OK,OK, AS YOU WISH!!! 06.03.2007

pa evo, dobila sam prijedlog da stavim slike od ljeta, ajd, ispunit ču vam želju ALI nisam sigurna dali znam kako da ih objavim u arhivi, pokušat ču nešto smisliti...
oky, da prijeđem na današnji dan..hmhmhm pa između ostaloga, sve kao i inače: ustajanje:06.25, ...spremanje...., bus:07.00, škola 08.00..................... kraj nastave 13.15... možda malo izgleda da mi je život moton... hehesmijeh....ali evo, imam već neke stvari u planu; u petak idem kod Elide, u subotu;(ok, to još nisam razradila) ...itd.. pa, danas smo pisali ispit iz povijesti bang
i znala sam dosta dobrozujo iako sam izgledala ko ovaj smileić dok smo pisali... i tako... to bi bilo to...

P.S pokušat ču nešto s onim slikama

puussathumbup

06.03.2007. u 15:26 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

BLOG OD JEDNE LIKICE

myspace layout

myspace layout



MyGlitterRomance.com - Glitter Graphics, Glitter Love, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes, Glitter Words

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
TanitA
PekeZ





Free Hit Counter
Get a Free Hit Counter

moji frendovi:::

maxy(my best friend)
suzana(suzy)
ivana(crazy girl)
ivich(seka)-sve sam vam rekla...
tea(bounty)-likica je ovisnica o kokosu
anja(ananas)-neizliječena ovisnica o ananasu
ena(nuttela)-jednostavno: chocolate girl
tanita(cool girl)-uvijek je... cool (sadle down)
elida(spaljena)-ljudi moji, doslovno ,mislim!
pupovka(pepe)


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting