Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zivot jedne ucenice skole magije

My friends and me

Image Hosted by ImageShack.us


Pa da krenemo od pocetka...Ova simpaticna cura sam ja a zovem se Lilith Serenity Ivy Fox ali zovite me Ivy ili Lilith jer ovo srednje ime ni je nadjenula mama i tako me zove kad je ljuta na mene. Imam 15.god sto znaci da sam na 5. godini u Hogwartsu.Svi kazu da sam vjecni optimist i da cu uspjeti sa ovim u zivotu.Razredbeni klobuk je bez nekog velikog razmisljanja uvrstio mene i moju sestru u Gryffindore zbog vece snalazljivosti pri "OBRANI" od mracnih sila iako je moja majka bila jedna od boljih ucenika Hefflepuffa. Oca i nisam bas dobro upoznala jer je zivio na drugom kraju skole jer je bio profesor obrane od mracnih sila koja mi tako strahovito dobro ide.Najdrazi mi je predmet Preobrazba i da, jako volim metloboj a igram na mjestu tragaca ,a Jade me povremeno mijenja kad meni nesto iskrsne...Ipak moje naj frendice su Jade f=",Brooke, Cho i Hermione i s njima mogu sve djeliti...Cedric Diggory mi se svidja i mislim ga prisvojiti za stalno zato ne ocekujte previse... Moj patronus je lisica jer mi je mama bila jedna od najvecih obozavatelja kitnjastiih zivotinja pa eto nesto malo njenog, Bauk mi je zmija jer imam veliki strah od tih gavnih stvorenja a moj animagus je sova. Inam sovu Awery a zomvem je Aw.



Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Brooke Lilian Lothy Fox ujedno i moja sestra blizanka koja mi je jedna od best friendica.Ona je također na 5. god i ima 15. god .Vrlo je samozatajna i optimist je bas kao ja pa su i njene naj frendice ove koje sam nabrojala kao STVARNO NAJBOLJE...Ona je također Griffindor, ali ona zbog vece slicnosti majci malo je teze spala u moj dom iako je vec i ona sama rekla da je prizeljkivala Gryffe pa joj se san ostvario.Sviđa joj se Harry ali to svarno dobro skriva od njega iako o tome bruji cijela skola.Najvise voli Pretvaranja ,a i velika joj je zelja zaigrati kao tragac.Mrzi Dursleyeve jer muce njenu tajnu ljubav pa joj se nimalo ne sviđaju. Njen bauk je dementor bas kao i Harryju.To vam je moja sestra blizanka natren ista kao ja ali kad nas upoznate uvidite koliko smo razlicite.


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Jade Addison Emma Cromwell moja naj naj priateljica.Ima lijepih 15 god i samnom je na 5. god. Neki kazu da nas slicnosti odvajaju a razlike zblizvaju ali po toj teoriji bi bili potpuni stranci jer se mi uistinu ne razlikujemo.Puna je samopouzdanja koje me kod nje uvijek nadahnjuje.Nije bas samozatajna i voli ama bas sve reci u lice pa kao god bolno zvucalo.Ona je Gryffindorac. Tesko joj je privatiti cinjenicu da joj je tata bio Voldemortova pristasa ali se ne srami jer nije ona kriva za to.Volim je kao prijateljicu jer je stvarmo najbolja i najrazumnija osoba koju sam upoznala.




Image Hosted by ImageShack.us



Mislim da ga svi dobro znate,Dakle Harry Potter.Najbolji prijatelj kadkad neshvacen od profesora ali hvala Bogu zato postoje prijatelji.On je Gryff iako se razrebbeni klobuk dvoumio između Slytherina jer je na njemu Voldemort ostavio trag kada je imao godinu dana.Ubio mu je obitelj i on mu se sad osvecuje u pokusaju da ga se ijesi.Ima sovu Hedvigu koju jako voli .Patonus je jelen a bauk mu je dementor kao i mojoj sestri....Dobar je prijatelj ali meni najbolji...


Image Hosted by ImageShack.us


Ovo je Hermione Jean Granger jedna od mojih najboljih prijateljica.Ona je u Gryffindorima često je nazivaju malom štreberskm vješticom iako nije ni mala a nije ni štreberica...Jednostavno joj sve ide od ruke.Voli svoju bezjačku obitelj i svoju macu .Često voli biti u pravu jer je to stvarno tako i uvjek i je u pravu. Mrzi Malfoya i misli da takvi kao on nebi trebali pohađati nikakvu školu...Pa vrlo je draga i zna sve do jedne čarolije pa čak i što pojedini profesori misle...Volim je takvu kakva je jer stvarno je nebi poželila u bil kojem drugom obliku...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ovo je Cedric Diggory moja neprežaljena ljubav.Ide u moju školu i na mojoj je godini što bez ikakvih iznimaka znaci da ima 14. lijepih i svojih godina.Nadam se da ce jednom biti moj.On je u Hufflepuffe upao sasvim slučajno iako ga ja nebi uvrstila bilo gdje drugdje...Dobri smo prijatelji a on je osoba kojoj mogu vjerovati jednako kao i Harryju...To bi bilo dosta jer ćete ga dobro upoznati kroz priču... Hodamo...



Image Hosted by ImageShack.us


Vanessa Kristy MaxMontas.. Ima 15 godina,i 5 je godina na Hogwarts-u.U Gryffindor-u.Druži se sa svima,a naročito sa Slytherinima(baš sa svima).Voli preobrazbu i letenje.Naj nastavnik joj je Snape.Voli čitati, pjevati i ići u u duge šetnje Začaranom šumom.Naj frendice?Fantastičnih 5,i još neke.Trenutacno ima ljubav,zapravo nema,ali ima...ma nebitno
.Ima sovu Clariss.

Linkovi

Jade

Chloe Halliwell

Dana Parker

Evan Riddle

Isabell Black

Katie Lestrange

Melody Jones

Nelly Wirshire

Rogue Sampherenous

Samaire Anna Black

Will Potter

Anna Potter

Potter twins

Emily

Amanda Harrison

Amy Nettles

Bella Croft

Lana Croft

Margaret Riddle

Mary Matthews

Michelle Snape

Pyre Denise

Priceza Tame

Emily Davis

Haley Haron

Anna Avery Modesty Gryffindor Mutou

Aya Hamville

Anitha

Anna Rackwish

Ashlee McGuire

Rebbeca McOwen

Jill Faith

Brooke Slytherin

Chloe

Evelin Owens

Lily Mist

Jennifer Reiner

Mia Black

Jamie Sullivan

Violet

Potter's girl

Aicha Marvolo Riddle

Emma Chang

May Stox

Willhelmina Cornelia Irma Xara Potter

Victoria Goldelion

Sandy Twigg

Samantha Merenven

Samuele Rose

Alhir

Sally Potter

Vanessa Kristy MaxMontas

Nemo Manson

Michael John Granger

Melany Banks

Fred i Anna

Delia Potter

Delauron

Avril Lindsay Angela Rivers

Amy Riddle

Dorothy Miller

Amy Adams

Linda Peterson

Slytherin Twins

Serena Diggory

Maya Courage

Lizzy Daniels

Allison

Seekers

Lena Persie

Jennifer Pleasent

Lara Shinoda

Leda Steilles

Petra Dark

Amaris Smith

Tara

Teary`Thank-yous_

Prilagodila:Leah
sNowberrie
Getty Images
Blogger
Blogskins



srijeda, 07.11.2007.

Krikovi

Nekoliko trenutaka poslije no što sam se rastala na hodniku sa Cedricom začula sam nepoznate krikove. To je bila Cho odnosno Jade koja je krikovima dozivala pomoć dok je Cho mučila kao što je mene...Bila je posve izgledom baš kako je Jade rekla opsjednuta i nije se činila baš normalonom osobom.Prvo sam prišla Jade i pomogla joj da se riješi Cho...
Crucio!!!- usklikunula sam da bi pomogla Jade...U tom razdoblju Cho sam mrzila do zla Boga ali mi je ipak bilo zao ubiti je Avada Kedavrom,ipak nije mi bilo žao ali ...Krikovi su se i dalje čuli.
-Jade čuješ li ovo, mene izluđuje a neznam odakle dopire
...Mislim da je Cho želila da Jade umre pa je nije puštala da predahne od njenih napada, mrzila sam je a kad sam to i izrekla Cho je nestala ali ovaj put pretvorila se u ljudski lik (normalan) , nije vise izgledala opsjednuto nego posve normalno kao inače ali ja se nisam dala prevariti jer možda je to još jedna od njenih spački. Tada mi je Jade šapnula da joj je Broke Slytherin rekla da bi bilo dobro da nađu način da je se riješe pa su ga i našle kod Hagrida..Naime njegova ideja je bila Sv. Mungo ili VITASERUM koji bi još i pomogao.
Išla sam hodniko i srela Chatarine. Nije mi bilo jasno odakle se ona stvorila , ali nije bitno ... Uglavnom osjetila sam da mi nije dobro i ponovo sam čula krikove...Ovaj put drugačije, glasnije, bliže... Za nekoliko trenutaka našla sam se na podu u nesvjestici.Ustanovila sam da ja i Broke Slytherin imamo "zajednički" problem koj bi nam Hagridovo mišljenje o udruženju mene Lilith i Brooke pomoglo svladati prepreke i pronači kletvu koja bi bila dostojna Choine smrti ili nestanka...BTW... Bilo je bitno da ne zaboravimo neki detalj sa Cho kako bi kletva uspješno djelovala....Mućilo me to što smo ja i Liliansame orale pronaći riješenje na koje odgovor zna SAMO Hagrid... Iako nije mu lako... Nije to tako mala stvar.
-Čula sam neke čudne krikove svakog trena kada sam pogledala prema knjižnici... Cho je u meni izazivala bijes, a činilo ni se kodačujem zmiju...Možda je to bila Nagini.
-Da pa kako se toga nismo sjetile.Ne nije nagini znam kako je o bilo kad je mene Nagini napala...-rekla je Jade- Što ti je govorila i što si zapravo čula?!?
-Pa nije lako objasniti...Ipak to je bilo nešto kao krikovi...Kao nekakvo dozivanje koje se čulo iz zidova predvorja, pa sve do knjižnice...Bila sam prestrašena.-rekla sam to smireno kao da se nije dogodilo i kao da sam preko svega prošla.
-Hey ekipa- viknula je sa vreta društvene Brooke- ljudi jednavrlo dobra i jedna loša viest koju ćete i sami primjetii...
Pa evo, napokon riješila sam se Belle...- sretno je rekla sa velikim zadovoljstvom.
-A loša???- ja sam bila znatiželjnija nego ikad.
-A loša...E pa zar se nevidi kako sam ostala bez pola FACE. Mislim neki Danijel, lik je sa 7. godine, nije normalan i kao poslao mi je medvjedića...Moš mislit, sve je to maslo nekog tko se krije iza neke masko koju ja trebam još raskrinkati...Ipak kad se radi o meni nije mi svejedno...-govorila je riječina punima straha......
-Eto tako se ja i Lilian sada osjećamo, kad nam je riješenje pred nosom a mi ga nevidimo...Takav je život...Vrlo za*****...

Novi raspored u društvenoj nije mi baš privlačno izgledao... Cijeli zidovi su bili isšarani natpisima pisanim krvlju...
-Jade nije mi dobro, sva ova krv i ova slova... Miješaju mi se i nevidim baš čisto što piše...A ti Lothy, nije mi baš sve načisto.?...
-Da vidim sve što i ti i ne čini ti se draga nekako je jezovito...
-A što to, kakva krv kakva jeza o čemu vi to...Mislim da ima nečeg vidilo bi se a i kakav novi raspored...Nije vama baš dobro.


???-??? NIŠTA MI NIJE BILO JASNO...
-Što vi ovo ne vidite... Krv, natpise , "novi raspored" ..... Zasigurno meni nije dobro, a velika mogućnost je i da ona posjeta nije bila smo tako.. Nisam sigurna tko je to bio... Zvuk mi je bio vrlo poznat...pa i sličan jednom vrlo toplom glasu... Ne ,ne nemože biti...... Sve mi je bilo jasno, ali da nisam osjetila grižnju savjesti i to mi je bilo najčudnije.
-Hagrid, trebale bi te ja i Lilian.... Samo nakratko , pa ako možeš, bila bi ti vrlo zahvalna.
- Ej dičice nije mi lako ali moram vam reči, rije je o Cho...Mrtva je i teško ćete je se riješiti... Samo kletva može pomoči a kletvu znate izvesti samo ti i Lilian...A i čuvajte to vrlo povjerljivo,JADE nemoj zamjeriti ali ni tebi neće reći jer bi ih oglo stajati glave..Sa Choine strane i sa strane njenog vladara...Nadao sam se da će Cho kad-tad pripasti u ruke Voldemorta...Pa slične sunaravi, a Cho vjerujte mi vam nikad nije bila priateljica...-rekao je i poletio na svom motoru.

Mržnja, želja za osvetom i strah nekak su me čvrsto držale, ali negdje u meni su se gubile...Nije bilo ugodno znati da ti netko želi nauditi, ali zašto baš nama...Mi imamo nešto što ona nema , a istinjski joj je potrebno. Nije me bilo briga za Cho kad je i onako bila mrtva ali o mrtvima sve najbolje....Zanala sam da i meni treba prostora i vremena da oprostim ali je ovo bilo neoprostivo.
Jade mi je pričala o Nagini i utvrdili smo da je Bella bila jedna od Voldyjevih mlađih pristaša koje su se "zaredile" za svoju budćnost..
Ujutro sam se probudila, prošetala do društvene da vidim sa društvom kad počinje Travarstvo , ali sam na povratku ostala sleđena kad sam ponovo čula onaj zvuk...

07.11.2007. u 20:39 • 91 KomentaraPrint#

Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.comGet awesome blog templates like this one from BlogSkins.com