27.05.2007., nedjelja

EJ ŠTA IMA?

ej ljudi bok svima šta ima?kod mene ništa
danas i jučer san bila na moru
danas kad san se vratila sa mora lice mi je pocrvenili neznan kako i zašto
mama,tata i brat su išli na Hvar vratiti će se u 7 manje petnest
jučer išla gledat pirate 3 film je odličan, super nije moga bit bolji smo mi je glupo ono
šta se dogodilo s Will neću van reći tribate gledat film mislin stvarno ako niste gledali
sad ću stavit još slika na blogu u petak san išla kod smiljana jednog malog iz razreda
tribali smo učit engleski ali na kraju ništa od toga igrali se cili dan s pason na play station bacili na košarku
išli smo bili i u špilju vranjaču a onaj čovik koji radi nas nije tia pustit jer je reka da ne želi
upalit reflektore pa bezveze kilometar hodali vozili smo s i do tukića vidili ovu jednu malu iz razreda
kapulicu onda smo se vukli na balinjeru pa smo ja prija išli ća
zvala me prijateljiva marina i pitala me da joj napišen sastav za engleski šta ću
od nje
sutra posrana škola baš mi se neda ić ispitivat će tehnički a u utorak je dan škole jedva čekan
tad će bit najecanje u plesu ja i ovaj mali s kin plešen ćeo baren osvojit 3. nagradu nadan se
e danas na moru kad san bila valovi su bili ogromni ono bilo je savršno
e prije nekoliko tjedan ja i prija matea smislili smo neku pjesmu o ovom malm iz razreda a ovako je crn
pa smo tribali ovo napisat glavnom je ona pisala
ide ovako: MOJE JE IME MEDVJEDIĆ NEDIĆ
(tana na na na)
SVAKI DAN POJEDEN CRNI SENDVIČ
(tana na na NA)
fala fala sad triban ić neznan više šta ću pisat čitamo se
i upamtite sljedeće: nemojte nikad zaboravit ovu pismu inače kad van ja dođen neću van doć
bogggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

u 18:30||komentari (102)||na papir||#|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.