Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zivot jedne ucenice skole magije

My friends and me

Image Hosted by ImageShack.us


Pa da krenemo od pocetka...Ova simpaticna cura sam ja a zovem se Lilith Serenity Ivy Fox ali zovite me Ivy ili Lilith jer ovo srednje ime ni je nadjenula mama i tako me zove kad je ljuta na mene. Imam 15.god sto znaci da sam na 5. godini u Hogwartsu.Svi kazu da sam vjecni optimist i da cu uspjeti sa ovim u zivotu.Razredbeni klobuk je bez nekog velikog razmisljanja uvrstio mene i moju sestru u Gryffindore zbog vece snalazljivosti pri "OBRANI" od mracnih sila iako je moja majka bila jedna od boljih ucenika Hefflepuffa. Oca i nisam bas dobro upoznala jer je zivio na drugom kraju skole jer je bio profesor obrane od mracnih sila koja mi tako strahovito dobro ide.Najdrazi mi je predmet Preobrazba i da, jako volim metloboj a igram na mjestu tragaca ,a Jade me povremeno mijenja kad meni nesto iskrsne...Ipak moje naj frendice su Jade f=",Brooke, Cho i Hermione i s njima mogu sve djeliti...Cedric Diggory mi se svidja i mislim ga prisvojiti za stalno zato ne ocekujte previse... Moj patronus je lisica jer mi je mama bila jedna od najvecih obozavatelja kitnjastiih zivotinja pa eto nesto malo njenog, Bauk mi je zmija jer imam veliki strah od tih gavnih stvorenja a moj animagus je sova. Inam sovu Awery a zomvem je Aw.



Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Brooke Lilian Lothy Fox ujedno i moja sestra blizanka koja mi je jedna od best friendica.Ona je također na 5. god i ima 15. god .Vrlo je samozatajna i optimist je bas kao ja pa su i njene naj frendice ove koje sam nabrojala kao STVARNO NAJBOLJE...Ona je također Griffindor, ali ona zbog vece slicnosti majci malo je teze spala u moj dom iako je vec i ona sama rekla da je prizeljkivala Gryffe pa joj se san ostvario.Sviđa joj se Harry ali to svarno dobro skriva od njega iako o tome bruji cijela skola.Najvise voli Pretvaranja ,a i velika joj je zelja zaigrati kao tragac.Mrzi Dursleyeve jer muce njenu tajnu ljubav pa joj se nimalo ne sviđaju. Njen bauk je dementor bas kao i Harryju.To vam je moja sestra blizanka natren ista kao ja ali kad nas upoznate uvidite koliko smo razlicite.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Jade Addison Emma Cromwell moja naj naj priateljica.Ima lijepih 15 god i samnom je na 5. god. Neki kazu da nas slicnosti odvajaju a razlike zblizvaju ali po toj teoriji bi bili potpuni stranci jer se mi uistinu ne razlikujemo.Puna je samopouzdanja koje me kod nje uvijek nadahnjuje.Nije bas samozatajna i voli ama bas sve reci u lice pa kao god bolno zvucalo.Ona je Gryffindorac. Tesko joj je privatiti cinjenicu da joj je tata bio Voldemortova pristasa ali se ne srami jer nije ona kriva za to.Volim je kao prijateljicu jer je stvarmo najbolja i najrazumnija osoba koju sam upoznala.




Image Hosted by ImageShack.us



Mislim da ga svi dobro znate,Dakle Harry Potter.Najbolji prijatelj kadkad neshvacen od profesora ali hvala Bogu zato postoje prijatelji.On je Gryff iako se razrebbeni klobuk dvoumio između Slytherina jer je na njemu Voldemort ostavio trag kada je imao godinu dana.Ubio mu je obitelj i on mu se sad osvecuje u pokusaju da ga se ijesi.Ima sovu Hedvigu koju jako voli .Patonus je jelen a bauk mu je dementor kao i mojoj sestri....Dobar je prijatelj ali meni najbolji...


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Hermione Jean Granger jedna od mojih najboljih prijateljica.Ona je u Gryffindorima često je nazivaju malom štreberskm vješticom iako nije ni mala a nije ni štreberica...Jednostavno joj sve ide od ruke.Voli svoju bezjačku obitelj i svoju macu .Često voli biti u pravu jer je to stvarno tako i uvjek i je u pravu. Mrzi Malfoya i misli da takvi kao on nebi trebali pohađati nikakvu školu...Pa vrlo je draga i zna sve do jedne čarolije pa čak i što pojedini profesori misle...Volim je takvu kakva je jer stvarno je nebi poželila u bil kojem drugom obliku...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je Cedric Diggory moja neprežaljena ljubav.Ide u moju školu i na mojoj je godini što bez ikakvih iznimaka znaci da ima 14. lijepih i svojih godina.Nadam se da ce jednom biti moj.On je u Hufflepuffe upao sasvim slučajno iako ga ja nebi uvrstila bilo gdje drugdje...Dobri smo prijatelji a on je osoba kojoj mogu vjerovati jednako kao i Harryju...To bi bilo dosta jer ćete ga dobro upoznati kroz priču... Hodamo...



Image Hosted by ImageShack.us


Vanessa Kristy MaxMontas.. Ima 15 godina,i 5 je godina na Hogwarts-u.U Gryffindor-u.Druži se sa svima,a naročito sa Slytherinima(baš sa svima).Voli preobrazbu i letenje.Naj nastavnik joj je Snape.Voli čitati, pjevati i ići u u duge šetnje Začaranom šumom.Naj frendice?Fantastičnih 5,i još neke.Trenutacno ima ljubav,zapravo nema,ali ima...ma nebitno
.Ima sovu Clariss.

Linkovi

Jade

Chloe Halliwell

Dana Parker

Evan Riddle

Isabell Black

Katie Lestrange

Melody Jones

Nelly Wirshire

Rogue Sampherenous

Samaire Anna Black

Will Potter

Anna Potter

Potter twins

Emily

Amanda Harrison

Amy Nettles

Bella Croft

Lana Croft

Margaret Riddle

Mary Matthews

Michelle Snape

Pyre Denise

Priceza Tame

Emily Davis

Haley Haron

Anna Avery Modesty Gryffindor Mutou

Aya Hamville

Anitha

Anna Rackwish

Ashlee McGuire

Rebbeca McOwen

Jill Faith

Brooke Slytherin

Chloe

Evelin Owens

Lily Mist

Jennifer Reiner

Mia Black

Jamie Sullivan

Violet

Potter's girl

Aicha Marvolo Riddle

Emma Chang

May Stox

Willhelmina Cornelia Irma Xara Potter

Victoria Goldelion

Sandy Twigg

Samantha Merenven

Samuele Rose

Alhir

Sally Potter

Vanessa Kristy MaxMontas

Nemo Manson

Michael John Granger

Melany Banks

Fred i Anna

Delia Potter

Delauron

Avril Lindsay Angela Rivers

Amy Riddle

Dorothy Miller

Amy Adams

Linda Peterson

Slytherin Twins

Serena Diggory

Maya Courage

Lizzy Daniels

Allison

Seekers

Lena Persie

Jennifer Pleasent

Lara Shinoda

Leda Steilles

Petra Dark

Amaris Smith

Tara

Teary`Thank-yous_

Prilagodila:Leah
sNowberrie
Getty Images
Blogger
Blogskins



petak, 23.11.2007.

Štafeta... sorry Jade nisam mogla prije...Za Jade i vas koji se nađete tu da mi ostaviti brdo komentara...

Što vise volis?Macke ili pse?
Pa...pse naravno...imamm maltezera i volila bi imati još jednog...

Crno ili bijelo?
Crno...Bezgranična razlika između moje bijele i moje crne... Bijela mi je tužnija boja nego crna...ali poslije crne definitivno mi je bijela naj boja...


Da li bi rađe otisla na neki tulum koji ti prireduje najbolja frendica ili na date s nekim deckom koji sutra putuje iz grada?

Pa ovako... Da mi se dečko toliko sviđa , otišla bi s njime...A ako je ona prava prijateljica razumjeti ce...ili ako ne kuži da ne želim birati, otišla bi s njime na taj tulum i odlično se zabavila...


Da li bi ikada usla u Big Brother?
Trenutno: NE!!!!! A li život piše romane...ali ipak mislim da je to isključivo za budale....Tako da...


Da putujes u neku drzavu, avionom... i on se srusi na pusti otok sto bi ucinila da dodes doma?
Pa zatražila bi pomoć...ali prvo što bi napravila je to da bi se izuživala na tom otočiću jer tko zna hoću li ikad više imati takvu priliku...


Da li bi rade otisla u kino s deckom koji ti se svida jaaaako dugo ili s W. Millerom koji sutra putuje u L.A. (da imas 18 ili 20 god) ?
Pa sa Millerom jer bi imala prilike izači s tim dečkom još koji put...a s Millerom teško i nikako...


Da li bi voljela na tjedan dana zivjeti u hogwartsu?
Ne, voljela bi tamo živjeti čitav život tako da... Mislim sve je rečeno...


Najdraza hrana?
Crni rižoto.... I da Jade nemoj mislit da preisujem, ali istina vrlo smo slične...


Naj pice?
Pa cedevita i limunada bez šećera...mrzim šećer...


Najdraza pjesma?
Kad bi nabrajala nabrajala bi do sutra... tako da ti već to dobro znaš...



Bez cega ne bi mogla zivjeti?
Prvo i prvo... internet...komp...mobitel...prijatelji...obitelj...moja maja Meggyca... itd da sad ne idem u detalje i da još nešto Jade će znati što...****** to ti je poznato???!!?


Sto mislis o sebi?
Ne mislim...Ja sam inače plavuša pa mi je dosta ovo što moram misliti, još bi mi ovo bilo nepotrebno opterećenje...


Da li bi voljela upoznati neku slavnu osobu? Koga?
Davida Beckama- da mu se mogu narugati što su izgubili utakmicu koju su igrali na domaćem terenu...
Emmu Watson iz istih razloga ko i Jade
Lewis Hamilton- EJ NARODE...ČOVIK JE Z A K O N !!!Najbolje što se mene tiče vozi formulu i živi ko svaki normalan čovjek...



Ito bi bilo to...Ovu štafetu uručila mi je Jade... usput pozdrav svima koji će ovo pročitati a i onima koji neće..i pročitajte naslov...molim vas poštujte ga od danas pa nadalje.... Ciao!!!!

23.11.2007. u 21:31 • 43 KomentaraPrint#

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com