sam vjecni optimist i da cu uspjeti sa ovim u zivotu.Razredbeni klobuk je bez nekog velikog razmisljanja uvrstio mene i moju sestru u Gryffindore zbog vece snalazljivosti pri "OBRANI" od mracnih sila iako je moja majka bila jedna od boljih ucenika Hefflepuffa. Oca i nisam bas dobro upoznala jer je zivio na drugom kraju skole jer je bio profesor obrane od mracnih sila koja mi tako strahovito dobro ide.Najdrazi mi je predmet Preobrazba i da, jako volim metloboj a igram na mjestu tragaca ,a Jade me povremeno mijenja kad meni nesto iskrsne...Ipak moje naj frendice su Jade f=",Brooke, Cho i Hermione i s njima mogu sve djeliti...Cedric Diggory mi se svidja i mislim ga prisvojiti za stalno zato ne ocekujte previse... Moj patronus je lisica jer mi je mama bila jedna od najvecih obozavatelja kitnjastiih zivotinja pa eto nesto malo njenog, Bauk mi je zmija jer imam veliki strah od tih gavnih stvorenja a moj animagus je sova. Inam sovu Awery a zomvem je Aw.



Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Brooke Lilian Lothy Fox ujedno i moja sestra blizanka koja mi je jedna od best friendica.Ona je također na 5. god i ima 15. god .Vrlo je samozatajna i optimist je bas kao ja pa su i njene naj frendice ove koje sam nabrojala kao STVARNO NAJBOLJE...Ona je također Griffindor, ali ona zbog vece slicnosti majci malo je teze spala u moj dom iako je vec i ona sama rekla da je prizeljkivala Gryffe pa joj se san ostvario.Sviđa joj se Harry ali to svarno dobro skriva od njega iako o tome bruji cijela skola.Najvise voli Pretvaranja ,a i velika joj je zelja zaigrati kao tragac.Mrzi Dursleyeve jer muce njenu tajnu ljubav pa joj se nimalo ne sviđaju. Njen bauk je dementor bas kao i Harryju.To vam je moja sestra blizanka natren ista kao ja ali kad nas upoznate uvidite koliko smo razlicite.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Jade Addison Emma Cromwell moja naj naj priateljica.Ima lijepih 15 god i samnom je na 5. god. Neki kazu da nas slicnosti odvajaju a razlike zblizvaju ali po toj teoriji bi bili potpuni stranci jer se mi uistinu ne razlikujemo.Puna je samopouzdanja koje me kod nje uvijek nadahnjuje.Nije bas samozatajna i voli ama bas sve reci u lice pa kao god bolno zvucalo.Ona je Gryffindorac. Tesko joj je privatiti cinjenicu da joj je tata bio Voldemortova pristasa ali se ne srami jer nije ona kriva za to.Volim je kao prijateljicu jer je stvarmo najbolja i najrazumnija osoba koju sam upoznala.




Image Hosted by ImageShack.us



Mislim da ga svi dobro znate,Dakle Harry Potter.Najbolji prijatelj kadkad neshvacen od profesora ali hvala Bogu zato postoje prijatelji.On je Gryff iako se razrebbeni klobuk dvoumio između Slytherina jer je na njemu Voldemort ostavio trag kada je imao godinu dana.Ubio mu je obitelj i on mu se sad osvecuje u pokusaju da ga se ijesi.Ima sovu Hedvigu koju jako voli .Patonus je jelen a bauk mu je dementor kao i mojoj sestri....Dobar je prijatelj ali meni najbolji...


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Hermione Jean Granger jedna od mojih najboljih prijateljica.Ona je u Gryffindorima često je nazivaju malom štreberskm vješticom iako nije ni mala a nije ni štreberica...Jednostavno joj sve ide od ruke.Voli svoju bezjačku obitelj i svoju macu .Često voli biti u pravu jer je to stvarno tako i uvjek i je u pravu. Mrzi Malfoya i misli da takvi kao on nebi trebali pohađati nikakvu školu...Pa vrlo je draga i zna sve do jedne čarolije pa čak i što pojedini profesori misle...Volim je takvu kakva je jer stvarno je nebi poželila u bil kojem drugom obliku...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je Cedric Diggory moja neprežaljena ljubav.Ide u moju školu i na mojoj je godini što bez ikakvih iznimaka znaci da ima 14. lijepih i svojih godina.Nadam se da ce jednom biti moj.On je u Hufflepuffe upao sasvim slučajno iako ga ja nebi uvrstila bilo gdje drugdje...Dobri smo prijatelji a on je osoba kojoj mogu vjerovati jednako kao i Harryju...To bi bilo dosta jer ćete ga dobro upoznati kroz priču... Hodamo...



Image Hosted by ImageShack.us


Vanessa Kristy MaxMontas.. Ima 15 godina,i 5 je godina na Hogwarts-u.U Gryffindor-u.Druži se sa svima,a naročito sa Slytherinima(baš sa svima).Voli preobrazbu i letenje.Naj nastavnik joj je Snape.Voli čitati, pjevati i ići u u duge šetnje Začaranom šumom.Naj frendice?Fantastičnih 5,i još neke.Trenutacno ima ljubav,zapravo nema,ali ima...ma nebitno
.Ima sovu Clariss.

Linkovi

Jade

Chloe Halliwell

Dana Parker

Evan Riddle

Isabell Black

Katie Lestrange

Melody Jones

Nelly Wirshire

Rogue Sampherenous

Samaire Anna Black

Will Potter

Anna Potter

Potter twins

Emily

Amanda Harrison

Amy Nettles

Bella Croft

Lana Croft

Margaret Riddle

Mary Matthews

Michelle Snape

Pyre Denise

Priceza Tame

Emily Davis

Haley Haron

Anna Avery Modesty Gryffindor Mutou

Aya Hamville

Anitha

Anna Rackwish

Ashlee McGuire

Rebbeca McOwen

Jill Faith

Brooke Slytherin

Chloe

Evelin Owens

Lily Mist

Jennifer Reiner

Mia Black

Jamie Sullivan

Violet

Potter's girl

Aicha Marvolo Riddle

Emma Chang

May Stox

Willhelmina Cornelia Irma Xara Potter

Victoria Goldelion

Sandy Twigg

Samantha Merenven

Samuele Rose

Alhir

Sally Potter

Vanessa Kristy MaxMontas

Nemo Manson

Michael John Granger

Melany Banks

Fred i Anna

Delia Potter

Delauron

Avril Lindsay Angela Rivers

Amy Riddle

Dorothy Miller

Amy Adams

Linda Peterson

Slytherin Twins

Serena Diggory

Maya Courage

Lizzy Daniels

Allison

Seekers

Lena Persie

Jennifer Pleasent

Lara Shinoda

Leda Steilles

Petra Dark

Amaris Smith

Tara

Teary`Thank-yous_

Prilagodila:Leah
sNowberrie
Getty Images
Blogger
Blogskins



ponedjeljak, 31.12.2007.

Drugačiji pogled na svijet...

~Brooke jesi se spremila?Zakasnit ćemo!!!- vikala sam iz sobe sestri...
~Daj Ivy...Ne pretjeruj. Imamo još barem 5 sati do pokreta a tebi se žuri...Molim te smiri se....
Nikad ja s tobom na zelenu granu što se tiče pospremanja i pakiranja...Joj samo da nešto ne zaboravim...
~Hogwarts nas čeka i jedva čekam doći u našu spavaonicu...-rekla sam puna adrenalina koji me uvijek u doba pakiranja izluđuje...

Mama nas je odvezla do perona i dala meni i sestri darove jer nam je sutradan bio naš 16. rođendan a ona nije bila prisutna..Dobila sam novu metlu i knjigu o Preobrazbi i povijesti magije, a Brooke je dobila novi štapić koji joj je potrebao jer joj je onaj puknuo na Jadeinom rođendanu dok smo izvodili patrnuse...U vlaku smo se udobno smjestije a ja sam razmišljala o onom daru koji smo ja i Brooke nasljedile od mame ,a to je bilo da u teškim trenutcima ujedinimo snage i pobjedimo neprjatelja.Raspitala sam se kod mame o tome i rekla je da možemo tu čaroliju rabiti sam ja i seka, ali ne samo radi svoje obrane nego i radi zaštite svojih prijatelja.

~Cure kako set vi?-pitala sam kad sam se probudila iz svojih misli...
~Pa OK...Znaš Ivy vidili smo se na mom rođendanu čule se poslije toga ,ali sam te zaboravila nešto pitati...Odnosno reći ili još bolje pokazati...
~Ovako...Ajede Jade t se odluči pa pitaj ili reci ili pokaž ili napravi sve od navedenog...
~Ok...Evo ovako...Pošto se svi nismo vidjeli od mog rođendana na kojem je bila i Vani štošta se promijenilo...Ustvari da ti ne odugovlačim Vani je trudna...
~Molim??? Odakle ti to...I kako se to dogodilo??? Ipak nam je Vani jedna od friendica pa da je to prešutila...
~Pa o tome se i radi...Nije ona ta koja je kriva..Harry ju je napao i silovao...A sad se i prema meni pomalo čudno ponaša...
~Kako misliš da ju je Harry silovao???Kada???-rekla sma joj nadajući da mu preko toga ipak neće prijeći
~Pa jednu večer je napao i ona se pokušala oduprijeti , ali joj nije išlo...Bio je jači i to se dogodilo.Kako se stvari odvijaju postati će tata ako se Vani ne odluči na pobačaj...Ja joj savjetujem da ako zadrži to dijete da ga odgaja u okruženju prijatelja i kao samohrana majka...
~Pa naravno i mi ćemo joj pomoći i poduprijeti je u svemu što odluči...Mislim imala sam povjerenja u Harryja i nikad nisam ni pomislila da bi on napravijo takvu glupost i nju napao...Samo sada Jade ja te savjetujem da se ne sastajete u potpunosti sami...Milsim da je o preopasno...~rekla sam joj baš onako kako sam mislila da je najbolje...

Izlazili smo iz vlaka jer nam je vrijeme do Hoggyja prošlo gotovo neprimjetno u riči koju smo ja i Jade vodile na temu Vani...Harry je stvarno pokazao što utječe na Jade u zadnje vrijeme...I TO SE NIKOM NIJE SVIDJELO....
Dumbledore nas je čekao u Velikoj Svećanoj dvorani u kojij je on držao svoj govor i počeli smo jesti...Ja ga najiskrenije nisam ni slušala jer sam bila zaokupljena Vani i Harryjem pa pomalo i Jade koja to sve skupa sa Vani proživljava ...

Netko me s leđa zagrlio i poljibio u obraz... Bio je to Cedric koji je bio romantičniji nego ikad...Od šale sam ga pitala jer ima još koju curu i jel trudna jer bi mi to najstvarnije bilo peviše...Samo se nasmijao i tup me pogledao pa j sjeo pore mene i ja sam mu sve ispričala...Obećao mi je da nikom neće reći jer sam to zamolila...Ipak mi je Vani prijateljica.
Poslije večere je uslijedilo razvrstavanje novih prvaša koje je obično bilo prje večere ali eto...Dobili samo dosat novih učenika među kojima će sljedeće godine biti i Jadeina seka...

Otišli smo spavati i sutra je bio za mene i Brooke veliki dan odnosno naš rođendan...
Slavlje se proteglo dugo u noć.Dobile sam sve i svašta ali meni je najviše značilo to što su svi naši prijetelji bili uz nas...
Dumbledore nas je osobno pozvao u ured i čestitao nam što me je jako iznenadilo i razvselilo...
Sve je prolazilo kako treba do jednog dana kad me je oblio hladni znoj kad sam nešto začula...


NIJE MI OVAJ POST BAŠ NEŠTO ALI NEMAM INSPIRACIJE...SLJEDEĆI POST ĆE BITI BOLJI I TO VEĆ ZNAM O ĆEMU ALI JEDAN MIJE MORAO BITI JADAN KAO NEKI UVOD UZANIMLJIVIJE...NADAM SE DA NIJE TOLIKO SMEĆE...KOMAJTE MI ŠTO VIŠE TO BOLJE...

31.12.2007. u 17:19 • 101 KomentaraPrint#

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com