lil wish

21.02.2008., četvrtak

Nešto sam tankih živaca u zadnje vrijeme....

Ne znam šta je...
Nije ni bitno...
Ali ne da mi se....
Slušat sranja....
Trpit sranja...
I slične stvari....
Hmmmm... kad bolje razmislim, znam šta je.... još samo par dana - kad jedno krene, drugo bu stalo.... Ifjunouvotajmin....

Prvo i trenutno najviše mi tlak diže ona iz niže spomenutih postova 1, 2 i 3.
Počela se ponašati točno onako kako su mi curke rekle da će se ponašati... Ko ostavljena povrijeđena baba....
I sad, malo-malo, koristi priliku da me popljuje glavnoj.

Al neće to tako još dugo!

A onda, malo čačkam tu po blogu i vidim jednog sirotog Gaupea, koji je, kako mi se čini, umjesto L slučajno stisnuo A dok si je upisivao nick....
I nekak si mislim kak mi ga je žao, jer očito nema nikakav drugi život nego da s glupostima spama blogove.

I pronađem jedan tekst koji me dirne svojom "širokopoglednošću"! Pisac bloga se dotaknuo svih logičnih situacija, osim najlogičnije. I mislim si, da li se osvrnuti i na to, al na kraju odustanem, jer....
Objasnila sam si to mladošću pisca bloga i očito nedostatkom iskustva.
Jer ako sam nešto u životu naučila je - da nema pravila i da nikad, ali baš nikad, pa čak i kad nam se čini da je situacija 100% logična i da ništa drugo ne može biti nego onako kako se čini logičnim - ipak može biti drugačija. Sa vlastite kože.
Neću ulaziti u detalje, nije bitno, a pametnome dosta.

...
Ovaj blog je zapravo skoro pa ista stvar kao i stvaran svijet - s nekima se ne sretneš nikada... s nekima se nađeš od prve... s nekima ti se dogode lijepe stvari... za neke ti je žao da si ikad ijedno slovo napisao ili izrekao... neke sretneš i ne možeš ih opet naći... a neke sretneš i zaboraviš....
A opet, neki ti se urežu u trajno (lijepo) sjećanje....

Mdaaa...
Život je lijep.....


- 09:48 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi