Školski portal  Savjeti stručnjaka - Susretit će se u sredini

subota , 22.12.2018.

Izvori na internetu - za djecu










Click here: Školski portal  Savjeti stručnjaka






Potom se u kvizu znanja okušala i publika. Stoga je najbolje da se obratite svom nastavniku ili nastavnici ili osoblju u školskoj ili gradskoj knjiľnici, koji će vam sigurno znati pomoći. Literature je na policama sve manje, polako se s popisa omiljenih internetskih stranica brišu poveznice na one o razvojnim fazama. Fotografije putem kojih se moľe prepoznati gdje ľivite, u koju školu idete nikako ne stavljaj na internet, posebno ako imate prijatelje koje ne poznajete uľivo.



Školski portal  Savjeti stručnjaka

No upravo u tom razdoblju većini počinju rasti dlačice, djeca ubrzano rastu i dobivaju kilograme, djevojčicama počinju rasti grudi, bokovi im postaju obliji i dobivaju prvu menstruaciju. Struktura kurikuluma na webu petzanet.



Školski portal  Savjeti stručnjaka

Osnovna ąkola Čazma - Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućio jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja.



Školski portal  Savjeti stručnjaka

Udľbenici popis udľbenika naći ćete na web stranici naše škole 2. Biljeľnice - crtančice - za hrvatski jezik, prirodu i društvo, vjeronauk, strani jezik i glazbenu kulturu 5 kom , - pisanka A za hrvatski jezik 2 kom , - matematička biljeľnica računska 2 kom , - informativka, - fascikli za odlaganje testova i listića 2 koma , Molimo Vas da udľbenike i biljeľnice omotate u plastične omote ili samoljepljive folije i na sve napišete djetetovo ime ili ga dijete napiše samo. Pribor - pernica, - 2 obične drvene olovke ne tehničke , - šiljilo, gumica najbolje obična, mekana , - bojice, flomasteri, - ravnalo i trokut mali da stanu u pernicu ili ravnalo s geometrijskim likovima. Pribor za likovnu kulturu - vodene boje i kistovi za vodene boje okrugli, mekani , - pastele, - plastelin, - škare i ljepilo u stiku. Papuče za školu ako su s gumenim poplatom i gumom naokolo zbog čvrstoće mogu se koristiti i za tjelesnu i zdravstvenu kulturu i vrećica za papuče. Za tjelesni - tenisice ili papuče koje će nositi u školi s gumom na potplatu i oko papuče zbog čvrstoće. Sve ostale informacije dobit ćete na prvom susretu u ponedjeljak 3. Obavijest o točnom vremenu bit će na vratima škole i na našim web stranicama. Prema sadašnjim informacijama iz Ministarstva znanosti i obrazovanja novi dorađeni udľbenici trebali bi ići u tisak tijekom ljeta. Od školske godine 2019. Busevi će s početnih stanica ići pola sata ranije. Planirani odlazak kućema je u 17. U 16 sati ćemo odrľati priredbu u sportskoj dvorani i svečanost podizanja Eko zastave čime ćemo proslaviti stjecanje dijamantnog statusa Eko škole. Baltazar 4 projekt je koji provodi Krapinsko — zagorska ľupanija s partnerima, a putem kojeg se osiguravaju pomoćnici u nastavi za osnovnoškolce i srednjoškolce s teškoćama u razvoju iz naše ľupanije. Nakon priredbe aktivno su se uključili i u kreativne radionice. Zadnje kolo se odrľalo u svibnju čime je završila Croatian Makers liga u ovoj školskoj godini te su objavljeni konačni rezultati svih ekipa i ustanova koje su sudjelovale u natjecanju. Naša škola je ove godine ponovo ostvarila odličan rezultat. I mlađa i starija dobna skupina osvojile su 2. Starijoj dobnoj skupini promaklo je prvo mjesto za samo 0,1 sekundu. Čestitamo učenicima i mentorici! Umjesto na Trgu Gospe Kunagorske, radionice su se odrľale u sportskoj dvorani naše škole, a predavanja i kviz u školskoj blagovaonici. Večer znanosti posjetila je zamjenica ľupana Krapinsko-zagorske ľupanije, gđa. Jasna Petek te gradonačelnik grada Pregrade, gosp. Brojni posjetitelji, mali i veliki, okušali su se u raznim područjima znanosti kroz 15 zanimljivih radionica. Na samim radionicama radilo je 88 edukatora. Zahvaljujemo Institutu za medicinska istraľivanja i medicinu rada, udruzi e-STUDENT, Srednjoj školi Pregrada, udruzi Stakleni svijet i tvrtki Vetropack Straľa d. Moramo spomenuti i preko 40 volontera OŠ Janka Leskovara koji su dali sve od sebe i pomogli u pripremama i samoj provedbi Večeri znanosti. Posebna zahvala ide predavačima -. Dubravki Rašić sa Instituta za medicinska istraľivanja i medicinu rada, doc. Ivanu Markoviću sa Fakulteta za elektrotehniku i računarstvo te dr. Davoru Horvatiću sa fizičkog odsjeka Prirodoslovno-matematičkog fakluteta. Po završetku radionica i predavanja odrľan je kviz znanja povezan sa sadrľajima radionica i predavanja. U prvom dijelu kviza natjecale su se 4 ekipe - ekipa učenika iz Pregrade, ekipa učenika iz Huma na Sutli te ekipe odraslih iz Pregrade i Huma na Sutli. U finalnom krugu kviza igrala je ekipa učenika iz Huma na Sutli protiv ekipe odraslih iz Huma na Sutli, a pobjedila je ekipa učenika koja je osvojila vrijedne nagrade našeg sponzora nakladničke kuće Alfa. Ostali natjecatelji kviza dobili su utješne nagrade koje je sponzorirala Školska knjiga. Potom se u kvizu znanja okušala i publika. Najbolji je bio naš učenik Karlo Vrhovski koji je osvojio vrijednu nagradu. Zahvaljujemo svima koji su podrľali Večer znanosti i na bilo koji način pomogli u realizaciji. Vidimo se opet sljedeće godine! Na natjecanju je sudjelovala starija dobna skupina naše škole koju su činili Franjo Pasariček, Gabriel Gretić i Emil Lovro Gradiški u pratnji mentorice knjiľničarke Monike Topolko. Prema upravo objavljenim sluľbenim rezultatima, ekipa naše škole osvojila je drugo mjesto s maksimalnim brojem bodova i vremenskim zaostatkom od samo 8 desetinki sekunde u odnosu na prvoplasiranu ekipu. Učenici su se natjecali u dvije kategorije: math43 i math 65. U kategoriju math43 spadaju učenici trećih i četvrtih razreda. U toj kategoriji sudjelovalo je devet skupina po četiri učenika iz naše škole. U kategoriju math65 spadaju učenici petih i šestih razreda. U toj kategoriji sudjelovale su dvije skupine po četiri učenika iz naše škole. Čestitamo učenicima i njihovim mentorima na uloľenom radu i trudu. Na radionici su se učenici upoznali s hrvatskim narodnim bajkama koje su potom interpretirali kroz razne medije. Dok su neki pisali modernu bajku, drugi su crtali strip, izrađivali štambilje s motivima iz bajki, a treći su dramatizirali zadanu bajku i izrađivali kostime za igrokaz. Nakon radionica učenici su krenuli u potragu za blagom po školi i na kraju se počastili bombonima. Matija Pongračić, učenik Glazbene škole Varaľdin i Prve gimnazije Varaľdin natjecao se u 2. Matijine mentorice su Lidija Đidara iz Glazbene škole Varaľdin i Slavica Kelemen iz Prve gimnazije Varaľdin. Matiju su u izvođenju njegove originalne kompozicije pratile Ruta Bobić na violini i Klara Benčić na flauti. Anamarija Bukovnik, učenica Glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova iz Pule i OŠ Kaštanjer natjecala se u 1. Anamariju je u izvođenju njezine originalne kompozicije pratila Tea Kneľević na violini. Njen mentor Marijo Eterović dolazi iz Glazbene škole Ivana Matetića Ronjgova u Puli. Učenik OŠ Marija Bistrica Ivan Habazin osvojio je broncu u 1. U pratnji učenika bio je učitelj Glazbene škole pri OŠ Marija Bistrica Dinko Krstinić, a Ivanova mentorica je Tatijana Lenart. Iz naše škole sudjelovali su učenici i učenice 6. Učenici su osvojili treće mjesto i uspješno predstavili našu školu. Čestitamo im na uloľenom radu i trudu. Sudjelovalo je 11 učenika u 2 kategorije. Učenici svoja znanje, talent i kreativnost pokazuju u 4 dijela olimpijade: slušni test, meloritamski i ritamski primjer, vokalna izvedba tradicijske skladbe ili skladbe hrvatskog skladatelja te izvedba svoje originalne skladbe. Posebno treba istaknuti vaľnost stvaranja vlastitih kompozicija čime se potiče kreativnost i stvaralački duh učenika. Zadnje dvije komponente izvode se na koncertnom dijelu pred publikom. Ciljevi olimpijade su: učvrstiti poloľaj glazbenog obrazovanja kao odgojno-obrazovnog predmeta u nacionalnom kurikulumu; motivirati te ponuditi glazbeno-talentiranim učenicima mogućnosti za umjetničkim samoizraľavanjem i stvaralaštvom na nacionalnoj i međunarodnoj razini; suradnja osnovnih i srednjih općeobrazovnih škola s glazbenim školama. U prvoj kategoriji zlatnu diplomu dobili su Ivan Habazin, učenik OŠ Marija Bistrica i Anamarija Bukovnik, učenica OŠ Kaštanjer i Glazbene škole Ivana Matetića-Ronjgova iz Pule. Ivanova mentorica je Tatijana Lenart, a mentor Ananamarije Bukovnik je Marijo Eterović. Srebrnu diplomu osvojila je Lada Sente iz OŠ Zrinski Nuštar. Njezina mentorica je Mia Mucić. Brončanu diplomu osvojio je Marko Majić iz Drvodjelske škole Zagreb I Glazbene škole Dugo Selo. Mentor je Dario Cebić. Meliti i njezinoj mentorici Jani Đurđević čestitamo na ovom izvrsnom uspjehu! Od 234 rada prijavljenih na knjiľevni natječaj i 188 radova prijavljenih na likovni natječaj povjerenstvo je odabralo 65 knjiľevnih i 31 likovni rad koji će ući u zbornik. Čestitamo učenicama i njihovoj mentorici Jagodi Jurić. Predstava se bavi utjecajem tehnologije na odrastanje te kvalitetu i način ľivota. Nove generacije gotovo od rođenja imaju pristup internetu i virtualnom svijetu i danas je normalno voditi svojevrsan paralelni ľivot na društvenim mreľama. Generacija promatra stvarnost u kojoj je ljudska interakcija uľivo sve rjeđa kako bi potaknula mlade na promišljanje te da zajedno sa protagonistima traľe odgovore na ľivotna pitanja. Predstavi je prisustvovalo 139 učenika od 4. Nagradu za najbolju vokalnu izvedbu dobila je Ema Potočki, nagradu za najbolji scenski nastup osvojile su Paola Sekušak, Stela Druľinec i Petra Lončar, a najbolje kostime imale su Klarisa Debeljak i Mirjam Smrkulj. Nakon priredbe učenici i učitelji su uľivali u plesu pod maskama. Djeca i mladi potiču se na glazbeno opismenjivanje i kreativno umjetničko izraľavanje. U tom kontekstu, Osnovna škola Janka Leskovara, Pregrada organizira 2. Usto, ova olimpijada pruľa našim učenicima mogućnost vlastitog umjetničkog izraľavanja na međunarodnoj razini jer se organizira u sklopu međunarodne glazbene olimpijade. Ove godine prijavilo se 15 natjecatelja osnovnih i srednjih škola iz Pule, Nuštra, Varaľdina, Dugog Sela, Gline, Gornja Stubice, Marija Bistrice i Pregrade. Najbolji natjecatelji hrvatske olimpijade sudjelovat će u travnju na 4. Koncert otvoren za javnost u sklopu 2. Sve vas pozivamo da dođete! Nakon toga učenici A smjene idu na redovnu nastavu, a učenici B smjene idu kućama. Bus odlazi u 13 sati. PREDMETNA NASTAVA -u utorak, 13. Bolji Internet počinje s tobom! Među 12 škola sudjelovala je i OŠ Janka Leskovara Pregrada sa osam radova čiji su autori: Lucija Osrečki, Maja Blaľun, Melita Blaľun, Martina Blaľun, Klaudia Horvat i Lara Jazbec kao članice Likovne grupe pod mentorstvom učiteljice Jane Đurđević. Samom otvorenju izloľbe prethodila je radionica sa temom Rijeka snova gdje su svoju kreativnost pokazale Lara Jazbec i Maja Blaľun. Sudjelovali su: Idora Tomašković 5. Rok za objavu konačnih rezultata i popisa pozvanih na ľupanijsku razinu je do 26. Čestitamo svim učenicima na postignutim rezultatima! Raspored radionica u drugim školama vidljiv je na stranici KZ® u podnaslovu Podrška darovitim učenicima, a učenici mogu slobodno sudjelovati i u radionicama drugih škola poľeljno je da se prijavite. Raspored radionica u drugim školama vidljiv je na stranici KZ® u podnaslovu Podrška darovitim učenicima, a učenici mogu slobodno sudjelovati i u radionicama drugih škola poľeljno je da se prijavite. Organizator naziv škole Naziv radionice Broj planiranih radionica Broj sati Datum i vrijeme Očekivani broj učenika Broj mentora OŠ Janka Leskovara Pregrada Escape room 1 2 8. Radionice se uglavnom odrľavaju od 8. Učenici se mogu uključiti u bilo koju radionicu koja ih zanima ukoliko su im roditelji u mogućnosti organizirati prijevoz. Točan popis i raspored radionica pogledajte u nastavku. Provedite praznike kreativno i obogatite se novim poznanstvima! Predstava je bila besplatna za svu djecu. Projekt je financiran od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali te od strane Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske. Kroz druľenje u veselim, kreativnim interaktivnim radionicama nastoji se mlade upoznati s osnovnim dječjim pravima i obavezama, poučiti vještini komuniciranja, trenirati i svladati vaľne socijalne vještine, razviti samop oštovanje, poticati i razvijati konstruktivno i nenasilno rješavanje sukoba, poštivanje različitosti i tolerancije, te razvijati razumijevanje i empatiju. Na taj način učenici će stjecati neke nove vještine vaľne za ľivot , a ujedno će na koristan način ispuniti svoje slobodno vrijeme. Radionice će se odrľavati u studenom i prosincu, a započinju u četvrtak 30. Ispred zgrade DHMZ-a bili su nam prikazani mjerni uređaji koji se koriste za određena mjerenja. Razgled je trajao oko 30 minuta po grupi. Druga grupa koja je čekala, prošetala je za to vrijeme gornjim gradom. Nakon ručka krenuli smo na Infogamer. Upoznali smo najnovije igre i hardvere, developere, VR hardvere, analogne igre i međunarodne eSportske turnire. Posjetili smo Muzej pračovjeka u Krapini, Stari grad, zgradu Krapinsko zagorskr ľupanije i ľeljeznički kolodvor Krapina. Naľalost ľupan nas nije primio jer je bio odsutan. Nakon toga vozili smo se vlakom, neki prvi put, do Zaboka. Prošetali po Zaboku i voľnja ponovno autobusom do Sopota. Puno smo naučili a usput se i zabavili. Molimo učenike za strpljenje i suradnju! Hrvatska, kao punopravna članica međunarodne inicijative Bebras Dabar i ove godine organizira natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja. Sudjelovanjem u njoj ľelimo učenicima pokazati da računalo nije samo igračka za društvene mreľe ili gledanje filmova nego izvor zanimljivih logičkih zadataka koji informatiku čine uzbudljivom. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućio jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od strane stručnjaka iz pedesetak zemalja. Po prvi puta ove godine, svaka od 58 zemalja svijeta koja organizira natjecanje, moľe koristiti i jedan od 6 odobrenih zadataka autora iz Hrvatske. Natjecanje se organizira u 5 kategorija: 1. MikroDabar za učenike 1. MiliDabar za učenike 3. KiloDabar za učenike 5. MegaDabar za učenike 7. GigaDabar za učenike svih razreda srednje škole. Neovisno o kategoriji, učenici rješavaju 15 izazovnih zadataka uz vremensko ograničenje od 45 minuta. Uz njih, kao predstavnike Krapinsko — zagorske ľupanije, na kvizu su sudjelovali učenici iz Čeminca Osječko-baranjska ,Slavonskog Kobaša Brodsko-posavska , Bjelovara Bjelovarsko-bilogorska te Berka Vukovarsko-srijemska. Svi učenici su pokazali zavidno znanje te su na sva pitanja točno odgovorili. Za svoje znanje učenici su nagrađeni vrijednim nagradama, a školama su poklonjene vrijedne slike kao uspomena na sudjelovanje. U pratnji učenika PŠ Benkovo bili su učitelj Vladimir Bešenski te Gordana Kriľanec — Ruľić kao roditelj i dogradonačelnica Pregrade. Danas ľivimo u svijetu u kojem tehnologija brzo napreduje. Način na koji radimo, komuniciramo, kupujemo i razmišljamo drastično se promijenio. Kako bismo se nosili s tim brzim promjenama i shvatili svijet oko sebe, moramo ne samo razvijati svoje razumijevanje načina funkcioniranja tehnologije, nego i razvijati vještine i sposobnosti koje će nam pomoći da se prilagodimo ľivotu u novom vremenu. Europski tjedan programiranja obiljeľen je u našoj školi na satovima informatike. Pokretali smo kornjaču u Logu, radili s Micro:bitom i rješavali zadatke s s kojim ćemo se uskoro i natjecati! Djeca su naučila osnovne pojmove vezane uz knjige i knjiľnicu, razgovarali o tome što knjige vole i ne vole te gledali kratki film pod nazivom Fantastične leteće knjige g. PRO Sopot je sudjelovao u projektu Jumicar koji se svake godine organizira za učenike 2. Na početku našeg puta u Slatinu Petrovsku zastali smo u Valentinovu gdje smo pogledali dvorac Beľanec i rodnu kuću čovjeka čije ime nosi naša škola Janka Leskovara. Nakon toga stigli smo u Slatinu točnije u njihovu školu gdje smo obišli školu. Nakon toga smo sudjelovali u predavanju o prometu koje nam je odrľao gospodin iz Jumicara. Vani na igralištu upoznali smo djelovanje vatrogasaca, policajaca, prve pomoći. I na kraju voľnjaaaa. Bili smo ľalosni što je sve tako brzo prošlo, mi bi joooš. Zajedničko fotografiranje svih sudionika i doma. Na likovnom natječaju sudjelovali su učenici iz 23 škole iz cijele Hrvatske, a izloľeno je više od 100 radova. Od naših učenica izloľeni su radovi Lane Krivec, 5. Rad Melite Blaľun bio jedan od tri pohvaljena rada, a rad Lucije Osrečki osvojio je 1. Čestitamo svim učenicama i njihovoj mentorici Jani Đurđević. Posebne čestitke upućujemo Luciji za osvojeno 1. Nakon blagoslova, učenici će u razredima u kojima su ostavili stvari jesti blagoslovljeni kruh i ostalo. Molimo sve učenike da u dogovoru sa svojim razrednicima na blagoslov kruha donesu košarice s kruhom, kolačima i plodovima zemlje. Sve doneseno ostavit ćete ujutro u sobi pedagoginje. Istog su dana svi učenici na satovima razrednika pisali odraslima koje ćemo na kraju Dječjeg tjedna objediniti u slikovnicu. Čeka nas još puno zabavnih aktivnosti do kraja tjedna. Vrijeme odrľavanja bilo bi utorkom i petkom u 15. Zainteresirani učenici, uz suglasnost roditelja, neka se jave svojim razrednim učiteljicama do petka, 29. Posebno ministrovo priznanje dobile su autorice filma, učenice 6. Učenicama i njihovom mentoru Milanu Bunčiću čestitamo na ovom izvrsnom rezuzltatu! Poligonu robotike prisustvovala je zamjenica ľupana za društvene djelatnosti Jasna Petek te gradonačelnik grada Pregrade Marko Vešligaj, ali i šire građanstvo. Učenici su okupljenima pokazali stečeno znanje iz programiranja mBot robota.



Školska knjiga predstavila Školski portal - multimedijalno rješenje za podršku u nastavi
U toj životnoj fazi stresni događaji mogu biti: porodični konflikti i disfunkcionalnost u porodničnim odnosima, seksualni problemi, smrtni slučaj u porodici, ozbiljni školski problemi i razni drugi. Također, ovakvo ponašanje je zakonom kaľnjivo. Objašnjava se porijeklo riječi, porijeklo geografskih imena te osobnih imena i prezimena. Kampanja uključuje radionice, izložbe, predavanja, interaktivne okrugle stolove, članke, radio i TV emisije na lokalnoj, regionalnoj i državnoj razini. Krenuti u školu za dijete je jedna od stvari koje ga najviše plaše i uzbuđuju. Sa stranice nakladnika Bulaja naklade mogu se preuzeti datoteke vezane uz interaktivne CD ROM-ove sa igricama, projekte i knjige. Od treće godine planira postati pilot. Cloud omogućuje tvrtkama da se orijentiraju na samo poslovanje, a da pri tome ne moraju razmišljati o samoj tehnologiji, njenom funkcioniranju, sigurnosti pa i nadogradnji. Slijedi dvomjesečna faza ispitivanja i unapređivanja — razvijeni školski kurikulum se testirao, ocjenjivao i unaprjeđivao prema povratnim informacijama dobivenim od učenika, roditelja i učitelja. Također su za posjetitelje organizirane radionice programiranja i robotike te predavanja svjetskih stručnjaka u edukaciji i robotici.

[Znakovi da curi nije stalo|Ona trazi par beograd|Video gole žene do kraja]






Oznake: kolač, za, pse:, Tko, To, gdje, i, Kada, raditi, sa, psom, savjeti

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.